به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۷۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۹
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

جوابیه هیئت فوتبال به مدیرعامل فولاد خوزستان

جوابیه هیئت فوتبال به مدیرعامل فولاد خوزستان

خوزستان اسپورت- روابط عمومی هیئت فوتبال استان خوزستان درباره مصاحبه‌های حبیب‌الله رضائی مدیر عامل فولاد خوزستان در خبرگزاری‌ها و سایت‌های مختلف ‌واکنش نشان داد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، روابط عمومی هیئت فوتبال خوزستان جوابیه‌ای در پاسخ به مصاحبه‌های مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان نوشته است که متن آن را در زیر می‌خوانیم.

"در مصاحبه مورخ 3 تیرماه 98 آقای حبیب‌الله رضائی مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره مشکلاتی که برای ورزشگاه فولادخوزستان به وجودآمده، نامبرده مطالبی عنوان کرده که متأسفانه با حقایق موجود در تضاد است بنابراین هیئت فوتبال استان خوزستان در جهت تنویر افکار عمومی برخود لازم می‌داند مواردی را به نظر فوتبال دوستان خوزستانی برساند.

ایشان در این مصاحبه عنوان کرده است که طالقانی به جای حمایت گروکشی می‌کند!

مایه مباهات و افتخار است که به اطلاع ورزش دوستان استان خوزستان برسانیم ریاست و اعضای هیئت فوتبال استان در جهت توسعه و رشد فوتبال در تمام بخش‌ها و شهرهای استان با تمام توان و استفاده از ظرفیت‌های موجود و بدون توجه به حواشی توانستند با حمایت از باشگاه‌های سازنده بیشترین تیم‌های شرکت کننده را در لیگ برتر فوتبال بزرگسالان، لیگ برتر فوتسال آقایان و بانوان و لیگ‌های پایه کشور به این استان اختصاص دهند.

امروزه استان خوزستان در جهت توسعه فوتبال درسطح کشور با بیش از 80 باشگاه در لیگ‌های مختلف کشوری و برگزاری بیش از 1500 مسابقه در طول فصل در لیگ‌های مختلف استانی نقش انکار ناپذیری در توسعه فوتبال و فوتسال کشور ایفا کرده است که این تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌ها هرگز از نگاه تیزبین علاقمندان واقعی به فوتبال و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران پنهان نمانده است  و انتخاب 3 دوره هیئت فوتبال استان خوزستان از 5 سال مدیریت جناب عبدالکاظم طالقانی به عنوان هیئت برتر کشوری مؤید این مطلب است.

درخصوص مسائل مربوط به ورزشگاه شهدای فولاد مطالبی راجهت یادآوری ایشان عرض می‌کنیم:

-مدیران و مسئولین باشگاه فولاد خوزستان جهت برگزاری فینال جام حذفی با آقای سعید فتاحی مسئول برگزاری سازمان لیگ کشور هماهنگی کرده و موافقت خود را با آن در جهت ایفای مسئولیت‌های اجتماعی این باشگاه اعلام کرده که مصاحبه مدیران ومسئولین باشگاه فولاد پیش از برگزاری مسابقه در تمام خبرگزاری‌ها و سایت‌ها موجود است.

-جناب رضائی عنوان کرده است که ورزشگاه شهدای فولاد را در اختیار هیئت فوتبال خوزستان قرار داده‌اند!

همانگونه که مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان نیز اطلاع دارد، این هیات در امر برگزاری مسابقه کوچکترین اختیار و یا دخل و تصرفی نداشته است و کلیه مسائل مرتبط با برگزاری فینال جام حذفی و دیگر مسابقات کشوری تنها در حیطه و اختیار سازمان لیگ فوتبال کشور بوده است و هیئت فوتبال خوزستان تنها به عنوان هماهنگ کننده مسابقه مذکور نقش تشریفاتی را برعهده داشته است.

-لازم است جناب رضائی به این سوال نیز پاسخ دهد مگر در جلسه‌ای که اکثر اعضای محترم شورای تامین استان نیز در آن حاضر بودند نماینده آن باشگاه در دفاع از گرفتن میزبانی فینال جام حذفی، داشتن امکانات مطلوب ورزشگاه شهدای فولاد را عنوان نکرده است؟

-بنا به اظهارات مدیرکل ورزش وجوانان خوزستان و به نقل از استاندار  ورزش دوست خوزستان به دلیل توجه به ابعاد فرهنگی و ارزشی در راستای ارج نهادن به شهدای خوزستان خصوصاً حماسه‌سازان آزادسازی خرمشهر قهرمان و نیز تقدیر از استاندار و مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و بنا به تأکیدات مسئولین محترم کشوری و استانی مقرر شد باشگاه فولاد خوزستان هیچ‌گونه وجهی بابت میزبانی فینال جام حذفی مطالبه نکند.

-اما در خصوص مطالبه خسارات وارد شده به ورزشگاه غدیر اهواز در مسابقاتی که میزبانی آن در اختیار باشگاه فولاد خوزستان بوده یادآوری می‌شود که این ورزشگاه به صورت موقت از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان جهت مسابقات فوق به هیئت فوتبال خوزستان واگذار گردیده بود و می‌بایست در پایان مدت فوق الذکر به شکل سابق و بدون به وجود آمدن هر گونه خسارتی به آن اداره کل عودت داده شود بنابراین طبیعی است که  باشگاه فولاد باید ضامن جبران خسارات وارده به ورزشگاه باشد و این حق مالک استکه متقاضی جبران خسارات وارده باشد جای بسی تعجب است جناب رضائی این اصل ساده قانونی، عرفی، اخلاقی و شرعی را در تعهدات منعقد شده بین طرفین نادیده می‌گیرند و آن را به گروکشی تعبیرمی‌کند این در حالیست که هیئت فوتبال خوزستان در چندین نوبت با باشگاه فولاد مکاتبه کرده که متاسفانه تاکنون پاسخی دریافت نکرده  است.

-مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان به عنوان میزبان مسابقه فینال جام حذفی مطالبات و خسارات وارده به ورزشگاه خود را باید از سازمان لیگ فوتبال به عنوان متولی برگزاری مسابقه خواستار باشد نه از هیئت فوتبال استان خوزستان که تنها نقش هماهنگ‌کننده را داشته است.

این هیئت بنا به مسئولیت‌های ذاتی خود به جد و با استفاده از تمام پتانسیل و امکانات همواره پیگیر حقوق کلیه باشگاه‌ها از جمله فولاد خوزستان است و از هیچگونه همکاری در این زمینه دریغ نمی‌کند. هیئت فوتبال استان خوزستان ضمن اظهار تأسف از اتفاقات پیش آمده در مسابقه فینال جام حذفی و عذرخواهی ازکلیه علاقمندان به ورزش به جهت مشکلات پیش آمده مسئولان محترم باشگاه فولاد خوزستان را به رعایت انصاف در این باره دعوت می‌کند و ادامه این مباحث نه تنها کمکی به رشد و توسعه فوتبال استان نمی‌کند بلکه سبب مکدر شدن خاطر فوتبال دوستان عزیز خوزستانی و نیز ایجاد هجمه و حواشی توسط افراد مغرض به هیئت فوتبال استان و باشگاه فولاد خوزستان می‌کند.

هیئت فوتبال استان خوزستان در پایان یک بار دیگر اعلام می‌کند در راستای وظایف لاینفک خود همچنان باتمام توان حامی و خدمتگزار باشگاه‌ها و جامعه فوتبال استان است."
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
0
0
اقایان محترم منظور مدیرعامل فولاد اقایی رضایی پرداخت خسارت ورزشگاه که حق طبیعی است بعداقای طالقانی مصاحبه کرده میگه فولاد هم به ورزشگاه غدیر خسارت وارد کرده باید حرف نزنه این انصافه اقای طالقانی بجای اینکه از مردم خوزستان که ورزشگاه فولاد مایه غرورشونه دفاع کنی همدست پایتخت نشینا میشی
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
0
0
پرداخت خسارت وررزشگاه فولاد آره نا حق مسلم باشگاه فولاد و هواداران خوزستانست و باید سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال این خسارت را بدهند چون فولاد هیچ تقصیری در جنجال شب فینال نداشت.
اما درخصوص اقای رضایی ایشون برای خودشیرینی ورزشگاه به این زیبایی رو در اختیار تیم نورچشمی تهران گذاشت و همونقدر مقصره که مسئولین سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مقصر هستند.
مهدی لعاجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
0
0
چه عجب ؟؟؟؟خوزستان هم هیئات فوتبال دارد!!!
خرمشهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
0
0
اگه کار آقای طالقانی گروکشی نیست پس چیه؟ من بازی با کلمات رو بلد نیستم ولی شما بگردید یه اسم بهتر براش پیدا کنید ولی نفس کار عوض نمیشه
یوسف فولاد نفت اس خ ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
0
0
اقای طالقانی شما چه پیشرفتی داشتی از کدوم تیم حمایت کردی که داری اینجوری حرف میزنی شماها علنی دارید از پرسپولیس حمایت میکنید بعد اقای طالقانی پیشرفت شما در استان چی بوده استقلال خوزستان رفت لیگ1 شهرداری ماهشهر رفت لیگ2 استقلال اهواز رفت لیگ3 استقلال رامشیر هم منحل شد وضعیت نفت امیدیه هم تا الان معلوم نسیت پس چه پیشرفتی تو فوتبال داشتیم فکر کنم اقای طالقانی فرق پیشرفت و پسرفت بلد نیست میخواد بگه پسرفت میگه پیشرفت
اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
0
0
کاملا با حرفای طالقانی مخالفم و همه عینن دیدیم چگونه از تیم لننگ تهران حمایت میکرد که واقعا مدیر عامل داماش صراحتن بیان کردن واقعا متاسفم واسه مردم خوزستانی که باداشتن 4تیم لیگ برتری از لنگ تهران علنن حمایتت میکنن اقای طالقانی با احترامی که برا شما قائلم ولی به شما عرض میکنم لنگ تهران متاسفانه با حمایتهای که شما از انها کردین فک نکنم یه تشکر خشک خالی ازشمابکنن واین مایه تاسف
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
0
0
طالقانی که جز گروه تاج در تهران است. از وقتی امثال طالقانی و اژدری و ... امدن تو فوتبال جز ویرانه چیزی نموند.
تو خوزستان فوتبال وجود نداره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
0
0
از بي عرضگي مديرعامل فولاد كه فقط بلده بياد موقع قرارداد عكس بگيره با بازيكنان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
0
0
مسئولین بی عرضه که نمیتون حق استان رو بگیره به چه درد میخوره تهرانی بگو بمیر میره میمیره فقط به فکر جیبشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
0
0
این اقای طالقانی چنان از پرسپولیس دفاع میکنه انگار مدیر عاملشه مگر تماشاچیای فولاد بودن ورزشگاه داغون کردن؟؟؟؟ الان میگن لابد فولاد باید به پرسپولیس تهران خسارت بده
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها