به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۷۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
هدف گذاری عبدالله ویسی در برنامه 2 ساله

ساختن استقلال خوزستان جدید در بوشهر

ویسی: استقلال خوزستان جدیدی در بوشهر می‌سازیم

خوزستان اسپورت- سرمربی خوزستانی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر ابراز امیدواری کرد که بتواند یک استقلال خوزستان جدید در بوشهر بسازد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایلنا، عبدالله ویسی در حاشیه تست گیری از بازیکنان شاهین شهرداری بوشهر گفت: خدا را شکر، با پیگیری و تلاشی که مسئولین تیم کردند اوضاع و احوالمان بهتر می‌شود و امیدوارم در هفته های آینده خبرهای خیلی خوبی برای مردم خوب داشته باشیم.

او در مورد شرایط و بازیکنان تیمش ادامه داد: تیم ما مشغول تمرین است، بازیکن اسم و رسم‌دار تا حالا نگرفته‌ایم ولی امیدواریم با بازیکنان جوان و جویای نامی که می‌گیریم یک تیم خیلی خوب در سطح بالا در لیگ برتر داشته باشیم.

ویسی در خصوص هزینه کرد بعضی تیمهای لیگ برتری و مقایسته آن با هزینه کرد شاهین گفت: به هر حال لیگ برتر است و بازیها آن خیلی سخت است. من خودم در کلاس مربیگری که هستم، مربیان تیم‌هایی که در کنار ما هستند و تیم دارند بالای 100 میلیارد هزینه می‌کنند، تیم‌های 50- 60 میلیاردی هم داریم. ولی تیم ما با بودجه پانزده میلیاردی در حال بسته شدن است و به اندازه پانزده میلیارد باید به جنگ تیم های دیگر برویم و توانمان را نشان بدهیم ولی مطمئنا چند برابر توانمان کار می کنیم و انشاءالله بتوانیم تیم با اعتباری ایجاد می‌کنیم و چشم‌انداز آن برای آینده باشد.

او در خصوص تکرار تجربه استقلال خوزستان در بوشهر تصریح کرد: مردم صبور باشند و تحمل کنند به هر حال تیم جوانی هستیم و تازه به لیگ برتر آمده‌ایم. ابتدا باید خودمان را نشان بدهیم، زیرساخت هایمان را برای سال‌های بعد درست کنیم. من امیدوارم یک استقلال خوزستان در بوشهر بسازیم.

وی در پاسخ به اینکه به نسبت هزینه‌کرد کمتر چگونه می‌تواند مقابل تیم‌های پرهزینه تر قرار بگیرد، گفت: انگیزه و شادابی تیم ما اینقدر بالا هست که بتوانند مقابله کنند، هر چند سخت است. همیشه در تیم هایی که بوده‌ام گفته‌ام این اسم‌ها نیستند که بازی می‌کنند، این قلب و وجود بچه ها هست که بازی می‌کند و تیم ما اکثرا بومی بستیم. در حدود 80 درصد. من ناسیونالسیم نیستم و نمی‌گویم از بیرون بازیکن نمی‌آوریم ولی چون بوشهر و جنوب کشور استعداد زیاد دارد تمام تلاشم را می‌کنم حق کسی خورده نشود و از بازیکنانی که انگیزه دارند استفاده کنیم و همان انگیزه باعث می‌شود که مقابل تیم‌ها بتوانیم دوام بیاوریم و جنگ کنیم.

ویسی درباره نام بازیکنان تازه وارد مطرح شده پیرامون تیمش گفت: فوتبالیست ها تا نیایند شروع نکنند و بازیها شروع نشود اعتباری به ایشان نیست این یک حقیقت است. نمی‌گویم همه بازیکنان ولی  حدود 50 درصد آنها اینطوری هستند. شما ببینید امروز با یک تیم قرارداد بسته و فردا با تیم دیگر تصویرش را نشان می‌دهند و امروز با تیم دیگری شروع کرده. ما هم اگر 500 میلیون به بازیکنی بدهیم فردا تیم دیگری 600 میلیون بدهد به آن تیم می‌رود. هنوز لیگ شروع نشده برای چهار بازیکن این اتفاق افتاده است. من هم اعتباری به این حرفها نمی‌بینیم تا بازیکن با تمرین نکند روی آنها حساب نمی‌کنیم. اما بازیکنانی که با ما قرارداد بستند شروع کرده‌اند و ما روی آنها حساب می‌کنیم.

وی در پایان از انتظارش خطاب با مردم بوشهر و هواداران شاهین صحبت کرد: هواداران صبور باشند، تیم تازه شکل گرفته و نونهال است باید سردی و گرما (نور آفتاب) را تجربه کند تا انشاءالله در سال‌های بعد نتیجه کارمان را ببینم و تیم گردن کلفتی در لیگ داشته باشیم.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
نفتونی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
0
0
از همون موقع که فوتبال بازی میکردی از هر بازیکنی بیشتر فوتبال ات رو قبول داشتوم مربی گریت که به عالم آدم ثابت شد (البته هنوز برای مدیران تیمهای استان خودت ثابت نشده!!!!!!!!) با آسیایی کردن صبا قم ،و قهرمان کردن استقلال خوزستان و این همه ستاره تحویل فوتبال دادی، بوشهر رو آباد کن، انها هم مثل خوزستانی ها مظلوم واقع شدن
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
0
0
حالا که اومدن علی دایی و تارتار به آبادان منتفی شده کاش ویسی سرمربی صنعت میشد.
ویسی نسبت به مربی خارجی شناخت بیشتری از لیگ ایران وفوتبال خوزستان داره بازیها چهارهفته دیگه شروع میشن ومربی خارجی فرصت آشنایی و هماهنگ شدن نداره.
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
0
0
یک خوزستانی با مرام یک استقلالی دوست داشتنی
موفق و موید و پیروز باشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
0
0
دعا میکنیم برا اقای ویسی موفق باشن چون خوزستان قدرشو ندونست ایشاالله که تو بوشهر موفق بشن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها