به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۷۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

مخالفت علوی با درخواست مدیران باشگاه استقلال

مخالفت علوی با حضور در تمرین استقلال خوزستان

خوزستان اسپورت- سرمربی فصل گذشته تیم استقلال خوزستان با حضور در مرحله جدید تمرینات این تیم موافقت نکرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمد رحیمی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان روز گذشته در مصاحبه با رسانه‌های مختلف اعلام کرد که دور جدید تمرینات این تیم از دوشنبه (امروز) زیرنظر سیدمحمد علوی آغاز می‌شود تا هیئت مدیره باشگاه وضعیت سرمربی استقلال خوزستان برای فصل جدید را روشن کند.

مدیرعامل استقلال خوزستان براساس قرارداد بین این باشگاه و سیدمحمد علوی که تا 31 خردادماه جاری ثبت شده است، تصمیم به آغاز دور جدید تمرینات زیرنظر علوی را گرفته بود که این موضوع مورد موافقت این مربی قرار نگرفت.

براساس قوانین نقل و انتقالات فوتبال ایران، ملاک پایان مدت قرارداد هر بازیکن یا مربی، پایان فصل ورزشی بوده و همزمان با آخرین بازی استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال، قرارداد علوی هم به پایان رسیده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیدمحمد علوی به مسئولان استقلال اعلام کرده که بهتر است ابتدا سرمربی فصل آینده این تیم انتخاب شود، سپس برنامه آغاز تمرینات و جذب بازیکنان جدید با نظر سرمربی انجام گردد. صحبتی که مطابق با اصول فوتبال حرفه‌ای بوده و منطقی به نظر می‌رسد.

علوی که قهرمانی لیگ 2 با کارون خرمشهر را دارد، جزو شش گزینه سرمربیگری تیم کارون در فصل آینده لیگ دسته اول است و از وینگو بگوویچ مربی سابقش در فولاد خوزستان هم پیشنهاد حضور در کادر فنی تیم لیگ برتری گل‌گهر سیرجان به عنوان مربی را دریافت کرده است.

باشگاه استقلال خوزستان نیز چند گزینه را مدنظر قرار داده که مهم‌ترین آن‌ها یک مربی اهل کشور کرواسی است و اگر حضور این مربی به هر دلیلی منتفی شود باشگاه استقلال خوزستان یک گزینه داخلی را به عنوان سرمربی معرفی می‌کند.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
0
0
امیدوارم زودتر تکلیف سرمربی روشن بشه حیف تیم قهرمان اینجوری شد وضعش خواهشا نذارید مثل استقلال اهواز سقوط کنه
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
0
0
اقای علوی کار درستی کرد. بنده دیروز که صحبت مدیرعامل باشگاه رو دیدم کامنت گذاشتم دلیل نداره قبل از معرفی سرمربی تمرینات رو شروع کنن بخصوص لیگ یک که تاریخش دیرتر از لیگ برتره پس بهتره مدیریت اول سرمربی قطعی رو انتخاب کنه بعدش شروع تمرینات باشه
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
0
0
آقایون استقلال خوزستان..... علوی هم شناخت داره... هم زبان متقابل بین مربی وبازیکن جاری ست... بخصوص که در لیگهای پایین بسیاری ازبازیکنان ما زبان خارجه میدانند... واین مسئله اهمیت ویژه ای دارد...نگاه کنید بگوویچ بعداز چندسال موفق شد به لیگ برتر صعود کند... بخدا فقط بخاطر زبان بود...امکان ندارد مربی خارجی درلیگ یک ایران دوسال اول نتیجه بگیرد...بابا مدیریت کمی جامع تر فکرکن.... فقط بفکر مربی ایرانی باشید... فقط
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها