به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۷۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

هاشمی‌ نسب: لوسیانو پریرا بازیکن کارآمدی است

هاشمی‌ نسب: لوسیانو پریرا بازیکن کارآمدی است

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: قیمت بازیکنان در فصل نقل‌وانتقالات سرسام‌آور است و با این شرایط تیم‌هایی مثل فولاد کار سختی برای جذب بازیکن دارند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، مهدی هاشمی‌نسب با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتبال فولاد خوزستان و فعالیت این تیم در فصل نقل‌وانتقالات گفت: تا الان چند بازیکن مدنظرمان را جذب کردیم و حضور کولیبالی هم در فولاد قطعی شد، ولی نیاز به جذب چند بازیکن دیگر هم داریم. البته قیمت بازیکنان در فصل نقل‌وانتقالات سرسام‌آور است و با این شرایط تیم‌هایی مثل فولاد کار سختی برای جذب بازیکن دارند. برخی از تیم‌ها طوری هزینه می‌کنند که کار برای تیم‌های دیگر سخت می‌شود، با این حال ما تلاش می‌کنیم تا تیم خوبی را آماده مسابقات کنیم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره وضعیت لوسیانو پریرا و اینکه گفته می‌شود این بازیکن به دلیل عدم دریافت مطالباتش در تمرینات غایب است، عنوان کرد: ظاهراً مسئولان باشگاه با شیمبا صحبت کرده‌اند و مشکلات هم تا حدودی حل شده است. پریرا بازیکن کارآمدی است و امیدوارم در فولاد بماند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فولاد می‌تواند در فصل جدید مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باشد، تصریح کرد: نمی‌توان از حالا پیش‌بینی خاصی انجام داد، ولی تمام تلاش ما این است که یک تیم شایسته را راهی مسابقات کنیم تا هواداران فولاد خوشحال شوند. البته با وجود تیم‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتورسازی، ذوب‌آهن و... کار سختی داریم، اما تلاش می‌کنیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
0
0
به امید قهرمانی فولاد بزرگ
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
0
0
اگه قرار باشه فولاد هفتم یا هشتم جدول بشه با جوونهای آکادمی هم میتونیم وسط جدول باشیم و نیازی به اینهمه بازیکن پابه سن گذاشته نبود
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
0
0
سلام
صحبت کردن درمورد توانایی مالی باشگاه فولاد د ررقابت با تیم های مذکور علی الخصوص سپاهان وذوب آهن، ریشخند است. چنانچه حساب دوتیم دردانه پایتخت نشین ومصرف کننده از بودجه بیت المال وتراکتور درظاهر بخش خصوصی را جدا کنیم، درآمد شرکت فولادخوزستان به مراتب بیش تر از دو باشگاه فوق هستند چرا آنان هیچ وقت ازکمبود منابع مالی ومحدودیت موجود حدیثی روا نمی کنند وچرا این محدودیتها همیشه نثار باشگاه فولاد است؟ جواب واضح است آقای هاشمی نسب، فولاد فاقد مدیریت باصلابت ومقتدر در معنای کامل وتام است که اقتدار برآورده کردن حقوق مالی و اراده بر تحمیل خواسته های به حق باشگاه وخیل عظیم هواداران آن رابه اشخاص متولی وصاحب منصبان آن را ندارد. بنابراین ایراد حدیت ازاین قبیل مسائل مضحک، امری باب گونه شده است.
عشق فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
0
0
آقای هاشمی نسب. یادت رفته همین تیمهایی که اسم بردی یه زمانی ازاسم فولاد ترس داشتن .وهمین سه چهار فصل پیش همه تیمها ازبازی کردن مقابل فولاد ترس وواهمه داشتن. البته بهت حق میدم اینجوری حرف بزنی چون خودتم منتسب به تیمهای سرخابی تهرانی. ننگ بر رضایی بیخاصیت وتمام دشمنان فولاد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
0
0
پس براچی فولاد اومدی وقتی میدونی فولاد نمیتونه باهاشون رقابت کنه؟ اینجا خوزستانه کمتراز سهمیه اسیا برامون شکسته ما قهرمانی میخایم ازالان حرف نندازید وگرنه زمستان اهواز رو نمیبینید با اینکه زمستان نداریم
سروش حکیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
0
0
مسئله اینه که خوزستان جیب استانهای دیگه شده و مثلا تیم خصوصی تراختووور به یک بازیکن معمولی پیشنهاد 4 تا 5 میلیاردی میکنه و اس و پس تهران ریخت و پاش های آنچنانی میکنن اما تیمهای خوزستانی با دست خالی باید به جنگ این مستکبرین برن و حق ندارن از ثروت خودشون استفاده کنن اگر کمی فولاد ولخرجی کنه ببینید برنامه های فوتبالی حول حوش تیمهای صنعتی دور خواهد زد
سپاهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
0
0
به اقای فؤاد :
وضعیت سپاهان چند فصلی هست که بخاطر شرایط اقتصادی بد کشور بهم ریخته .شما از نتایجی که توی این چند سال و مهره هایی که امسال گرفتیم میتونید اینو متوجه بشید . کارخانه فولاد بسیار بزرگ و پر درامد است اما به مراتب خیلی کوچکتر از مجتمع فولاد مبارکه اصفهانه. حتی شک دارم بتونه در ارز اوری با کارخانه ذوب اهن رقابت کنه.
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
0
0
آقای هاشمی نسب کمتر از قهرمانی نیم فصل اخراجین... اینجا خوزستانه..... پورموسوی از قهرمانی دورشد اخراج شد..... حرف پشت پرده مدیران ملاک نیست. سکوها قهرمانی میخواهند. اگرنه قطعا اخراج میشوید....نه توسط مدیریت ...بلکه بوسیله هواداران..... خیلللی مراقب باشید..... پریرا حتما باید جذب شود... حتما.... آقای گل....
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
0
0
دوست عزیزم کاربر سپاهان
ضمن احترام به نظر شما می بایست خدمتتان معروض دارم که با درنظر گرفتن جمیع اوضاع واحوال موجود یک حساب چرتکه ای می توان تشخیص داد که هزینه های انجام شده درباشگاه سپاهان فراتر از حد معقول می باشد در حالیکه در باشگاه فولاد، مدیران وقت، تحت عناوین مختلف والبته مضحک روزبه روز بودجه آن را کاهش دادند. درحالیکه د رطرف مقابل این گونه نبوده است. از طرفی شرکت فولادخوزستان ازجمله شرکت‌های عظیم درآمدزا وحتی از شرکت فولادمبارکه اصفهان وبه گواهی تحقیقات اخیر می باشد. بحث بنده سر این مسائل نبوده ونیست و درکل قیاس بنده من باب اهتمام های موجود مدیران وصاحب منصبان آن شرکت‌ها نحوه تحمیل اقتدار خود و دیکته کردن خواسته های خود به متولیان است که در باشگاه مذکور، کاملا مشهود بوده ولیکن در باشگاه فولاد اخیرا به هیچ وجه من الوجوه نبوده است و هرشخصی که بر سرکار آمده، اهلیت وصلابت یک مدیر با اوصاف مارالذکر نداشته است.
موفق و پیروز باشید
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
0
0
آقای هاشمی نسب اگر توان نتیجه گیری ندارید تا قبل از شروع مسابقات از فولاد بروید، فولاد محل کارآموزی نیست جای نتیجه گرفتن است و فوتبال فقط خرج کردن و ریخت و پاش نیست ،تراکتور پارسال ده برابر فولاد خرج کرد و به جایی نرسید ،بازی گرفتن از بازیکنان و هدایت آنها و نتیجه گیری ،هنر سرمربی است ،مدیریت و کادر فنی فولاد امسال هیچ بهانه ای برای نتیجه نگرفتن و لنگ لنگان لیگ را تمام کردن ندارید .خسته شدیم از بس از مربی های فولاد آه و ناله شنیدیم. .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها