به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۷۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

عیسی‌زاده: ماندن یا رفتن من دست خودم نیست

عیسی‌زاده: ماندن یا رفتن من دست خودم نیست

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه نفت آبادان معتقد است شرایط این تیم خوب نیست وبه نوعی قرمز است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از خبرگزاری ایلنا، اوضاع در تیم صنعت نفت آبادان خوب نیست؛ از مدیرعامل و هیات مدیره مدیره گرفته تا کادر فنی و بازیکنان تکلیف خود را نمی‌دانند.

یک‌ ماه از پایان لیگ برترهجدهم می‌گذرد؛ بیشتر تیم‌ها تکلیف کادر فنی خود را مشخص کرده‌اند و متعاقبا درصدد جذب بازیکنان جدید برای لیگ نوزدهم هستند و حتی چند بازیکن جدید هم جذب کرده‌اند اما تکلیف تیم نفت آبادان مشخص نیست.

نفتی‌ها بعد از پایان لیگ ابتدا سرمربی پرتغالی خود را از دست دادند. سپس ماموریت اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه نفت آبادان به پایان رسید تا تیم محبوب آبادانی‌ها در بلاتکلیفی قرار بگیرد.

به نقل از خبرگزاری ایلنا، علی عیسی زاده مدیرعامل باشگاه نفت آبادان وجود این مشکلات را تایید می‌کند و می‌گوید اوضاع اصلا خوب نیست و هیچ کس تکلیفش را در باشگاه نمی‌داند

اوضاع درنفت آبادان چگونه است؟
اوضاع بحرانی است. متاسفانه هیچ کس تکلیف خودش را نمی‌داند. اوضاع نه تنها بهتر نشده بلکه بدتر هم شده است.

در یکی از نشریات خبری منتشر شده بود که شما از کار برکنار شدید و احمد پارو سرپرست سابق این تیم قرار است مدیر عامل شود؟
وقتی تیم تکلیفش مشخص نباشد انواع و اقسام شایعه‌ها پیش می‌آید. اما چنین چیزی نیست و من این خبر را تکذیب می‌کنم، نه به خاطر آقای پارو و این‌که من باید بروم، بلکه به خاطر این‌که تکلیف باشگاه هنوز مشخص نیست، بنابراین نه کسی رفته و نه کسی آمده است.

جلسه هیات مدیره برای تعیین تکلیف مدیرعامل هیات مدیره به کجا کشید؟
هنوز جلسه‌ای تشکیل نشده و متاسفانه نه تکلیف اعضای هیات مدیره مشخص شده و نه مدیرعامل. بنابراین با این اوصاف هنوز باشگاه نه مدیردارد نه هیات مدیره و در همین راستا منتظر هستیم تا تکلیف مشخص شود .

چه کسی باید تکلیف شما را مشخص کند؟
خب باید از بالا در این خصوص تصمیم بگیرند. آقای صادق آبادی به عنوان رییس پالایش و پخش و نیز اعضای مجمع باید طی جلسه‌ای اعضای هیات مدیره جدید و سپس مدیرعامل را انتخاب کنند.

خب چه زمانی تکلیف مشخص می‌شود؟
من هم نمی‌دانم مثل شما بی خبرم. هر روز امروز فردا می‌کنند.

خب این‌طوری تیم ضرر می‌کند؟
چه بگویم! متاسفانه همینطور است. ما الان از همه عقب‌تر هستیم. هرچقدر هم دیرتر عمل کنیم در شروع لیگ به مشکل می‌خوریم.

تکلیف کادر فنی و بازیکنان چه می‌شود اگر این‌طورباشد خیلی‌ها می‌روند؟
متاسفانه همینطور است. بازیکنان و سایر اعضای کادر فنی تکلیف خود را نمی‌دانند من هم تا یک اندازه می‌توانم به آن‌ها بگویم صبر کنند. بالاخره برایشان پیشنهاد می‌آید و اگر پیشنهاد خوب باشد می‌روند و در این میان تیم ضرر می‌کند.

شما با این اوصاف ماندنی هستید؟
ماندن من دست خودم نیست. ابتدا باید هیات مدیره انتخاب شوند و سپس اعضای هیات مدیره من را انتخاب کنند. بنابراین باید منتظر بمانیم تا ببینیم چه می‌شود. من حتی به عنوان یک عضو کوچک حاضرم به نفت کمک کنم و اگر هم نشد به عنوان تماشاگر هوادار نفت باقی خواهم ماند.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
bahman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
0
0
دو دستی چسبیدید به صندلی های باشگاه ومیگی رفتنم دست خودم نیست والا هیچکس اجبارتون نکرده بمونید وقتی شرکت نفت حکمتونو تمدید نمیکنه یعنی نمیخادتون خب برید دیگه چرا هزارتا واسطه میذارید که نگهتون دارن ای بابا
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
0
0
آقای عیسی زاده عزیز شما در مصاحبه های تلویزیونی قول دادی آخر فصل از باشگاه میروم خواهشا به قولتون عمل کنید شما خودت شاهدی که مردم چقد علیهتون شعار میدن و میدونی اعتراضات مردمی زیاده پس خواهش میکنم به قولی که دادید عمل کنید مطمئن باشید با اینکار هوادارای صنعت دعاگوی شما میشوند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
0
0
لعنت به جراید ورزشی رسمی کشور که ناجوانمردانه پیگیری تیمهای شهرستانی و بخصوص صنعت نفت را بایکوت کرده اند وفقط چسبیده اند به مافیای برانکو و شرکا و دو تیم قرمز و آبی . بخدا در هیچ جای دنیا جراید ورزشیشون اینقدر ناجوانمردانه عمل نمیکنن که فقط به دو تیم خاص در کشورشون بپردازن. لامذهبا وقتی مجلات ورزشیتونو راهی شهرستانها میکنید لااقل اندکی به مردمان اون شهرها هم احترام بذارید و خبرهایی در مورد وضعیت سایر تیم ها هم به مردم بدید . در این بایکوتهای خبری و در این بیخیالیه نمایندگان شهرمون باید هم وزارت نفت و شخص صادق زاده لامذهب اینقدر تیم را در بلاتکلیفی قرار بدن و آب هم از آب تکون نخوره و جالبتر اینکه هوادارای صنعت در آبادان هم نشسته اند تا یکی براشون کاری کنه .
حسن
|
United States of America
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
0
0
همه رو مسخره كرده كه با لابى ورابطه بازهم بمونه وتيم پولدار وباامكانات نفت رو به تيم درجه٣ تبديل كنه، این تيم دست هركس ديگه بود بااين امكانات ومنابع مالى هرسال جز ۳ تیم بالاى جدول بود
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها