به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۷۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

چند بازیکن فولاد از لیست نکونام خط خوردند

نکونام چند بازیکن فولاد را کنار گذاشت

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از بازی‌های تدارکاتی در اردوی شهرکرد چند بازیکن را از این تیم کنار گذاشت.

به گزارش خوزستان اسپورت، اولین اردوی آماده‌سازی پیش فصل تیم فولاد خوزستان در استان چهارمحال و بختیاری با انجام 2 مسابقه تدارکاتی همراه بود تا جواد نکونام بازیکنان جوان فولاد را در کنار باتجربه‌های این تیم ارزیابی کرده و نفراتی که در برنامه تاکتیکی‌اش جایی ندارند را از لیست خارج کند.

علیرضا خوشکفا مدافع میانی فولاد که در زمان سرمربیگری افشین قطبی در یک بازی برابر نفت مسجدسلیمان فرصت حضور چند دقیقه‌ای در ترکیب فولاد را پیدا کرده بود، با نظر جواد نکونام از این تیم کنار گذاشته شد و باید تکلیف قراردادش را با باشگاه فولاد روشن کند.

تعدادی از بازیکنان رده‌های سنی فولاد خوزستان هم که برای ارزیابی فنی در اردوی شهرکرد حاضر شده بودند مورد تأیید سرمربی این تیم قرار نگرفتند و باید به تیم‌های امید و جوانان باشگاه فولاد برگردند.

جواد نکونام البته تعدادی از بازیکنان رده سنی امید و جوانان را برای حضور در اردوی دوم فولاد خوزستان انتخاب کرده است. این بازیکنان جوان فرصت خواهند داشت که در مسابقات تدارکاتی بعدی با پیراهن فولاد به میدان بروند و برای جلب رضایت کادر فنی این تیم تلاش کنند تا در صورت تأیید مربیان به لیست فولاد خوزستان در لیگ نوزدهم اضافه شوند.

فولادی‌ها در هفته‌ جاری با 3 بازیکن لیگ برتری قرارداد امضا کردند تا تعداد خریدهای امسال را به عدد 8 برسانند. مسئولان فولاد همچنین برای برخی از پست‌های دیگر به ویژه در خط دفاعی مشغول رایزنی با گزینه‌های موردنظر کادر فنی هستند که سهمیه لیگ برتری محسوب نمی‌شوند.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست، اردوی تیم فولاد خوزستان در شهرکرد دیروز (چهارشنبه) به پایان رسید و فولادی‌ها پس از چند روز استراحت از یکشنبه 9 تیرماه عازم تهران می‌شوند تا دومین اردوی پیش فصل را برپا کنند.

شایان ذکر است، تیم فولاد خوزستان در نقل و انتقالات پیش فصل لیگ نوزدهم با شهاب گردان، محمد آبشک، محمد قاسمی‌نژاد، وحید نامداری، عباس بوعذار، موسی کولیبالی، روح‌الله سیف‌اللهی و علی‌اصغر عاشوری قرارداد امضا کرده است.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
0
0
با سلام خدمت خوزستان اسپورت اگه یه اطلاع رسانی در مورد وضعیت عباس بوعذار بکنید ممنون میشم
چقدر از خدمتش باقی مونده
مدیر پایگاه
سلام
اطلاعات دقیقی از تاریخ پایان خدمت این بازیکن نداریم، اما مدیرعامل فجرسپاسی در مصاحبه‌اش گفته بود دوماه از خدمت وی باقی مانده است.

امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
0
0
سلام مگه کولیبالی سهمیه بازیکن خارجی محسوب نمیشه ،؟مگه میشه هم خارجی باشه هم لیگ برتری از اون طرف عباس بوعذار هم که سهمیه لیگ یک پس کلا میشه 5 تا خرید لیگ برتری درسته ؟لطفا پاسخ بدید ممنون
مدیر پایگاه
سلام
هر بازیکن ایرانی یا خارجی که در لیگ برتر بازی کند، سهمیه لیگ برتری است.

محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
0
0
سلام چرا محمدرضا شیرزادی دفاع آخر پارسال استقلال خوزستان که محصول آکادمی فولاده نمیگیرین.بخدا فوق‌العاده بازی میکنه.دفاع قد بلند ومستحکمیه .
yaser
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
0
0
سلام لطفا درمورد پژمان منتظری توضیح بدهید آیا میاد فولاد؟
مدیر پایگاه
سلام
شش سهمیه لیگ برتری فولاد کامل شده و برای جذب بازیکن از لیگ برتر باید از بازیکنان جدیدش حذف کند.

Parsa
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
0
0
باسلام خدمت خوزستان اسپرت.ایافولاد جا برای جذب شیمبا داره و سوال دیگم این بود که قرار داد داخلی اعتبار دارد یا نه با تشکر
مدیر پایگاه
سلام
بله جای خالی دارد. قرارداد داخلی به شرط ثبت در هیئت فوتبال اعتبار دارد.

  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها