به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

روشنایی: خوزستان قطب اول استقلال است

روشنایی: خوزستان قطب اول استقلال است

سرپرست استقلال خوزستان گفت: سرپرست صبای قم به وظایف خودش آگاه نیست و حق ندارد سمت نیمکت ما بیاید.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، بهمن روشنایی در رابطه با پیروزی استقلال خوزستان مقابل صبای قم، گفت:‌بازی خوبی بود، بازیکنان ما تلاش زیادی کردند و در نهایت هر 3 امتیاز را به دست آوردند. با این پیروزی‌ها اعتماد به نفس بچه‌ها بیشتر می‌شود، بازیکنان ما مقابل صبا با خیال راحت فوتبال بازی کردند و به جز پنالتی که صبا به دست آورد، حریف موقعیت دیگری نداشت.

وی افزود: ما همیشه در دقایق ابتدایی گل می‌خوردیم ولی خوشبختانه امروز دو گل زدیم.وضعیت تیم بسیار خوب شد و در ادامه هم تلاش می‌کنیم تا عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

سرپرست استقلال خوزستان در رابطه با اینکه امروز تعدادی از هواداران استقلال اهواز در حمایت از استقلال خوزستان به ورزشگاه آمدند، گفت:‌10، 15 سال با استقلال اهواز زندگی کردم. این همان استقلال است و در هر جایی که رنگ آبی باشد، استقلالی‌ها تیم را دوست دارند، هواداران آبی‌دوست استقلال خوزستان امروز به ورزشگاه آمدند، خوزستان قطب اول استقلال است. شما می‌گویید هواداران استقلال اهواز و من می‌گویم هواداران استقلالی استقلال خوزستان، امیدوارم در سایه این حمایت‌ها نتایج دیگری بگیریم و جا دارد از هواداران تشکر بکنم.

وی در رابطه با درگیری لفظی که بین او و علی حیات‌پور سرپرست صبای قم به وجود آمد عنوان کرد: من با کسی دعوا نکردم، حیات‌پور به سمت نیمکت ما آمد تا به کمک مربی ما تذکر بدهد من هم به او گفتم که این وظیفه شما نیست و این حق را ندارید.او به وظایفش آشنا نیست و حق ندارد سمت نیمکت ما بیاید. به نماینده فدراسیون هم این مسئله را اعلام کردم و او هم به حیات‌پور تذکر داد که باید در جای خودش بنشیند و چنین اعتراض‌هایی نکند.

روشنایی در پاسخ به این سؤال که اعضای صبای قم به خصوص مهدی تارتار به عملکرد داور اعتراض داشتند، گفت: تارتار بهتر است بیشتر تمرکزش را روی مسائل فنی بگذارد اما او بیشتر روی حواشی تمرکز دارد. از قبل مسابقه جو‌سازی را آغاز کردند و دائم گفتند که ما باید با تیم کامل به مصاف استقلال خوزستان برویم خوشبختانه آنها روزبه چشمی را هم به همراه داشتند در این مدت در تمام خبرگزاری‌ها مصاحبه کردند و از همه چیز گفتند ما هم دوست داشتیم آنها با تمام قوا به اهواز بیایند تا با تمام قوا آنها را شکست دهیم.

وی افزود: نتیجه بازی را دیدید ما خوب بازی کردیم اما دوستان فرافکنی کردند و الفاظ بدی به کار می‌برند، طبق قراردادی که بستیم تیم‌های داوری در هتل اکسین مستقر می‌شوند صبای قم هم قبل از بازی در هتل اکسین بود در جلسه هماهنگی رضا عبدی به ما اعلام کرد که تیم داوری باید از این هتل برود ما به عنوان میزبان هیچ مشکلی با این مسئله نداریم و اجازه بدهند که تیم داوری در هتلی باشد که صبایی‌ها هستند، ساعت 22:30 شب سعید فتاحی با من تماس گرفت و تاکید کرد که حتما باید داوران به هتل دیگری بروند من گفتم که ما هیچ اعتراضی نداریم اما آنها تاکید داشتند که این اتفاق بیافتد.

سرپرست استقلال خوزستان در ادامه تاکید کرد: خدا شاهد است با هزار مشکل و جابجایی چند اتاق در نهایت هتل پارس را گرفتیم و داوران را به آنجا انتقال دادیم در نهایت هم متضرر شدیم چرا که پول اتاق در دو هتل را پرداخت کردیم دوستان مصاحبه کردند که داوران را به هتل دیگری بردند اتفاقا ما دوست داشتیم که داوران همانجا بمانند ولی بدون اطلاع حرف‌های دیگری می‌زنند تا جایی که می‌توانستند مصاحبه کردند در نهایت با تمام قوا آمدند و با تمام قوا شکست دادیم.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
girl khz
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
0
2
این مدلیشو دیگه ندیده بودم |:
مهم اینه که تیم های خوزستانی حمایت بشن فارغ از رنگ
بهداروند
|
United States of America
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
0
1
حالا يه برد آوردن ها.خوزستان مهد استقلال اهوازه نه استقلالي كه با تزريق پول به استانمون اومد.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها