به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۷۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

توضیح محمودزاده درباره شکایت نفت از فولاد

توضیح محمودزاده درباره شکایت نفت از فولاد

خوزستان اسپورت- رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت:‌ در صورتی که باشگاه نفت مسجدسلیمان از موسی کولیبالی با رعایت مبانی حقوقی شکایت کند پرونده این بازیکن به کمیته تعیین وضعیت می‌رود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، فریبرز محمودزاده در مورد اینکه موسی کولیبالی در روز دوشنبه در نفت مسجدسلیمان و روز سه‌شنبه با باشگاه فولاد خوزستان قرارداد امضا کرده است، اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که فوتبال ما دارد عدم اشراف باشگاه‌ها و بازیکنان به مسائل حقوقی است و به همین دلیل شاهد ایجاد پرونده‌های زیادی در فوتبال هستیم و گاهی اوقات چنین مسائلی را می‌بینیم که یک بازیکن در فواصل کوتاه زمانی با دو باشگاه قرارداد امضا می‌کند و مشکلاتی را برای باشگاه‌ها و بازیکنان به وجود می‌آید.

وی افزود: از سوی دیگر از نظر سازمان لیگ تا زمانی که قراردادی در کمیته نقل و انتقالات ثبت نشده باشد ما مبنایی برای رسیدگی نداریم. اما ثبت نشدن قرارداد نافی تخلف در عقد قرارداد نیست . اگر باشگاه نفت مسجدسلیمان آنطور که در رسانه‌ها اعلام کرده از باشگاه فولاد خوزستان شکایت کند در آن صورت طبق مقررات پرونده موسی کولیبالی به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال خواهد رفت البته به شرط آنکه شکایت باشگاه نفت مسجدسلیمان از مبانی حقوقی برخوردار باشد. گاهی اوقات نیز باشگاه اول از این مسئله می‌گذرد و شکایتی مطرح نمی‌کند که در آن صورت مشکلی پیش نمی‌آید.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
0
0
فکری رهد تارتار رهد دل به که کنوم خش
چومت وادست گروم دنیان زنوم تش
سروش حکیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
0
0
فولاد سه چهارروز قبل باش قرارداد امضا کرده بود
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
0
0
اینشالله دعوی این دو باشگاه بخاطر کار غلط رضایی به جاهای باریک کشیده نمیشود.... اما کولیبالی به احتمال نزدیک به یقین به نفت برمیگردد... چرا... توضیح میدهم.... آقای رضایی با 7بازیکن سهمیه لیگ برتری قرارداد داخلی بسته است.... درحالیکه مجازبه 6بازیکن لیگ برتری است... بنابراین الزاما یکی باید خط بخورد... وآن یکی کلیه خسارات را از فولاد خواهد گرفت... مگر آنکه رضایی یک تقلب دیگر انجام دهد که همان چاله به چاه است..... بنابراین فولاد 2 راه دارد... یا مبلغ آن بازیکن را باید بپردازد یعنی کل مبلغ قرارداد فرد مازاد... یا کولیبالی منصرف شود بدون خسارات به کولیبالی به بهانه قراردادش با نفت.... واینست حاصل کار رضایی... جانشین دهکردی...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها