به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۷۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
مطمئن هستیم هیات‌مدیره با کار غیراخلاقی رضایی برخورد می‌کند

نصیریان‌: قرارداد فولاد با کولیبالی دزدی آشکار است

نصیریان‌: قرارداد فولاد با کولیبالی دزدی آشکار است

خوزستان اسپورت- مدیر عامل باشگاه نفت‌ مسجدسلیمان در واکنش نسبت به عقد قرارداد باشگاه فولاد با موسی کولیبالی، گفت این بازیکن با ما تمدید قرارداد کرده بود و این‌که باشگاه فولاد با دادن پیشنهاد بیشتر با او قرار داد می‌بندد، این اقدام‌شان دزدی آشکار ورزشی است.

به گزارش خوزستان اسپورت، مهران نصیریان‌دوست در گفت‌وگو با ایسنا منطقه خوزستان با واکنش نسبت به اقدام باشگاه فولاد در عقد قرارداد با موسی کولیبالی، اظهار کرد: روز دوشنبه موسی کولیبالی پس از این‌که یک فقره چک 150 میلیون تومانی بابت مطالبات‌اش از باشگاه نفت مسجدسلیمان دریافت کرد، در اهواز قراردادش را برای یک فصل دیگر با باشگاه ما تمدید کرد ولی روز گذشته متوجه شدیم که باشگاه فولاد با او قراردادی 2 ساله منعقد کرده است، اقدامی که به دور از اخلاق حرفه‌ای و ورزشی است.

وی ادامه داد: آقای رضایی، مدیرعامل باشگاه فولاد همشهری و هم‌تبار ما محسوب می‌شود و انتظار نداشتیم او چنین خیانتی را نسبت به همشهری‌ها و هم‌تباران خود داشته باشد. این اقدام رضایی برای ما جای تامل دارد و به نظرم اقدام این مدیرعامل و باشگاه فولاد در واقع دزدی آشکار ورزشی است.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان همچنین با بیان این‌که باشگاه فولاد که خود را یک باشگاه حرفه‌ای می‌داند نباید اقدام به انجام چنین کار غیرحرفه‌ای می‌کرد، گفت: خیلی خوشایند نیست که باشگاه‌ها این‌گونه همدیگر را دور بزنند. من واقعا انتظار نداشتم که باشگاه فولاد بخواهد با دادن پیشنهاد بیشتر به موسی کولیبالی او را تحریک کند. نکته جالب این است که آقای رضایی روز دوشنبه نیز وقتی در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان دو تن از اعضای هیات مدیره باشگاه ما را دید به آن‌ها اعلام کرد که با بازیکن خیلی خوبی تمدید کردید و کولیبالی در لیست جواد نکونام برای لیگ نوزدهم بود ولی اکنون که با شما قرارداد تمدید کرده است دیگر نمی‌توانیم او را جذب کنیم اما نمی‌دانم چطور می‌شود که این مدیر عامل اینگونه می‌گوید ولی در کمتر از 24 ساعت در عمل به صورت دیگر نشان می‌دهد و اقدام به عقد قرارداد دو ساله با این مدافع می کند.

وی خاطر نشان کرد: انتظار داشتیم باشگاه فولاد اخلاق‌مدار باشد و اخلاق ورزشی را زیر پا نگذارد. این باشگاه می‌دانست کولیبالی می‌تواند برای ما تاثیرگذار باشد ولی با این کارشان حواشی بسیاری را برای باشگاه و تیم نفت مسجدسلیمان ایجاد کردند. به هر حال متاسفانه مسائل این چنینی در فوتبال ایران باب شده است ولی باز هم تاکید می‌کنم انتظار انجام این‌کار را حداقل از باشگاه حرفه‌ای چون فولاد نداشتیم.

نصیریان‌دوست در پاسخ به این سوال که کولیبالی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشته است که باشگاه نفت حتی حاضر نشده برای او بلیط بازگشت به کشورش را تهیه کند نیز گفت: این حرف‌ درست نیست و ما یک ماه پیش به او گفتیم اگر می‌خواهی برایت بلیط تهیه کنیم که او گفت تا 150 میلیون تومان قرارداد خود را دریافت نکنم از این‌جا تکان نخواهم خورد. ما هم علی‌رغم مشکلاتی که داشتیم در نهایت 150 میلیون تومان را تهیه و در قالب یک فقره چک که نقد هم شد به او پرداخت کردیم. انتظار اینگونه رفتار را از کولیبالی هم نداشتیم و او هم باید اخلاق حرفه‌ای را رعایت می‌کرد و به قراردادش پایبند می‌بود‌.

 وی تاکید کرد: باشگاه نفت مسجدسلیمان از باشگاه فولاد شکایت خواهد کرد و این حق را برای خودمان قائل هستیم و تا پایان نیز این شکایت را دنبال می‌کنیم و مطمئنا فولاد از نقل و انتقالات محروم خواهد شد. به هرحال متاسفیم که باشگاه فولاد دست به چنین کار غیرحرفه‌ای زده است.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: باتوجه به شناختی که نسبت به اعضای هیات‌مدیره فولاد دارم، مطمئنم آن‌‌ها با این اقدام غیراخلاقی و غیر حرفه‌ای مدیرعامل باشگاه برخورد خواهند کرد.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
0
0
خود کولیبالی راضی به ماندن درنفت نیست.حالا برای تیم هم استانی خود شاخ وشانه میکشی.مگراستقلال وپرسپولیس به فولاد رحم کردند که شما یکطرفه قضاوت میکنید.
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
0
0
بنظرم اقدام فوتبالی های خوزستان فقط تا آنجا پیش رود که آقای رضایی اخراج شوند... نه بستن پنجره فولاد
mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
0
0
ما با فولادیهای عزیز مشکل نداریم اما از کار غیراخلاقی رضایی انتقاد میکنیم مگه نگفت استقلال تهران دزدی کرده از فولاد که بلبلی رو برده پس اینهم دزدیه. اقای رضایی تو خودت دوشنبه تو اداره تربیت بدنی اهواز دیدی کولیبالی داره با نفت قرارداد میبنده چرا بهشون گفتی کار خوبی کردین با موسی تمدید کردین وباعث شدی 150 میلیون پول الکی بگیره یه کم صداقت داشته باش با همین دروغگویی فولادو مضحکه کردی هرروز یه حاشیه برا فولاد درست میکنی
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
0
0
در بی کفایتی رضایی شکی نیست اما فولاد قبل از نفت با کولیبالی قرارداد بست یعنی ادعای نفت کاملا بی اساس است ،مدیر عامل نفت به جای سروصدای اضافه ،بهتر است یقه وزارت نفت را بگیرد و حق باشگاه و مردم نجیب مسجدسلیمان را از وزارت نفت بگیرد ،وضعیت بودجه و سرمربی نفت هنوز مشخص نیست آنوقت مدیر عامل نفت برای پوشاندن نقاط ضعف و ناتوانی خود و هیات مدیره ،جنجال تبلیغاتی راه انداخته است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
0
0
باشکاه نفت چرا قرارداد کولیبالی را رسانه ای نمیکند که ببینیم‌واقعا قرارداد بسته یا که خیر با استفاده از الفاظ و مصاحبه که نمیشود یک بازیکن را تحت قرارداد کرد اگر نفت قراردادی دارد قطعا سند و برگ قرارداد موجود است و بهتر است ان را رسانه ای کند تا اگر قراردادی بوده خود هواداران فولاد علیه مدیریت تیمشون اقدام کنند. درست نیست دو تیم هم‌استانی اینطور به جان هم افتاده اند تا جایی که میدانم قرارداد موسی بافولاد سه روز قبل از نفت امضا شده و عملا بازیکن فولاد بوده و الان مبگن او بازیکن ماست بدون اینکه مدرک یا سندی را رسانه ای کنند اگرباشگاه فولاد تخلف کرده بلاخره با رسانه ای کردن این تخلف با جواب خودشو از مدیران نفت یازمان لیگ و حتی هواداران خودش بگیره
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
0
0
فولاد ورضایی ونکونام خوب با هم مچ شدن!! مگه رضایی زمان ثبت قرارداد کولیبالی با نفت اونجا حضور نداشت؟؟!! پس چرا همونجا نگفت ما با این بازیکن قرارداد بستیم؟؟؟؟؟؟؟ دزدی تو روز روشن به این میگن دیگه. جالبه هوادارای بی انصاف فولاد هم حق رو به باشگاه خودشون میدن اونوقت از تهرانیا واصفهانیا وتبریزیا گلایه میکنن ومینااااالن. باشرف باشیم نه مثل بعضیا بی ریشه !!!
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
0
0
امیدعزیز ....به کامنتهای آقایان ناشناس توجه نکن...دیریست که غیرخوزستانیها دنبال تفرقه میان ما هستند.... ماهواداران تیمهای خوزستانی همه وهمه یکی هستیم.... همه وهمه اتحادوسربلندی خوزستان رامیخواهیم....به همین دلیل رضایی بانی تخم تفرقه باید سریعا اخراج شود... تامکتب خوزستان یعنی شرف ومردانگی زیرسوال نرود..... بله حساب فولادقهرمان ورضایی کاملا جداست... هیچ خوزستانی بخصوص پیشکسوتان خوزستان این شرمندگی که رضایی به بارآورده است نمی پذیرد.... بزودی پیشکسوتان خوزستان نامه ای سرگشاده جهت اخراج رضایی ازمدیرعاملی فولاد منتشر خواهند کرد..... به امید سربلندی وحفظ غیرت ومردانگی....
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
0
0
اخه نفت مشکلش نداشن کولی بالیه، خداییش،چی داره نفت، ساختار داره،بازیکن داره پول داره استادیوم داره مربی داره، سال قبلم با بیست امتیاز موندیم که عجیب بود و اگه تیم های فلک زده استقلال و سپید رود نبودن کاندید سقوط بود، منطقی باشیم، هیچکی پشت تیم نیست،پولم نداره باشگاه، هیچکیم نمیاد تو تیم،چرا جو میدیم الکی، خود اقابان دمبال سقوطشن،پارسال استقلال امسالم یکی از نفت ها، شک نکنید ،قبلا فکراشو کردن،
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
0
0
استقلال تهران دزده چون بلبلی رو گرفته
فولاد دزده چون کولیبالی رو گرفته
پرسپولیس شاه دزده چون سروش و کلی بازیکن گرفته بود
اقا کی دزد نیست؟
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
0
0
حق با نفت مسجد سلیمانه
شهر هرت نیست که هر کی پاشه بیاد یه باشگاه قرارداد ببنده فرداش بره با یه تیمه دیگه قرارداد بالاتر ببنده
یکی از دلایلی که تارتار نیومد مسجد سلیمان هم همین بود که نتونستن دفاع ها رو نگه دارن
باید از کولی بالی شکایت بشه تا همچین بازیکنی به خودش اجازه نده یه شهر رو بازیچه دست خودش کنه
به امید محرومیت کولی بالی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها