به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۷۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

ورود افراد بدسابقه به ورزشگاه‌ها ممنوع شد

ورود افراد بدسابقه به ورزشگاه‌ها ممنوع شد

خوزستان اسپورت- وزیر ورزش و جوانان گفت: موضوعی به نام لیدر نداریم و همه چیز در اختیار کانون‌های هواداری زیر نظر باشگاه‌هاست.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در نشست با سردار رحیمی رئیس پلیس تهران و معاونین و فرماندهان تامین امنیت استادیوم‌ها ناجا و یگان ویژه گفت: ورزش عامل شادی و پر کردن اوقات فراغت حداقل 50 میلیون نفر از مردم ایران است و اجازه نمی‌دهیم عده‌ای فرصت‌طلب و تماشاگر نما به بهانه‌های واهی این وضعیت را برهم بزنند.

وی افزود: برنامه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با کمک پلیس و سایر نهادهای مسئول برگزاری لیگ آینده با کمترین تنش و تامین امنیت و آسایش تماشاگران باشد.

وزیر ورزش عنوان کرد: خوشبختانه باشگاه‌ها برنامه‌های فرهنگی خوبی برای هواداران خود دارند و ایجاد کانون‌های هواداری مسئول کمک زیادی به حفظ فضای فرهنگی و مفرح استادیوم‌ها می‌کند.

سلطانی‌فر گفت: افراد شرور و سابقه‌دار که هیچ‌گونه ارتباطی با ورزش و فوتبال ندارند، نباید به استادیوم‌ها وارد شوند و با کمک قوه قضاییه و پلیس، هواداران بد سابقه اجازه ورود به استادیوم را نخواهند داشت.

وی عنوان کرد: الان موضوعی به نام لیدر نداریم. همه چیز در اختیار کانون‌های هواداری زیر نظر باشگاه‌هاست و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بایستی در موضوع برگزاری مسابقه همراه پلیس باشد و در تعامل با یکدیگر اجازه آشوب طلبی را از عده ای معدود بگیریم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: فدراسیون فوتبال برای لیگ آینده قوانین انضباطی جدیدی را در نظر گرفته و همه ما از بازیکن تا مدیر عامل و هوادار برای صیانت از فضای ورزش کوشا باشیم.

سلطانی‌فر با تقدیر از تلاش‌های سردار رحیمی رئیس پلیس تهران و همکارانشان در تامین امنیت ورزشگاه‌ها تصریح کرد: استادیوم‌های ما باید در سراسر کشور به امکانات مور نیاز تجهیز شوند و در این مورد و همینطور بلیت‌فروشی الکترونیکی و ساماندهی ورود تماشاگران به استادیوم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به همراه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور بایستی برنامه‌های خود را با دقت و سرعت به پیش ببرند.

وی به نشست‌های معاونین و مدیران وزارت ورزش با مسئولان شورای امنیت کشور اشاره کرد و گفت: مصوبات این شورا برای همه اعضای آن از جمله فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و مدیران کل استانی لازم‌الاجراست.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
0
0
هوالبصیر
سلام
جناب وزیر محترم دقت بفرمایند که در این صورت بیش از 90 درصد طرفداران تیم محبوب ایشان (لنگ تهران) نباید وارد ورزشگاه ها شوند. مطمئنا این نرخ برای طرفداران سایر تیم ها بسیار پایینتر است. از قدیم می گفتند "..." این شعار همیشگی در استادیوم ها بود چون همیشه جنجال افرین بودند و .... آخریش هم در اهواز بود و دودش به چشم خوزستانی ها رفت.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها