به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۷۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

مخالفت با فروش تیم خوزستانی به شمالی‌ها

مخالفت با فروش تیم خوزستانی به شمالی‌ها

خوزستان اسپورت- فروش امتیاز تیم دسته اولی کارون اروند خرمشهر به باشگاه داماش گیلان با مخالفت مسئولان خرمشهری مواجه شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، مسئولان باشگاه داماش گیلان بعد از ناکامی در مرحله پلی‌اف لیگ دسته دوم ، تلاش‌های خود را برای خریداری امتیاز تیمی از لیگ دسته اول آغاز کردند تا بدین شکل راهی رده بالاتر شوند.

تیم کارون اروند خرمشهر که در طول فصل گذشته لیگ یک با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم کرد، گزینه‌ی مناسبی برای باشگاه داماش گیلان بود تا باب مذاکره برای انتقال امتیاز این تیم از جنوب به شمال را باز کنند.

در همین راستا مدیران داماش همراه با جمعی از مسئولان استانی گیلان به خرمشهر سفری داشتند و مذاکرات حضوری نیز انجام شد و طرفین در رابطه با مبلغ این نقل و انتقال نیز به توافقاتی دست یافتند. پخش این خبر باعث ابراز شادی هواداران داماش در فضای مجازی گردید و در سمت مقابل فوتبالدوستان خرمشهری از این وضعیت ابراز نارضایتی کردند.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست، در شرایطی که متولیان باشگاه داماش و مسئولان استانی گیلان انجام این معامله را تقریباً قطعی شده تلقی می‌کردند، مخالفت جمعی از مسئولان محلی خرمشهر باعث شد تا این نقل و انتقال در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد و طی روزهای اخیر تلاش‌هایی در این شهرستان صورت گرفته است تا زمینه‌ی حضور تیم کارون در فصل آتی لیگ دسته اول فراهم شود.

هفته‌ جاری، هفته‌ای سرنوشت ساز برای تیم کارون اروند خرمشهر است؛ باید دید که آیا پول نقد شمالی‌ها باعث تصاحب سهمیه‌ی خرمشهر در لیگ دسته اول می‌شود یا مسئولان استان ثروت‌ساز خوزستان که از شهرهایش از ابتدایی‌ترین امکانات محروم هستند مانع از دست رفتن این تیم خوزستانی می‌شوند؟
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
0
0
این جناب استاندار که توجهشون فقط و فقط به تیمهای اهوازیست حالا بفرمایند وارد گود بشن و نشون بدن استاندار همه شهرهای خوزستانن نه فقط در حد فرماندار اهواز .
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
0
0
اقای ناشناس سلام
این استاندار که ما دیدیم هیچ قدم مثبتی برا تیمهای اهوازی برنداشته ولی هرسال میشنویم بعضی مربیان بیسواد بومی رو سفارش میکنه به تیمهای خوزستانی
پیام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
0
0
دلیلی نداره استاندار تمام وقتش رو بذاره برای فوتبال کارهای خیلی مهمتری است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
0
0
منظور حمایت مالیه که فصل قبل دیدیم چگونه تلاش میکردن تاپول از برخی نهادها و سازمانها برای حمایت از اس خوزستان بگیرن که البته نفسن خوبه ولی اینکار را باید در بزنگاه برای همه تیمهای استان انجام بدن . ضمنا میشه بفرمایید مگه موضوع ورزش که بسلامتی و شادابی و هنجارهای اجتماعی جوانان برمیگرده جزو مسئولیتهای یک استاندار نیست . حتی وضع استان در سایر بخشها هم تعریفی نداره . . شماهم بهتره بجای انتقاد از صحبت من خودتونو لحظه ای بجای مردم خرمشهر بذارید که چندصباحیست دلشونو به این تیم خوش کرده اند تا کمی شاد باشن . چطوره وقتی فولاد یا اس خوزستان اندکی دچار مشکل میشدن همه اهواز دادشون بلند میشد و همین استاندار محترم و سایر مسئولین را به باد انتقاد میگرفتن که چرا بداد این دو تیم نمیرسن اگه یادتون نیست لطفا برید به آرشیو همین سایت ورزش خوزستان سر بزنید تا متوجه بشید .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها