به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۷۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

چشم ملی‌پوش سابق فوتبال استان جراحی شد

چشم ملی‌پوش اسبق خوزستانی جراحی شد

خوزستان اسپورت- وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جراحی و درمان چشم مصدوم حمزه بروایه بازیکن سابق تیم فوتبال نوجوانان ایران و باشگاه‌های پاس و استقلال اهواز را بر عهده گرفت و این جراحی روز گذشته موفقیت آمیز به پایان رسید.

حمزه بروایه بازیکن مستعد و جوانی بود که آرزوهای بزرگی داشت، او ساعت ها در زمین‌های فوتبالی دنبال توپ می‌دوید تا روهایاهش را به واقعیت تبدیل کند اما حادثه‌ای دردناک آرزوهایش را نقش بر آب کرد تا وی خانه نشین شده و روزهای تلخ تنهایی را تجربه کند.

‌بعد از انتشار گزارش هایی درباره وضعیت چشمان این بازیکن اسبق تیم ملی نوجوانان ایران و با پیگیری محمدهادی ایازی (معاون سابق وزیر بهداشت) و چند روزنامه نگار ورزشی، دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جراحی و درمان چشم وی را بر عهده گرفت.

بعدازظهر دیروز در کلینیک نور تهران، چشم این بازیکن سابق باشگاه استقلال اهواز تحت عمل جراحی قرار گرفت و شنیده‌ها حکایت از این دارد جراحی صورت گرفته موفقیت آمیز بود.

بنا به اعلام یکی از نزدیکان حمزه بروایه، چشمان بازیکن اسبق تیم نوجوانان ایران دیگر نیازی به جراحی ندارد اما نظر نهایی را پزشک متخصص فردا ظهر اعلام خواهد کرد.

حمزه بروایه چند هفته پیش در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در اوج فوتبالم قرار داشتم، که برای تفریح به جنگل رفته بودم. برای ناهار آتش درست کردیم و دود آتش به سمت من بود، این دود به چشمم سرایت کرد و عفونت قرنیه چشمم را سوراخ می‌کند. بعد از این حادثه زندگی روی تلخش را به من نشان داد؛ مسیر زندگی ام تغییر و تمام آن‌هایی که برای با من بودن لحظه شماری می‌کردند دیگر سراغی از من نگرفتند. بازیکنانی بودند که امروز برای خودشان در فوتبال ایران اسم و رسمی دارند و الان ملی‌پوش هستند یا در تیم‌های بزرگ پایتخت بازی می‌کنند. آنها این قدر بی معرفت هستند که حتی گذشته شان را به یاد نمی‌آورند.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
0
0
حمزه جان به امید موفقیت دوباره ات.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها