به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۷۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

ستاره خوزستانی در جمع بهترین‌های والیبال جهان

ستاره خوزستانی در جمع بهترین‌های والیبال جهان

خوزستان اسپورت- سید محمد موسوی عراقی والیبالیست ملی‌پوش خوزستان پس از موفقیت در رقابت های والیبال لیگ ملت‌های جهان در جمع بهترین‌های این رشته قرار گرفت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فدراسیون والیبال، با برگزاری دیدارهای هفته پایانی مسابقات لیگ ملت‌های والیبال، اسامی برترین‌های این رشته در بخش‌های مختلف توسط فدراسیون جهانی والیبال اعلام شد که نام موسوی، والیبالیست خوزستانی به چشم می‌خورد.

موسوی مدافع با تجربه تیم ملی والیبال ایران پس از گراهام ویرگاس از کانادا در رده دوم بهترین مدافعان قرار گرفت تا همچنان به افتخارات خود در این رشته ادامه دهد؛ این والیبالیست 202 سانتیمتری در هفته آخر مسابقات والیبال لیگ ملت‌های جهان با تصمیم کادرفنی کمتر فرصت حضور در ترکیب تیم ملی را پیدا کرد.

موسوی در تیم های لوله‌سازی اهواز، پتروشیمی بندرامام، پیکان، داماش، گیتی پسند و کاله سابقه بازی دارد و پس از لیگ جهانی به تیم متین ورامین پیوست. وی در سال 94 به تیم بانک سرمایه تهران پیوست و در ادامه جذب تیم پیام خراسان شد.

این بازیکن در رقابت های جهانی 2013 عنوان بهترین مدافع روی تور رقابت‌ها لقب گرفت. او در مجموع از 197 تلاش خود در دفاع روی تور، 47 امتیاز به دست آورد و لقب هیروی ایرانی را به خود اختصاص داد.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
0
0
کاش متولیان والیبال خوزستان. حتی اگرسالی یکبار شده حداقل اعلام موجودیت بکنند. بگویند مثلا ماهم زنده ایم.... واقعا دست اندرکاران والیبال چه کسانی هستند... چه میکنند... البته غیرازتماشای تلویزیون.... حداقل یه کاری بکنند حتی کوچک که یعنی بله هستند.... بله خجالت میکشند اینهمه استانها بابرنامه پیش میروند ولی هیچ نشانی ازهییت والیبال استان نیست... آره خجالت آوره بخدا... حق دارند....
Himr
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
0
0
با سلام خدمت ادمین محترم خوزستان اسپورت
این پسوند عراقی کِی اضافه شد؟؟
مدیر پایگاه
سلام
پسوند عراقی از ابتدا در شناسنامه سیدمحمد موسوی بوده؛ می‌توانید مصاحبه ایشان در خصوص این پسوند را در اینترنت جستجو و مشاهده کنید.

  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها