به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۷۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
تعداد نظرات: ۹ نظر
اولتیماتوم چند روزه فیفا به باشگاه استقلال خوزستان

شکایت دومین برزیلی از استقلال خوزستان به فیفا

شکایت دومین برزیلی از باشگاه استقلال به فیفا

خوزستان اسپورت- فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) به باشگاه استقلال خوزستان مهلت داد که طی چند روز آینده مطالبات دروازه‌بان سابق برزیلی را پرداخت کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، در پی شکایت رافائل روبایو دروازه‌بان سابق استقلال خوزستان که سال 95 در مقطعی کوتاه عضو این تیم بود، فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) به باشگاه استقلال فرصت چند روزه‌ای داد تا مطالبات این بازیکن را پرداخت کند.

فیفا به باشگاه استقلال خوزستان هشدار داده است که در صورت عدم پرداخت مطالبات رافائل روبایو با جرایمی نظیر کسر شش امتیاز یا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات مواجه می‌شود و همان اتفاقاتی که در پرونده شکایت دیوید ساکونی برای استقلال خوزستان رخ داد باز هم گریبان این باشگاه را خواهد گرفت.

باشگاه استقلال خوزستان در تابستان 95 با نظر سیروس پورموسوی سرمربی سابق آبی‌پوشان اقدام به جذب سه بازیکن برزیلی به اسامی رافائل روبایو دروازه‌بان، دیوید ساکونی هافبک میانی و هریسون کایون بازیکن خط حمله کرد. این سه بازیکن که مدت کوتاهی در استقلال خوزستان حضور داشتند از نظر فنی هیچ کمکی به نتیجه گیری این تیم نکردند و مدت‌هاست که شکایات آن‌ها گریبان قهرمان سابق لیگ برتر را گرفته است.

دیوید ساکونی بازیکن خط میانی که فقط چهار بازی در ترکیب آبی‌پوشان انجام داد، پس از شکایت به فیفا باعث کسر شش امتیاز از تیم استقلال خوزستان در فصل گذشته لیگ برتر شد و پس از آن اتفاق بود که استقلالی‌ها از میانه جدول لیگ برتر به انتهای جدول نزول کرده و پنجره نقل و انتقالات زمستانی آن‌ها نیز بسته شد تا مقدمات سقوط به لیگ یک فراهم شود. باشگاه استقلال خوزستان بخشی از مبلغ شکایت دیوید ساکونی را از محل پول ترانسفر یونس دلفی پرداخت کرده و باید مابقی مبلغ را پرداخت کند.

همچنین رافائل روبایو دروازه‌بان برزیلی که پرونده وی در کمیته انضباطی فیفا مفتوح شده و باشگاه استقلال خوزستان را با خطر تنبیهات جدیدی مواجه کرده است، فقط چهار بازی در لیگ برتر و یک بازی جام حذفی در ترکیب استقلال خوزستان به میدان رفت. این دروازه‌بان بعد از باخت استقلال خوزستان در جام حذفی برابر تیم دسته دومی نفت و گاز گچساران اقدام به ترک ایران نمود تا سرانجام اقدام به شکایت کرد و هم‌اکنون پرونده شکایت او تبدیل به دغدغه اصلی مدیران شرکت گروه ملی شده است.

اما هریسون کایون مهاجم برزیلی که سومین خرید ناکام استقلالی‌ها در تابستان 95 بود، در آن زمان به دلیل پر بودن فهرست هجده نفره بازیکنان بزرگسال استقلال خوزستان و صادر نشدن کارت بازی‌اش فرصت حضور در ترکیب این تیم را نیافت. این بازیکن پس از ترک ایران به تیم دسته سومی یوونتود برزیل پیوست و خوشبختانه تا امروز خبری مبنی بر شکایت وی مخابره نشده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، خبر خوب برای هواداران استقلال خوزستان اینست که مدیران شرکت گروه ملی برای پرداخت مبلغ مورد شکایت رافائل روبایو اعلام آمادگی کرده‌اند و می‌خواهند با رفع این مشکل از تنبیهات احتمالی فیفا مثل کسر امتیاز و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات جلوگیری کنند.

در همین راستا، قرار است که طی روزهای آینده اقدامات لازم برای تفاهم با رافائل روبایو انجام شود تا پرونده شکایت این دروازه‌بان برزیلی ختم به خیر گردد.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
0
0
عجب گرفتاری شدیم با اینها دست از سرمون برنمیدارن 4تا بازی کردن برا استقلال خوزستان انگار ارث پدرشون رو طلبکارن هرروز شکایت میکنن خدا لعنت کنه دلالهایی که این بازیکنای بنجل رو میارن اینجا باشگاهها رو گرفتار میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
0
0
خدا لعنت کنه باعث و بانیش رو....
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
0
0
تبعات حضور یک مربی بیسواد .
عادل صرخه فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
0
0
تا وقتی امثال جناب دهکردی در فوتبال خوزستان نباشن همچین بلایی سر ما میاد!
رضایی هم فجایعش از مدیر استقلال خوزستان بدتره
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
0
0
بازیکن هایی که در حد لیگ دو ایران نیستند چرا جذب شدند؟ اونسال استقلال باید در آسیا شرکت می کرد ونیاز به بازیکن خوب داشت اما جذب این بازیکن های بی کیفیت چه دلیلی داشت جز منافع شخصی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
0
0
هر روز از این باغ بری میرسد ، انگار این دسته گلهای آقای پورموسوی تمامی ندارد ، هر که از راه رسید با او قرارداد امضاء کرده و بعد از دو سه هفته ولش کرد یا نیمکت نشینش کرد رفت دنبال دومی ، الان هم تک تک اشتباهاتش گریبانگیر باشگاه شده آن هم هر اشتباه به قیمت سقوط از لیگ به یک دسته پائین تر .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
0
0
با تمام احترامی که برای استاد دهکردی قایلم این سوال را می پرسم ایا ایشان هیچ اشتباهی درانتخاب مربیان و جذب بازیکن نداشت ؟؟
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
0
0
شاهکاری دیگر از جناب پورموسوی . نمی دونم چرا سید اکبر در گزینش بازیکن خارجی عجولانه تصمیم میگیره در فولاد هم یک دفاع برزیلی و یک هافبک برزیلی آورد که بسیار ضعیف بودند و جالب همه گزینشهای اشتباه این عزیز از بازیکنان لیگهای استانی برزیل هستند!
اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
0
0
تا دلالی تو فوتبال ایران موج میزنه وهیچ نظارگری نیس جلوی این دلالی علنی رو بگیره همیشه شاهد خارج شدن پول بی زبون هستیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها