به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۷۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷
تعداد نظرات: ۵ نظر

توضیح جواد نکونام در خصوص دلیل غیبت مریدی

نکونام: سینا مریدی تلفنش را خاموش کرده بود

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره دلیل غیبت سینا مریدی در تمرینات این تیم شفاف‌سازی کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، خبرگزاری فارس در هفته گذشته خبری در خصوص غیبت سینا مریدی در تمرینات فولاد خوزستان و خاموش بودن تلفن همراه این بازیکن منتشر ساخت.

این خبر را یکی از سایت‌های ورزشی در مصاحبه‌ای به نقل از سینا مریدی تکذیب کرد و نوشت که تلفن همراه مریدی خاموش نبوده و غیبت بازیکن مذکور در تمرینات فولاد با هماهنگی باشگاه بوده است.

با خاتمه‌ی امتحانات سینا مریدی، این بازیکن از دیروز به اردوی تیم فولاد خوزستان در تهران اضافه شد تا در کنار سایر فولادی‌ها تمریناتش را آغاز کند و برای لیگ نوزهم آماده شود.

اما در همین رابطه، جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان در مصاحبه‌ای که با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس داشت، به شفاف‌سازی درباره دلیل غیبت سینا مریدی و مسائل مربوط به قرارداد این بازیکن پرداخت که در ادامه می‌توانید متن صحبت‌های نکونام را بخوانید.

«سینا مریدی از روزی که تمرینات ما آغاز شده در برنامه‌های ما حضور نداشت. این بازیکن نیم فصل سال گذشته قرارداد جدیدی را با باشگاه ما به امضا رسانده و به مدت دو سال قرارداد او تمدید شده است. این بازیکن در پایان فصل به باشگاه اعلام کرد که دوست دارد قراردادش افزایش پیدا کند و حتی تصمیم داشت جدا شود اما وقتی مدیرعامل باشگاه با من تماس گرفت از او خواستم که با مریدی توافق کند. مدیرعامل باشگاه شبانه با این بازیکن جلسه گذاشت و این نشست تا نیمه‌های شب ادامه داشت و در نهایت قرارداد مریدی با شرایط بهتر با این بازیکن منعقد شد. بعد از امضای قرارداد تیم ما به شهرکرد رفت و این بازیکن به ما اعلام کرد که درگیر امتحاناتش است و حتی برنامه امتحانی را برای ما ارسال کرد. من هم موافقت کردم او به امتحاناتش برسد ولی متوجه شدیم این بازیکن از تاریخ 6 تا 11 تیر ماه امتحانی نداشته و انتظار داشتیم او در اردوی ما حضور پیدا کند اما باز هم مریدی به تمرینات ما نیامد. متاسفانه در اردوی تهران هم مریدی غایب بود و تلفن همراهش را هم خاموش کرد و هیچ کسی از او خبر نداشت تا اینکه روز گذشته اضافه شد. مریدی با باشگاه قرارداد بسته بود و باید به قراردادش پایبند باشد. کاری که او انجام داده کاملا غیرحرفه‌ای بوده و دوست دارم هواداران فولاد خوزستان بدانند از بازیکنانی حمایت می‌کنند که بعضا چه شرایطی را برای مربی تیم‌شان ایجاد می‌کند. آنها بدانند اگر بازیکنی از ترکیب تیم دور ماند و یا به او بازی نرسید به چه دلایلی بوده است. من هر سال به خاطر دوران بدنسازی کارم را زودتر آغاز می‌کنم چون می‌دانم ممکن است بازیکن با چنین مشکلاتی مواجه شود. بعضا بعضی از بازیکنان علیرغم اینکه قرارداد حرفه‌ای امضا می‌کنند اما شرایط حرفه‌ای را رعایت نکرده و در حال حاضر ما سه هفته است تمرینات‌مان را شروع کرده‌ایم اما مریدی در تمرینات حضور ندارد. هم من و هم مدیریت باشگاه از این موضوع ناراحت هستیم ولی امیدوارم این بازیکن هر چه سریع‌تر به تمرینات ما اضافه شود.»

نکونام: سینا مریدی تلفنش را خاموش کرده بود
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
0
0
تا دوسال پیش نمی دونست قرارداد چیه الان برامون ناز میکنه باید بدونه از دل هوادران بیرون رفته جاش ......
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
0
0
مریدی باید تنبیه شود ،فصل پیش هم از این داستانها بوجود آمد که متاسفانه مدیریت و کادر فنی هیچ اقدام تنبیهی انجام ندادند. .هوادارفولاد به هیچ وجه از بازیکن بی انضباط و بی مسئولیت حمایت نخواهد کرد.از نکونام انتظار داریم دوباره نظم را در فولاد حاکم کند .
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
0
0
با صحبت نکونام موافقم. بازیکنی که پول حرفه ای میگیره میبایست حرفه ای رفتار کنه و به قراردادش پایبند باشه
داود
|
Netherlands
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
0
0
اینم لابد می خواد بره اقیانوس، بزارید بره، فقط مواظب باشه، کوسه و نهنگ زیاد داره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
0
0
نکونام مربی حرفه ایی و دلسوزی هست...ان شاء الله که موفق باشه...بازیکنی که اماده نباشه نباید تو ترکیب قرار بگیره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها