به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۷۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
تعداد نظرات: ۷ نظر

صنعت نفت آبادان در برزخ دلالان و سهم‌ خواهان

صنعت نفت آبادان در برزخ دلالان و سهم‌ خواهان

خوزستان اسپورت- وضعیت باشگاه نفت آبادان هر روز بدتر از دیروز است و در این بین این سهم خواهان هستند که هر روز بیشتر از قبل می شوند.

به گزارش خوزستان اسپورت، خبرگزاری فارس در مطلبی به بررسی شرایط نابسامان حاکم بر باشگاه صنعت نفت آبادان پرداخته و از وضعیت موجود در این باشگاه انتقاد کرده است. متن این گزارش را در ادامه مرور کنید.

«تقریبا بالای 90 درصد تیم‌های حاضر در لیگ برتر تکلیف خود را شناخته‌اند و تمرینات تیم‌ها برای فصل پیش رو آغاز شده است اما این وسط برخی تیم‌ها هنوز در مسائل پیش پا افتاده دست و پا می‌زنند.

یکی از تیم‌هایی که در واقع باید گفت همیشه چنین حواشی را پیش روی خود دارد باشگاه نفت آبادان است. تیمی با پشتوانه قوی مردمی این روزها به بد گردابی افتاده و کسی هم دلش نمی‌سوزد. تاریخ مدیریت هیات مدیره باشگاه نفت آبادان به پایان رسیده و هفته هاست که مسئولان پالایشگاه به دنبال انتخاب نفرات جایگزین هستند.

اینکه مسئولان این باشگاه کی و چه زمانی قرار است حواسشان را به تنها تیم فوتبالی سطح اول شهرشان بدهند معلوم نیست اما چیزی که معلوم است سهم خواهانی هستند که هر روز از تهران و آبادان به صف مدیریت این باشگاه اضافه می‌شوند و هر گروهی به دنبال لابی‌های سیاسی خودش است تا بتوانند مدیریت باشگاه نفت آبادان را برعهده بگیرند.

جالب است که باشگاه نفت آبادان در فصل های اخیر با مشکلات مالی روبرو بوده است واینکه چطور می‌شود عده‌ای برای حضور در این باشگاه سر و دست می‌شکنند عجیب است. این باشگاه از نظر مالی همیشه در این سال‌ها با چالش روبرو بوده درحالی که تیمی با پشتوانه هواداری و استعدادهایی که همیشه فوتبال آبادان داشته می‌تواند یکی از تیم‌های مدعی در این فوتبال باشد اما نه تنها این طور نیست بلکه همیشه برعکس بوده است و با اما و اگرها در لیگ برتر باقی مانده است.

اولین شوک به آبادانی‌ها بعد از پایان فصل جاری ایجاد شد. در جایی که عیسی‌زاده مدیرعامل این باشگاه مدعی شده بود با سرجیوی برزیلی برای فصل جدید هم توافق کرده به یک‌باره خبر آمد که این مربی با التعاون به توافق رسیده است.

حالا بعد از گذشت آن شوک نه تنها باشگاه نفت سرمربی جایگزین را انتخاب نکرده بلکه از نظر مدیریتی هم تکلیف نامشخصی دارد.

چند روز پیش شایعه شد که شخصی به نام علیرضا اردلان مدیرعامل جدید این باشگاه شده اما کانال رسمی باشگاه نفت آبادان این اخبار را شایعه عنوان کرد و اطلاع داد به زودی تغییرات مدیریتی باشگاه اطلاع رسانی می‌شود و هر روز می‌گذرد اما خبری از اطلاعات جدید و رسمی نیست.

از آن طرف عده‌ای به فکر انتخاب سرمربی برای نفت آبادان هستند. عده‌ای دلال در حالی که وضعیت مدیریتی باشگاه مشخص نیست معلوم نیست با چه سازوکار و با هماهنگی چه کسی به دنبال انتخاب سرمربی هستند و هر روز در مورد این تیم شایعات مختلفی به گوش می‌رسد.

این وسط تنها کسانی که ضرر می‌کنند عاشقان همیشگی نفت آبادان هستند. مثل همیشه مظلوم و مثل همیشه متضرر از سهم خواهان و دلالانی که فقط به فکر جیب و موقعیت خود هستند.

نفت آبادان اگر همین امروز هم به داد خود برسد و وضعیت مدیریتی و فنی‌اش مشخص شود برای شروع کار دیر کرده است.»
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
0
0
باشگاه صنعت چندساله گرفتار دلالها شده هرسال چند بازیکن بی کیفیت خارجی میارن دلارها رو میگیرن بدون اینکه بدرد تیم بخورن یا همین امسال که باشگاه هیات مدیره و مدیرعاملش مشخص نشده دلالها با مربی پرتغالی و بازیکنای مازاد تیمهای دیگه مذاکره میکنن که بیارنشون صنعت خب این مربی وبازیکنها رو کی انتخاب کرده وقتی باشگاه هیات مدیره ومدیرعامل نداره!
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
0
0
امروز در خبرها بود که طلب ۳۰۰۰۰ دلاری پروپییچ استقلال در سال ۹۴ به ۴۰۰۰۰۰ دلار در سال ۹۸ تبدیل شده که در کمال آرامش توسط دولت فخیمه ایران پرداخت میشه اما در کمال بی شرمی مانند گوشت قربونی هر کسی جهت منافع خودش تیم صنعت رو به یه سمت میکشه !!
هرقدر به خودم فشار میارم که این کلمه تو ذهنم نیاد ول کن نیس اونم این کلمه س ...."سنگ" ..."سنگ"..." سنگ"...سنگ"!! جای شکرش باقیه که کلمه "شیشه" به ذهنم نمیرسه !!
دوستان از شوخی گذشته مهندسی حذف دوتیم پرهوادار صنعت و نفت مسجدسلیمان بخوبی داره پیش می ره تازه به صنعت لطف کردن و گذاشتن یه سال نسبت به دوره ۸۹ - ۹۲ بیشتر تو لیگ بمونه ! خدا لعنتشون بکنه !!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
0
0
عيسي زاده ول كن اين تيم نيست واقعا عجيبه هر سال بازيكن بي كيفيت خارجي و برادر ايشون كه ايجنت هستش ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
0
0
آقایون لطفا کسی را مقصر ندونیم ما هوادارا مقصریم چون الکی هواداریم . کی حنجره برای تیممون پاره کردیم . درود به شرف هوادارای تراکتور و سپاهان و وای برما هوادارای ظاهری صنعت نفت .
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
0
0
باید نحوه گرفتن بازیکن قرقیزی پارسال رو بررسی کنن ببینن چه پولایی جابجا شد بخاطر اون بازیکنی که همون موقع همه هوادارا هم بی کیفیت بودنش رو می دونستن
و چه کسایی دخیل بودن تو این کار
اینها هر سال مثل زالو به جون تیم میفتن و هیچکی هم نمیگه این پولا کجا میره
و چرا علاقه دارن تیم تو لیگ یک باشه
باید در اون مجلس رو گل گرفت که بلد نیست قانون درست بده
قوانینشون به سود دزدا و دلالا و اختلاسگراس
تمام مشکلات خوزستان از ناکارامدی و بیسوادی نماینده هامون تو مجلس هست
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
0
0
اشتباه صنعت نفت این بود که چند بازی اخر لیگ رو با برد به پایان رسوند
واین زنگ خطری شد برای پایتخت نشین ها . که مبدا این تیم هم مثل استقلال خوزستان قهرمان بشه
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
0
0
در تایید و تکمیل صحبتهای آقا rama جهت خاموش کردن اعتراضات بحق مردمی سرو کله فرماندار و امام جمعه و بقیه حضرات پیدا میشه و وعده سرخرمن و روز از نو روزی از نو!! نمونه اش اعتراضات کمالوند و برخی از بازیکنان در دو فصل پیش
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها