به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۷۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

کعبی: امیدوارم فصل خوبی داشته باشیم

کعبی: امیدوارم فصل خوبی داشته باشیم

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: از اسکوچیچ شناخت چندانی ندارم، اما امیدوارم روز‌های خوبی را برای تیم صنعت نفت رقم بزند.

به گزارش خوزستان اسپورت، عقیل کعبی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان در مورد مربیگری دراگان اسکوچیچ در تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: به نظرم اسکوچیچ مربی خوبی است. البته شناخت چندانی از او ندارم، ولی کارنامه بدی در فوتبال ما ندارد. امیدوارم برای صنعت نفت هم حضور خوبی داشته باشد و فصل خوبی را با او سپری کنیم.

وی ادامه داد: من منتظر بودم تکلیف مدیریت باشگاه مشخص شود و از ابتدا هم قرار بود در این تیم بمانم. پیشنهاداتی داشتم، ولی چون هدفم تمدید قرارداد بود مذاکره‌ای انجام ندادم و منتظر آبادانی‌ها ماندم تا اینکه در نهایت تمدید کردم.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان خاطرنشان کرد: ما فصل قبل روز‌های سختی را سپری کردیم، اما توانایی‌های خود را در هفته‌های پایانی نشان دادیم. برای همه مشخص شد تیم ما به دلیل تاخیر در آماده‌سازی نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و در ادامه کم‌کم به شرایط ایده‌آل رسیدیم. شاید اگر خیلی زودتر تمرینات خود را با سرجیو را آغاز می‌کردیم شرایط برای ما بهتر می‌شد. امیدوارم فصل آینده برایمان بهتر از فصل قبل باشد.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
0
0
خب امسال که بدتر از پارسال خواهد بود چون هنوز بازیکن جدیدی جذب نشده و تمرینات هم که آبکیه و هنوز اردوی آمادگی برپا نشده وفعلا هم هیچ خبری از فعالیت مربی جدید نیست . شماها که پولتونو میگیرید ما هم خون دل .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها