به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۷۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

مصاحبه جنجالی کعبی علیه سرمربی سابق فولاد

مصاحبه جنجالی کعبی علیه سرمربی سابق فولاد

خوزستان اسپورت- ملی‌پوش سابق فوتبال ایران می‌گوید یک مربی که فصل گذشته در تیم فولاد خوزستان بوده، به برخی از بازیکنان فولاد قول داده است در صورتی که سرمربی پرسپولیس شود، آن‌ها را به پرسپولیس می‌برد.

به گزارش خوزستان اسپورت، حسین کعبی که سابقه بازی در تیم ملی و پرسپولیس زیرنظر برانکو ایوانکوویچ و افشین قطبی را در کارنامه ورزشی‌اش دارد، امروز در مصاحبه‌ای با خبرگزاری‌ها به دفاع از عملکرد برانکو پرداخته و می‌گوید یک مربی که پارسال در تیم فولاد خوزستان بود، تلاش زیادی می‌کند تا جای برانکو در پرسپولیس را بگیرد.

حسین کعبی در گفت‌و‌گو با تسنیم، درباره احتمال جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس گفت: هواداران قلباً برانکو را دوست دارند اما بعضی از آقایان سعی می‌کنند که به مسائل ورود کنند چرا که پرسپولیس سال به سال دارد بهتر می‌شود و می‌خواهند با جدا کردن برانکو از پرسپولیس روند خوب این تیم را قطع کنند.

وی ادامه داد: یکی از مربیان این موضوع را رها نمی‌کند و منتظر است تا برانکو برود و به پرسپولیس بیاید. او سال گذشته مربی فولاد بوده و فوتبال ما را رها نمی‌کند. پرسپولیس سه سال است که با برانکو بهترین نتیجه را گرفته اما ما این مسائل را می‌دانیم و مردم نمی‌دانند. عده‌ای نمی‌خواهند پرسپولیس را رها کنند و ما می‌دانیم که پرسپولیس دارد از کجا ضربه می‌خورد.

بازیکن پیشین پرسپولیس تصریح کرد: خیلی‌ها هستند که بدِ پرسپولیس را می‌خواهند، آقایانی وجود دارند که می‌خواهند هرچه زودتر برانکو برود تا سرمربی تیم شوند. آنها به جز سیاه‌بازی کار دیگری بلد نیستند. این فرد در هتل نشسته و مدام پیغام و پسغام می‌دهد که سرمربی پرسپولیس شود. او فصل پیش در فولاد حضور داشته و به بازیکنان گفته بود که قراردادشان را تمدید نکنند چرا که می‌خواهد آنها را به پرسپولیس بیاورد.

کعبی عنوان کرد: من اسم این آدم را نمی‌آورم چون از او خوشم نمی‌آید. من از کسی ترسی ندارم اما همه می‌دانند که چه کسی را می‌گویم. من با او در تیم ملی و پرسپولیس کار کردم و می‌دانم که چطور آدمی است اما الان مدام دارد پیغام و پسغام می‌دهد و به دوستانش در ایران می‌گوید که کار‌ها را طوری فراهم کنند تا او به پرسپولیس بیاید. من اطمینان دارم هر طور که شده باید برانکو را نگه دارند و اگر به هر دلیل نتوانستند او را حفظ کنند بهتر است یک مربی بهتر از برانکو به پرسپولیس بیاید نه اینکه ما به سمت عقب برویم. پرسپولیس پیشرفت کرده و باید مربی بزرگتری داشته باشد کسی که اسم‌دار است و کارنامه فوتبالی خوبی دارد و از لحاظ شخصیتی به تیم کمک می‌کند.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
0
0
منظورش قطبی است.به هرحال رفتنش ازفولاد بخاطر پرسپولیس است.
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
0
0
حسین کعبی زمانیکه تیم ملی هم بود یه مصاحبه تند علیه قطبی کرد گفت از بازیکنا پول می گیره دعوتشون می کنه تیم ملی .
باید مسئولین فولاد تحقیق کنن این بازیکنان فولاد کیا بودن که قطبی بهشون گفته قراردادتون رو تمدید نکنید تا بریم پرسپولیس؟ اگه واقعیت باشه فاجعه است.
البته اگر مسئول دلسوزی در فولاد باشه تا این چیزها رو پیگیری کنه مسئولین ماکه فقط دنبال عکس گرفتن هستن
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
0
0
آقای کعبی شما نگران پرسپولیس نباش ،از رییس جمهور تا وزیر و فدراسیون همه پشتیبان سرخابی ها هستند .سرخابی ها در فولاد هم نماینده دارند ،میرزاپور و مبعلی ،امسال هم که دوگانه هاشمی نسب اضافه شده.
Imn
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
0
0
سپاهان با جذب مربی دروازبان خوب چندسال هست دروازبانهای جوان خوبی داده بیرون اون وقت اقایی که در دوران فوتبالش خودش خروجها و ضعف هاش داشت چطور ممکنه دروازبان جوان بی ضعف بار بیاره مثل استاد ضعیف میمونه حالا جاسوسی پرسپولیسیها شده یک اپیدمی برای اکثریت بازیکنان پیشکسوت خوزستانی ...خواهشا تیشه به ریشه تیم های خوزستانی نزنید از اون ور اکثر مدیران غیر بومی هستند از این ور شماها ...بس نبود استقلال اهواز رفت ..استقلال ویسی رفت ... فولاد هم که چند ساله با این بدنسازهای بی تجربه و مربی دروازبان های اماتور و سرمربی ابدیده نشده معلومه که نتیجه نمیگیره امسال که با این شیوه بازیکن گرفتن فولاد دسته پایین تر نره خیلیه ... اقای نکونام میگه فولاد باید امسال راه بیفته تا سال بعد برای قهرمانی بجنگه ... انگاری فولاد سپیدرود رشت یا نساجی هست اقای نکونام فولاد همیشه باید برای قهرمانی بجنگه و مطمن باش تا هشت بازی اول نتیجه نگرفتی نامه استعفات بنویس ...
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
0
0
فولاد که مدیر نداره چندتا منشی که بله قربان گو تهران هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
0
1
بازهم این حرف زد اگر حرف نزنی بهت نمیگن لال هستی موسوی شادگان
داود
|
Netherlands
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
0
0
من نمی دونم این چرا اینقد کاسه داغ تر از آش شده؟؟؟؟؟؟؟؟ آخ تو رو چی به پرسپولیس؟؟؟؟ اخ چرا ما باید اینقد بدبخت باشیم؟ بعد از اونور هی میگم به ما خوزستانی ها ظلم میشه؟ نفتمون بردن ابمون بردن؟؟؟؟؟؟ خوب تا وقتی مردممون همچین مردمی هستند چه انتظاری داریم؟؟؟؟؟؟ خدا وکیلی اگه لازم بود آب کارون بفروشن بدن بازیکن و مربی بگیرن برا پرسپولیس، چند نفر از مردم استان اعتراض می کردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کدوم یکیتون صداتون در می اومد؟ خدا شاهد اگه کعبی که گوشت و خون و پوستش از پول فولاد و خوزستان و این استان، 10% حرص فولاد می خورد الان وضعیت فولاد این نبود. نه تنها کعبی بلکه همه، حتی کارکنان فولاد از کارگر تا مدیر گرفته، خدا شاهد بازی فولاد و پرسپولیس طرفدار پرسپولیس بودند. بخدا این فاجعه است برای استان ما. بعد تا چیزی می شه می خوان شکم خودشون پاره کنن هی می گن ما خوزستانی ها غیرت داریم، غیرت کجا بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدا آخر و عاقبتمون بخیر کنه. اقلا قدیمی ها می ذاشتن فصل تموم می شد بعد می رفتن دنبال التماس از سرخ آبی ها، اینا هنوز تموم نشده از فصل قبل اوکی گرفتن؟؟؟؟؟؟؟ اونوقت که آقای قلعه نوعی می گه بردها مهندسی شده اند منظورشون همچین کارهایی بوده.
لشکرآبادی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
0
1
جناب آقای کعبی عزیز ، کاش بجای اینکه اینهمه حرص تیمهای تهرانی که بودجه میلیاردیشون از نفت زیر پای ما تامین میشه رو بخوری یه مقدار هم حرص تیمهای شهر واستان خودت رو بخوری تیمهای استقلال وپرسپولیس اینقدر پارتی کت وکلفت و بودجه نفتی میلیارد میلیاردی دارند که نیازی به دلسوزی جنابعالی ندارند . اگه میتونی به فکر استقلال اهواز باش نه پرسپولیس تهران.
یه خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
0
0
اقای خوزستان اسپورت چرا نمیشه به نظرات مثبت یا منفی داد؟؟؟
مدیر پایگاه
سلام
متاسفانه قابلیت مثبت یا منفی دادن به نظرات از طریق موبایل غیرفعال است.


فولادسرور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
0
1
اقای حسین کعبی کشته مرده پرسپولیس هستش تو چکار پرسپولیس داری تو مگه دلت سوخته برای تیم های شهرت ...یکی ازدلسوزی بگه که هیچ وقت اسم پول رونیاورده باشه برای تیم استانیش توکه خودتو کشتی برا چرتپولیس ومدام توی مصاحبه هات هم گفتی من پرسپولیسیم وعاشق این تیمم مطمئنِ باش کسی ازتو دل خوشی ندارد وکسی حمایتت نمیکنه پس بهتره ساکت بشی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها