به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۷۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷

انتقاد مسئول محروم از وضعیت ورزشگاه خرمشهر

انتقاد مسئول محروم از وضعیت ورزشگاه خرمشهر!

خوزستان اسپورت-  سعید فتاحی،‌ مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ با وجود محرومیت از سوی کمیته اخلاق،‌ روز گذشته از ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر بازدید کرد!

به گزارش خوزستاناسپورت و به نقل از تسنیم،‌ پس از اتفاقات و حاشیه‌های دیدار فینال جام حذفی بین تیم‌های پرسپولیس و داماش گیلان،‌ کمیته اخلاق در حکمی سعید فتاحی،‌ مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ را تا اطلاع ثانوی از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم کرد.

تورک حتی در جدیدترین گفت‌و‌گوی خود نیز از پابرجا بودن محرومیت این مسئول سازمان لیگ خبر داده بود، اما فتاحی با وجود محرومیت روز گذشته از ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر برای مسابقات لیگ دسته اول بازدید کرد و حتی عکس‌های این بازدید نیز در کانال رسمی باشگاه خرمشهری منتشر شد.

حالا با بازدید فتاحی از ورزشگاه تیم کارون اروند خرمشهر، باید دید محرومیت او از سوی کمیته اخلاق به پایان رسیده یا این بازدید بدون اطلاع مسئولان کمیته اخلاق بوده است!

برای پیگیری این موضوع با مسئولان کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال تماس گرفته شد که آنها پاسخگو نبودند.

در همین رابطه، ایسنا گزارش داد که سعید فتاحی انتقاداتی نسبت به شرایط این  ورزشگاه داشت و اعلام کرد که اگر ورزشگاه تا پیش از آغاز رقابت‌های دسته یک کشور، مهیای میزبانی نشود احتمال این‌که دیدارهای نخست تیم کارون خرمشهر در شهر دیگری برگزار شود، وجود دارد.

همچنین در حالی که انتظار می‌رفت، رییس هیات فوتبال خرمشهر در این بازدید مسوولان فدراسیون را همراهی کند و توضیخاتی ارائه دهد، گویا او از این بازدید اطلاع نداشت و عدم حضور او انتقاد فتاحی را هم در برداشت.

نکته قابل توجه این است که چرا متولیان ورزشگاه نفت و گاز اروند این‌گونه ورزشگاه را که با هزینه‌های بسیار ساخته و آماده برگزاری مسابقات شد، رها کرده‌اند، به صورتی که اکنون شرایط بسیار بدی دارد و به حالت متروکه در آمده است.

همچنین حائز اهمیت این است که هنوز متولی این ورزشگاه 15 هزار نفری مشخص نیست؛ برخی اداره‌کل ورزش و جوانان استان و شهرستان خرمشهر را متولی می‌دانند و برخی نیز می‌گویند منطقه آزاد اروند متولی ورزشگاه نفت و گاز اروندان است و شاید مشخص شدت متولی بتواند به بهتر شدن شرایط این ورزشگاه که خیلی هم از عمر آن نمی‌گذرد، کمک کند.

انتقاد مسئول محروم از وضعیت ورزشگاه خرمشهر!
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها