به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۷۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

توافق 250 میلیونی کولیبالی با استقلال خوزستان

توافق 250 میلیونی کولیبالی با استقلال خوزستان

خوزستان اسپورت- مدافع سابق تیم فوتبال استقلال خوزستان با دریافت 250 میلیون تومان از شکایت صرف نظر می‌کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، موسی کولیبالی مدافع میانی سابق تیم استقلال خوزستان که پیگیر دریافت طلب معوقه‌اش از این باشگاه بود، در نهایت موافقت کرد که با دریافت مبلغ 250 میلیون تومان از شکایت علیه این باشگاه صرف نظر کند.

این بازیکن اهل کشور مالی با پیراهن استقلال خوزستان به فوتبال ایران معرفی شد؛ با این تیم به قهرمانی لیگ برتر رسید و طی سال‌های اخیر در تیم‌های سپاهان و نفت مسجدسلیمان بازی کرد.

مدیران باشگاه استقلال خوزستان در تدارک پرداخت مطالبات کولیبالی و سایر بازیکنان شاکی از این باشگاه هستند تا از ایجاد مشکل برای این باشگاه جلوگیری کنند.

شایان ذکر است، باشگاه استقلال خوزستان طی سال‌های 90 تا 94 تراز مالی مثبتی داشت، فاقد هرگونه پرونده بدهکاری در مراجع قضائی فدراسیون فوتبال بود و جزو خوش حساب‌ترین باشگاه‌های ایران محسوب می‌شد.

اما طی سال‌های 94 تا 98 تراز مالی استقلال خوزستان کاملا منفی قرار گرفت واین باشگاه را تبدیل به یکی از بدهکارترین باشگاه‌های کشورمان کرد که باید رضایت بازیکنان و مربیان طلبکار را جلب کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، امید می‌رود که متولیان امور مدیریتی آخرین قهرمان شهرستانی لیگ برتر فوتبال ایران راهکارهای مناسبی برای جبران اشتباهات مدیران سابق استقلال خوزستان که باعث انباشته شدن بدهی در این باشگاه طی چهار سال گذشته شده است، اتخاذ کنند.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
0
0
سلام باز جای شکرش باقیه قرارداد کولیبالی به ریال بسته شده یعنی طلبشو اگر به دلار حساب کنیم میشه فقط بیست هزار دلار که پول زیادی نیست نه مثل اون برزیلیهای بی مصرف که هرکدوم دویست هزار دلار طلبکار شدن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها