به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۷۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

خاموشی چراغ اخبار در آبادان و مسجدسلیمان

خاموشی چراغ اخبار در آبادان و مسجدسلیمان

خوزستان اسپورت- هواداران پرتعداد فوتبال آبادان و مسجدسلیمان در انتظار معرفی سرمربی و روشن شدن چراغ نقل و انتقالات این دو تیم هستند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم‌های وابسته به وزارت نفت همانند سال‌های گذشته در پیچ و خم مشکلات اداری این وزارت‌خانه برای صدور احکام مدیران باشگاه و تعیین کادر فنی و جذب بازیکن در دوره نقل و انتقالات پیش فصل سرگردان مانده‌اند.

صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان، دو تیم پرطرفدار شهرستانی لیگ برتر ایران، دو تیم از شهرهایی که جزو خاستگاه‌های ابتدایی فوتبال در خاورمیانه بوده‌اند، در آغاز تیرماه 98 هنوز سرمربیان جدید را معرفی نکرده و در فاصله‌ی کمتر از چهل روز به آغاز لیگ نوزدهم در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست، در روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر تعیین اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل این باشگاه‌ها منتشر شد اما هنوز احکام رسمی آن‌ها از سوی وزارت نفت صادر نشده و به تبع آن موضوع انتخاب سرمربی هم به تعویق افتاده است.

این شرایط باعث نگرانی طرفداران صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان نسبت به آینده‌ی این دو تیم شده است و هواداران پرشمار فوتبال جنوب در انتظار روشن شدن اولین چراغ نقل و انتقالاتی در این دو شهر فوتبال‌خیز هستند.

http://khuzestansport.ir/files/fa/news/1398/4/1/91593_395.jpg
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
0
0
حداقل در چند سال اخیر در این کشور فقط یک تیم مهم بوده و هست و خواهد بود آن هم لنگ تهران است تا وزیر محترم ورزش و باند مافیایش هستند جام ها برای لنگ تهران است تیم های دیگر همه برای مقام دومی و بقا باید بجنگند. به این زودی ها هم درست شدنی نیست.
اشکان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
0
0
منتظرن تا به نام نماینده ثبتش کنن بابا بسه این باند بازیهاتون
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
0
0
آره چراغ این دوشهر خاموشه.... بقول بازیهای قدیم کودکانه ما... فتیله داره نفت نداره... بقول شاملو در ترانه شبانه فرهاد... شکل فانوسی هم که اگه خاموشه. واسه نفت نیست هنوز یه عالم نفت توشه.....آره چراغ این دوشهر خاموشه. چون قرار نیست نفت این دوشهر فتیله فانوس این دوشهر را روشن کنه.... این نفت مال فتیله های چلچراغ تهرانه.... مگر مولا علی نگفت قصری برپا نمیشود مگر هزاران نفر فقیر گردند.... خب کورسوی تک چراغ این دوشهر باید خاموش شوند تا چلچراغهای تهران روشن بمانند.... راستی همشهری راستشو بگو طرفدار تک چراغ شهر خودتی یا چلچراغ سرخابی..... توی ورزشگاه شهر خودت برای کدام تیم سینه چاک میشوی... تیم شهر خودت یا سرخابی.... خجالت نکش... خودت فتیله شهر خودتو خاموش کردی.... با گفتن شعارهایی که سر دادی.... زنده باد سرخابی....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
0
0
ما هواداران باید جمع بشیم بریم در فرمانداری اعتراض کنیم تا کی ما باید نه مربی نه بازیکن نه تمرین نه اردو اخر این تیم مردمی تیم ریشه داره چرا ما باید کارهایی تیم باید عقب و با تاخیر باشه مگه ما از تیمها چه کم داریم کسی نیست بیاد به داد تیم برسه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها