به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۷۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

صندلی خالی سرمربی نفت در جلسه سازمان لیگ

صندلی خالی سرمربی نفت در جلسه سازمان لیگ

خوزستان اسپورت- اگر تکلیف سرمربیان جدید تیم‌های صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان تا سه‌شنبه شب روشن نشود، صندلی‌های سرمربیان این دو تیم در جلسه سازمان لیگ خالی می‌ماند.

به گزارش خوزستان اسپورت، شمارش معکوس برای آغاز نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال آغاز شده است اما تیم‌های صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان تا امروز سرمربیان جدیدشان را معرفی نکرده‌اند.

در عین حال، سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه‌ای به 16 باشگاه لیگ برتری از سرمربیان این تیم‌ها دعوت کرده است تا از ساعت 14:30 روز چهارشنبه پنجم تیرماه در نشست آسیب شناسی و هم‌اندیشی مسابقات لیگ برتر شرکت کنند.

این نشست در هتل اکادمی ملی فوتبال برگزار خواهد شد تا در خصوص بازی‌های فصل گذشته لیگ آسیب شناسی شده و تقویم مسابقات فصل آینده لیگ برتر با حضور مسئولان سازمان لیگ و سرمربیان 16 تیم حاضر در این رقابت‌ها بررسی و تبادل نظر شود.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست، این جلسه روز چهارشنبه هفته جاری در حالی برگزار می‌شود که تیم‌های صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان هنوز سرمربیان خود را انتخاب نکرده‌اند و اگر تا قبل از این جلسه سرمربیان این دو تیم نفتی جنوب مشخص نشود صندلی‌های مربوط به سرمربیان نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در جلسه مذکور خالی خواهد ماند.

در خصوص تیم نفت مسجدسلیمان گفته می‌شود که مهدی تارتار گزینه اصلی این باشگاه است، اما در صنعت نفت آبادان خبرها حکایت از تمایل به استخدام سرمربی خارجی دارد.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
0
1
قابل توجه مسئولین محترم تیمهای صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان:در چنین مواقعی " جرز دیوار " و " زیر گل" توصیه می شود !!
شیران زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
0
0
هیات مدیره نفت مسجدسلیمان همگام با تکنولوژی روز دنیا تک تازی در مدیریت
.
عجب !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها