به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۷۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

رضایی: اگر کولیبالی تخلف کرده باید پاسخگو باشد

رضایی: اگر کولیبالی تخلف کرده باید پاسخگو باشد

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: اجازه نمی‌دهیم حق نفت مسجدسلیمان به عنوان تیم هم استانی ضایع شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، حبیب رضایی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص وضعیت قرارداد موسی کولیبالی به خبرنگار بانک ورزش گفت: قرارداد موسی کولیبالی سه روز پیش در شهرکرد به امضا رسید. باشگاه برای این بازیکن بلیت تهیه کرد تا با حضور در شهرکرد با وی مذاکره داشته باشیم که در نهایت کار به توافق و امضای قرارداد رسید.

وی ادامه داد: در خصوص ادعای باشگاه نفت مسجدسلیمان باید بگویم که چرا آن‌ها در حالی که 2 ماه است لیگ تمام شده است با او قرارداد امضا نکردند. در همین زمینه باشگاه فولاد طبق اعلام نیاز سرمربی تیم با موسی کولیبالی وارد مذاکره شد و اقدام به جذب وی کردیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تصریح کرد: با توجه به هم‌استانی بودن نفت مسجدسلیمان و فولاد پیش از امضای قرارداد به کولیبالی اعلام کردیم که به خاطر این موضوع اولویت قرارداد با نفت است که این بازیکن اعلام کرد اگر با او قراردادی هم امضا نکنیم به این تیم باز نخواهم گشت چون برخورد خوبی با من نکردند. دلیل کولیبالی هم این بود که چون باشگاه نفت مسجدسلیمان پول او را نداده و به تعهدات مالی‌اش خوب عمل نکرده قصد حضور دوباره در این تیم را ندارد.

حبیب رضایی در پاسخ به این سوال که چرا سه روز پیش قرارداد بسته شد اما امروز آن را اعلام کردند، گفت: وقتی قرارداد را با کولیبالی به امضا رساندیم این بازیکن از ما خواهش کرد که آن را رسانه‌ای نکنیم تا برای دریافت مطالباتش از تیم نفت به مشکل نخورد. قرارداد سه روز پیش امضا شده بود و ما روز سه‌شنبه با گرفتن عکس آن را رسما اعلام کردیم.

وی ادامه داد: در هنگام قرارداد چندین بار از موسی کولیبالی پرسیدیم که با باشگاه نفت مسجدسلیمان قراردادی ندارد و او تاکید کرد که هیچ مشکلی نیست و سپس با او امضا کردیم. حالا اگر این بازیکن خطایی مرتکب شده و بعد از قرارداد با فولاد که مستندات آن کاملا موجود است با باشگاه نفت هم برای گرفتن مطالباتش قرارداد امضا کرده این بازیکن تخلف داشته و باید جوابگو باشد. حتی کولیبالی به ما گفت اگر نفت مسجدسلیمان قراردادی با من دارد آن را رو کند.

مدیرعامل فولاد در واکنش به انتشار عکس های امضای قرارداد کولیبالی با نفت مسجدسلیمان توسط باشگاه سابقش گفت: همان طور که اعلام شد کولیبالی به ما گفت که هیچ قراردادی امضا نکرده و حالا اگر این اتفاق افتاده است باید خودش پاسخگو باشد. قطعا اگر تخلفی صورت گرفته باشد، بخش حقوقی باشگاه فولاد هم این ماجرا را کاملا پیگیری خواهد کرد و اجازه نمی‌دهیم حق نفت مسجدسلیمان به عنوان تیم هم استانی ضایع شود.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
0
0
نشد یه قرارداد امضا کنی بدون حرف و حدیث و جنجال باشه هر قراردادی بستی مشکل ساز شد از سروش رفیعی و بلبلی بگیر تا بوعذار و کولیبالی و....
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
0
0
ازهمه فوتبال دوستان ودست اندرکاران میخواهم سریعا آقای رضایی را اخراج وتوبیخ کنند تا این تفرقه بین تیمهای خوزستانی زدوده شود...
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
0
0
بنده به شخصه ازنحوه مدیریت باشگاه فولاد عملکرد دایره حقوقی باشگاه بسیار متعجب هستم. برای بنده که درمسائل حقوقی ومحاکم مشغول به فعالیت هستم جای بسی شگفت زدگی است که مدیریت بدون هماهنگی یا مشورت با دایره حقوقی باشگاه، اقدام به انعقاد قرارداد با بازیکن می کنند فارغ از اینکه تفحصی در قرارداد با باشگاه مسبوق ایشان و احیانا به منظور جلوگیری از ایجاد هرگونه بار حقوقی علیه باشگاه فولاد، فراهم شود.
آنچه مسلم است در هر ارگانی دایره یا واحدحقوقی مربوطه از عناصر مهم واحدی از بازوان آن تشکیلات است. بنابراین یا اداره مربوطه ضعف علمی داشته وظایف خود را به نحو احسن ادا نمی کند یا مدیریت باشگاه اعتقادی به این مسأله اظهر من الشمس و بدیهی ندارد.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها