به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۷۳۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰

آخرین اخبار از اردوی تیم فولاد خوزستان

آخرین اخبار از اردوی تیم فولاد خوزستان

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال فولاد خوزستان عصر جمعه در يك بازی تداركاتی در شهرکرد به میدان می‌رود.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فولاد خوزستان که زودتر از سایر حریفان لیگ برتری تمریناتش را آغاز کرد، برای برپایی اولین اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل عازم استان چهارمحال و بختیاری شد تا در یک منطقه خوش آب و هوا برای حضوری مقتدر در لیگ نوزدهم آماده شود.

آخرین اخبار خوزستان اسپورت از اردوی فولادمردان جنوبی در کمپ تمرینی شهرکرد را در ادامه مرور کنید.

* جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان چهارشنبه شب اردوی تیمش را به مقصد تهران ترک کرد تا در مراسم تشییع و خاک‌سپاری همسر نعیم سعداوی شرکت کند. نکونام پس از شرکت در این مراسم به شهرکرد بازمی‌گردد تا در اردوی تیمش حاضر شود.

*  بازیکنان فولاد صبح امروز (پنجشنبه) به استراحت پرداختند و بعدازظهر یک جلسه تمرینی را زیرنظر دستیاران نکونام انجام دادند.

* چند بازیکن به صورت آزمایشی در تمرینات فولاد حاضر شده‌اند تا مورد ارزیابی فنی مربیان قرار بگیرند و در صورت تأیید با آن‌ها قرارداد امضا خواهد شد.

* کادر فنی فولاد خوزستان برای این اردو 2 بازی تدارکاتی در برنامه قرار داده است. اولين بازي تداركاتي فولاد عصر روز جمعه انجام می‌شود.

* سینا مریدی و فرزاد جعفری دو بازیکن فولاد خوزستان که طی هفته جاری در تمرینات اهواز و شهرکرد غایب بودند، امشب عازم شهرکرد خواهند شد تا به سایر همبازیان خود اضافه ‌شوند.

* همانطور که پیش از این نیز خبر داده بودیم جدایی ابراهیم میرزاپور از کادر فنی فولاد خوزستان قطعی شده است. میرزاپور برای فصل جدید از نظر مالی با مسئولان فولاد به توافق نرسید و جدایی‌اش قطعی شد.

* مربی بدنساز اسپانیایی که در کادر فنی نساجی مازندران دستیار جواد نکونام بود، هنوز به ایران نیامده است و طی چند روز آینده در تمرینات فولاد حضور خواهد یافت.

* نادر غبیشاوی دروازه‌بان اسبق فوتبال خوزستان و مربی فصل گذشته مس کرمان که سابقه همکاری با جواد نکونام در کادر فنی خونه به خونه بابل را داشته است، از امروز در اردوی فولاد حاضر شده تا به عنوان مربی دروازه‌بانان این تیم فعالیت کند. غبیشاوی سابقه مربیگری در پیکان، فجرسپاسی، پاس همدان، مس کرمان و خونه به خونه را داشته است.

* احسان مرادیان دروازه‌بان جوان فولاد خوزستان که یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد، به اردوی شهرکرد اضافه شد تا در لیگ نوزدهم نیز با پیراهن فولاد به میدان برود.

* حجت چهارمحالی بازیکن بااخلاق تیم فولاد خوزستان از امروز در اردوی تیمش حضور یافت. چهارمحالی در نیم‌فصل لیگ گذشته با قراردادی به مدت یک‌سال و نیم از فولادنوین اهواز به فولاد خوزستان انتقال یافت و تا سال آینده با فولادی‌ها قرارداد رسمی دارد.

* فولادی‌ها به صورت تلفنی با لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی در تماس هستند و قرار است که این بازیکن طی روزهای آینده به ایران بیاید تا تکلیف قراردادش برای فصل جدید را مشخص کند.

* دست اندرکاران تیم فولاد همچنین با چند بازیکن دیگر در پست‌های مختلف مشغول مذاکره هستند تا در نقاط مورد نیاز بازیکن جذب کنند.

* بازیکنان سال گذشته تیم فولاد خوزستان که از سوی مسئولان فولاد برای حضور در اردوی شهرکرد با آن‌ها تماس گرفته نشده است، در لیست نفرات مورد تأیید جواد نکونام برای فصل جدید قرار نگرفته‌اند و باید دنبال پیدا کردن تیم جدیدی باشند.

* اردوی فولادمردان جنوبی تا روز پنجشنبه آینده در شهرکرد ادامه خواهد یافت تا شاگردان نکونام تمرینات بدنسازی پیش فصل را سپری کنند و دو بازی تدارکاتی سبک را هم انجام دهند.
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها