به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۷۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

حسینی: یک سال دیگر با تیم نفت قرارداد دارم

حسینی: یک سال دیگر با نفت قرارداد دارم

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اعلام کرد با این باشگاه قرارداد دارد و در جمع زردپوشان خواهد ماند.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با تسنیم در مورد وضعیت قراردادش گفت: من سال گذشته قرارداد دو ساله‌ای را با باشگاه نفت مسجدسلیمان امضا کردم و امسال نیز سال دوم آن است. از وضعیتم در مسجدسلیمان راضی هستم و امیدوارم در فصل پیش رو به موفقیت‌های بالاتری دست یابیم. از گل‌گهر و چند تیم لیگ یکی پیشنهاد داشتم،‌اما به قراردادم با باشگاه نفت مسجدسلیمان پایبندم و قصد دارم فصل آینده نیز در این تیم باشم.

وی با ابراز خوشحالی از حضور مهدی تارتار در تیم نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: آقای تارتار از مربیان خوب فوتبال ایران است و متأسفانه تاکنون افتخار همکاری با ایشان را نداشته‌ام. بسیار خوشحالم که این فرصت به من رسید که امسال با آقای تارتار کار کنم و قطعاً با ایشان به فکر نتایجی به مراتب بهتر خواهیم بود. شک ندارم که با ایشان، به موفقیت دست خواهیم یافت.

حسینی در پاسخ به این پرسش که چه جایگاهی را برای نفت مسجدسلیمان در فصل آینده لیگ برتر پیش‌بینی می‌کند، تصریح کرد: تمام هدف‌مان این است که در مرحله اول هواداران نفت را با بازی‌های خوب خوشحال کنیم و بعد از آن به کسب رتبه‌ای خوب در جدول فکر می‌کنیم. تیم نفت مسجدسلیمان پتانسیل بالایی دارد و امیدوارم با کمک هواداران و کادرفنی، به اهداف‌مان دست یابیم.

مدافع تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خاتمه گفت: جا دارد تشکر ویژه‌ای از هواداران فهیم و فوتبال‌دوست تیم نفت مسجدسلیمان داشته باشم. آنها فصل قبل بنا به دلایلی سختی‌های زیادی را تحمل کردند، اما قول می‌دهیم که امسال دیگر چنین نخواهد شد و با آمدن آقای تارتار، خیال هواداران از همه جهت راحت باشد.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
asgharsalehi56
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
0
0
سلام ،حسین دوستدار و افاقی محبوبند عالی بود ماندنی شدن و اقای تارتار با نتایج خوب و کارهای بزرگت نشان خواهیم داد که محبوبترین سرمربی لیگ برتر ایران هستی،به امید روزهای شیرین و ورود عکس شما به واتساب توسط ایل بختیاری ،دمت گرم رنگین کمان زاگرس نفت مسجدسلیمانه .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها