به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۷۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

کمک سازمان لیگ به نفرات جوان استقلال خوزستان

کمک سازمان لیگ به نفرات جوان استقلال خوزستان

خوزستان اسپورت- سازمان لیگ فوتبال ایران با در نظر گرفتن تبصره‌ای به چند بازیکن جوان استقلال خوزستان فرصت داد که از لیست نفرات لیگ برتری خارجشوند.

به گزارش خوزستان اسپورت، چند روز قبل در خبرها داشتیم که بازیکنان سهمیه امید و جوانان فصل گذشته تیم استقلال خوزستان به دلیل اینکه آکادمی این باشگاه ثبت حرفه‌ای نشده بود، برای فصل جدید جزو شش سهمیه لیگ برتری محسوب می‌شوند و همان قانون بازیکنان سهمیه بزرگسالان در خصوص آن‌ها اعمال می‌گردد.

این موضوع باعث می‌شد که بازیکنان جوان استقلال خوزستان برای پیوستن به تیم‌های لیگ برتری با محدودیت‌هایی مواجه شوند، اما در نهایت با مساعدت سازمان لیگ مقرر شد آن بازیکنانی که برای امسال سهمیه امید (زیر 21 سال) هستند، جزو شش سهمیه لیگ برتری محسوب نشوند.

 با اعمال این تبصره از سوی سازمان لیگ، اسامی چهار بازیکن جوان استقلال خوزستان شامل محمد شریفی، وحید نامداری، مسلم معاوی و یونس دلفی از فهرست سهمیه‌های لیگ برتری خارج شد. محمد شریفی به سایپا برگشته، وحید نامداری به فولاد خوزستان ملحق شده، مسلم معاوی تحت قرارداد استقلال خوزستان است و یونس دلفی که از زمستان گذشته لژیونر شده و در لیگ ایران بازی نمی‌کند.

اما سایر بازیکنان استقلال خوزستان که امسال سهمیه زیر 23 سال یا رده سنی بزرگسالان هستند، در فهرست بازیکنان سهمیه لیگ برتری قرار می‌گیرند و نمی‌توانند از این تبصره استفاده کنند.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
0
0
سلام خوزستان اسپورت عزیز.. نامداری دیگه سهمیه لیگ برتری نیست ودیگر فولاد لازم نیست یکی رو خط بزنه؟
مدیر پایگاه
سلام
بله، همین طور است.

  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها