به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۷۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰
تعداد نظرات: ۱۹ نظر

نکونام: از نظر مالی شرایط رقابت با چند تیم را نداریم

نکونام: از نظر مالی شرایط رقابت با چند تیم را نداریم

خوزستان اسپورت- سرمربی جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این‌که جاه طلب هستم و تنها به موفقیت فولاد فکر می‌کنم، گفت: چند تیم در لیگ برتر حضور دارند که ما از نظر پول اصلا شرایط رقابت با آن‌ها را نداریم‌. امیدوارم شرایط این فصل فولاد به صورتی پیش رود که بتوانیم این باشگاه را که لیاقت بسیاری دارد به جایگاه اصلی‌اش برسانیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، جواد نکونام در حاشیه اولین جلسه تمرینی تیم فوتبال فولاد که امشب در اهواز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشحالم که در استان خوزستان و اهواز هستم. خوشحالم که در بهترین باشگاه ایران از نظر امکانات، بازیکن و مدیریت باشگاه فعالیت می‌کنم که جا دارد از آقای رضایی مدیرعامل باشگاه و همچنین آقای کشانی مدیر عامل شرکت فولاد که این فرصت را به من دادند تا بتوانم در یکی از بهترین باشگاه‌های ایران مربیگری کنم، قدردانی کنم. به هر حال با توجه به پیشنهاداتی که داشتم و حتی باشگاه‌های بزرگی نیز به دنبال من بودند، به خاطر ساختار و شکلی که باشگاه فولاد دارد و خودم نیز دوست داشتم در این باشگاه فعالیت کنم، نظرم نسبت به سرمربیگری در این تیم مثبت بود و طی صحبت‌هایی که با باشگاه فولاد داشتم، تصمیم گرفتم به اهواز بیایم تا بتوانم در خدمت این باشگاه باشم.

وی ادامه داد: امیدوارم شرایط این فصل فولاد به صورتی پیش رود که بتوانیم باشگاه فولاد را که لیاقت بسیاری دارد به جایگاه اصلی‌اش برسانیم. بدون تلاش، کوشش و حمایت شما اصحاب رسانه و همچینن مردم و هواداران ما نمی‌توانیم به این جایگاه برسیم و امیدوارم همه در کنار هم و هم برای سربلندی فولاد تلاش کنیم.

سرمربی یم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص فعالیت باشگاه فولاد در فصل نقل و انتقالات نیز گفت: فکر می‌کنم اولین بازیکنی که در لیگ برتر جذب یک باشگاه شد، توسط باشگاه فولاد بود. در هر صورت چند تیم در لیگ برتر حضور دارند که ما از نظر پول اصلا شرایط رقابت با آن‌ها را نداریم. ضمن اینکه یکی دو تیم نیز وجود دارند که بازیکنان دوست دارند با توجه به این‌که شرایطشان خوب است در این تیم‌ها بازی کنند. پس عملا ما از پنج شش تیم فاصله داریم. ما با بازیکنان بسیاری صحبت کردیم و با آنها جلساتی داشتیم اما اولویت اول‌شان آمدن به اهواز و تیم فولاد نبود ولی این بازیکنان نمی‌دانند آنها بیشتر ضرر کردند تا باشگاه فولاد. مطمئن باشید این مهم را در آینده ثابت خواهیم کرد.

او ادامه داد: همچنین یکسری بازیکنان با مبالغی جذب باشگاه‌های دیگر شدند که ما اصلا نمی‌توانیم نزدیک آنها شویم. من به بازیکن ستاره اعتقادی ندارم. ما با بازیکنی که به درد فولاد بخورند، صحبت کردیم اما متاسفانه باشگاه‌های دیگر مبالغی را پیشنهاد می‌دادند که آن‌ها می‌رفتند. به طور مثال با بازیکنی تا پای قرارداد پیش رفتیم اما ساعت 18 بعدازظهر با خود من تماس گرفت و گفت به فلان باشگاه ‌رفتم.

نکونام در پاسخ به این سوال که آیا درست است که برخی بازیکنان به دلیل آب و هوای اهواز به اینجا نمی‌آیند؟ گفت: کسی در این خصوص چیزی به من نگفته است اما یک بازیکن وقتی بخواهد تصمیم بگیرد تمام جوانب را در نظر خواهد گرفت. به هر حال خود من هم فوتبال بازی کرده‌ام و اینجا زندگی می‌کنم و اگر مشکلی از این نظر بود قطعا خود من هم به این موضوع فکر می‌کنم. به نظر من اگر چنین چیزی باشد، بازیکنان اشتباه فکر می‌کنند.

سرمربی تیم فولاد همچنین در پاسخ به این سوال که چند درصد از لیست بازیکنان درخواستی شما برای لیگ نوزدهم جذب شده‌اند؟ عنوان کرد: باشگاه دوست دارد صد در صد لیست من را جذب کند ولی وقتی باشگاه صحبت می‌کند و بازیکن نمی‌آید و مبالغ کلانی را درخواست می‌کند، این موضوع برای باشگاه سخت است. ما اولویت بندی کرده بودیم اما چند بازیکن مدنظرمان با مبالغ سنگین به باشگاه‌های دیگر رفتند.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر جذب بازیکنان بومی مدنظر شما هستند؟ گفت: من تنها به موفقیت فولاد فکر می‌کنم و نگاهم به بازیکنان بومی نیز است و حتی در تمرین امروز هم بیشتر بازیکنان تیم جوان و بومی هستند. کیفیت بازیکن و نفری که خوب بازی کند برای من مهم است و فکر می‌کنم مردم و هواداران نیز همین را می‌خواهند که یک بازیکن خوب بازی کند و در نهایت فولاد خوب نتیجه بگیرد. همه بازیکنان برای ایران هستند. در هر صورت هر بازیکنی که شرایطش خوب باشد و کیفیتش روی باشگاه تاثیر بگذارد، در چارچوب کاری ما است و این برای ما اهمیت دارد.

نکونام همچنین در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه در خصوص کسب سهمیه یا عنوان قهرمانی در لیگ نوزدهم با شما صحبتی داشته است؟ خاطرنشان کرد: هدفگذاری را من خودم نسبت به بازیکنانی که جذب می‌کنیم و تیمی که می‌بنیدیم، دارم. انشاءالله هدف‌گذاری می کنیم تا به آن جایگاهی که باید برسیم دست پیدا کنیم. نگاه من همیشه رو به جلو است و دوست دارم شرایطی برایم به وجود بیاید که همیشه در حال پیشرفت باشم و دلیل انتخاب باشگاه فولاد همین بوده است. من جاه‌طلب هستم و دوست دارم به اهداف بزرگی در ذهن دارم دست پیدا کنم.

وی در خصوص مربی بدنسازی تیم نیز گفت: مربی بدنساز تیم اسپانیایی است که در اوساسانا نیز برای مدت هفت سال کنار هم همکاری داشتیم. فکر می‌کنم او طی سه روز آینده کنار تیم باشد. او در حال انجام کاری برای تیم فولاد است که ان‌شا الله به ما اضافه خواهد شد.

نکونام در ادامه نیز خاطرنشان کرد: فولاد روز سه‌شنبه اولین اردوی خود را در شهرکرد برپا خواهد کرد. در آن‌جا دو بازی دوستانه خواهیم داشت و سپس به اهواز برمی‌گردیم و پس از استراحتی کوتاه اردوی دوم‌مان برگزار می‌شود. اردوی سوم هم نزدیگ مسابقات خواهد بود و در نهایت برای بازی‌های لیگ‌ آماده خواهیم شد.

سرمربی تیم فولادخورستان در خصوص اینکه آیا حامد لک جزو لیست درخواستی شما بوده است؟ گفت: نام بازیکنان مورد نیاز را به باشگاه می‌دهم. حامد لک جزو لیست ما نیست.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
0
0
هواداری فولاد حافظشون مثل ماهی یادشون رفته که آقای دهکردی بخاطر کاهش بودجه رفت بعد انتظار دارن که آل کثیر و طیبی و عبدالله زاده و....... ولله باین بودجه این بازیکن هایی هم گرفته بازجای شکرش باقی
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
0
0
بهانه ها شروع شد یعنی امسال هم منتظر مقام نباشیم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
0
0
برای نکونام کم تجربه و کم رزومه در زمینه مربیگری یک مربی بدنساز خارجی کم هست. ایشان برای موفقیت حتما به یک کمک مربی بزرگ دیگر در زمینه آنالیز و امورفنی نیازمندست. فولاد نبایستی کمک مربیگری هاشمی نسب رو بپذیرد چون در این رنج میرزاپور و مبعلی هستند. کمک مربی بایستی خارجی و بزرگ باشد تا حداقل امیدوارباشیم به سهمیه. والا امسال هم پر.
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
0
0
گفتگو با سرمربی تیم فولاداست اما خطاب بنده به آقای رضایی است.
آقای رضایی یعنی چه فولاد ازحیث مالی توان رقابت با یکسری تیم ها را ندارد. فولاد ازلحاظ منابع درآمدزایی چه چیزی کمتر از سپاهان وذوب آهن دارد؟ چرا این دوتیم مذکور به طرز جنون آمیزی دارند هزینه جذب سرمربی وبازیکن می کنن در حالیکه شرکت فولاد وبا آن عظمت ونقش آن درچرخه اقتصادی، مدیران آن صحبت از کاهش بودجه، اقتصاد مقاومتی وعدم توان رقابت در امر مالی می کنند. چرا شما از حق فولاد به مانند مدیران آن دوتیم اعلام موضع نمی کنید؟
به حمد خدا، فولاد که شده محل آزمون وخطا وکسب تجربه برای مربیان تازه به دوران رسیده که حضورآنها فقط مایه حرص هواداران شده ولاغیر.
بدنیست تعصب و حق طلبی را از همکاران اصفهانی خود یاد بگیرند که چه ها نمی کنند.
امثال شما با چسبیدن به این کرسی، چه ظلمهایی که درحق فولاد وهواداران آن نکردید و صرفا ادای یک مدیر را به همراه دارید.
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
0
0
اگر قراره هفتم هشتم جدول باشیم چه دلیل داره پول میلیاردی بدید نکونام و باندش و یه مشت بازیکن 35 ساله شمالی؟
خب یه مربی ارزون قیمت بومی میذاشتین با یکسری بازیکن جوون و آینده دار اسکلت تیمو میساختین واسه سالهای بعدی فوقش امسال هفتم هشتم میشدیم.
با این وضعی که هست فکر می کنم این فصل نه جزو چهار تیم بالای جدول می شیم نه بازیکنان جوون می سازیم برای سال بعد. تنها کاری که میکنیم هدررفت بودجه و سوءاستفاده از سرمایه فولاد وتمام.
Ramos
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
0
0
فولاد با تکیه بر محصولات خودش میتونه بهترین تیم ایران باشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
0
0
به نطرمن نکونام مربی خوبی باشه ماچندتابازیکن اکادمی داشتیم که نون فولادراخوردندووقتی قراردادشون تموم شد رفتندحالابخاطرپول کم حاطرنیستند بیان فولادبازی کنند چه بسا بازیکن غیربومی بهتراست ومثالهای زیادی داریم که برای فولاد زحمت کشیدند ماننداحمدمومن زاده ،قاضی ،یحیی گل محمدی وخیلیها دیگه
Himr
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
0
0
اون سال هایی هم که فولاد قهرمان شد و سهمیه گرفت بودجش از خیلی از تیم های دیگه لیگ برتری کمتر بود ولی به اهداف بزرگی رسید پس از الان بودجه رو بهونه نکنید که پس فردا اگه فولاد باز هفتم، هشتم شد بگین بودجه نداشتیم و این جور حرفا
فولادسروره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
0
0
جالبه خیلی واقعا
فولاد خوزستان شرکت به این عظیمی وپولداری نداره، دارید گدابازی درمیاریدواقعا و یا دستور ازبالا اومده که فولاد حتی نباید سهمیه بگیرد. درامد فولاد بیشتر ازسپاهان اصفهان هستش ولی ببینید اصفهانی ها چطور باغیرتن دوتا تیماشون همیشه بالا جدولن ولی مسئولان فولاد بیغیرتن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
0
0
بخدا قسم اگه میخوایم قهرمان بشیم فقط منتظری طیبی کولی بالی شنانی ال کثیر عابدزاده دخسوس رو جذب کنین خوااااااهشا ناگفته نماند در حفظ اسکلت تیم سال قبل بخصوص بیت سعید پریرا زهیوی حردانی عبدالله زاده هم یادت نره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
0
0
اصفهانی ها مدیران اصفهانی دارند و برای استانشان خرج میکنند
اینجا همه از جاهای دوردست میان و بعدش میرن ده و روستای خودشان و هیچ حسی نسبت به خوزستان ندارند

خوزستان با این همه منابع ولی در بدبختی و فلاکت

وسیعلم الذین ظلمو بای منغلب ینغلبون
سروش حکیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
0
0
به همین دلیل کمبود بودجه که که قطبی رفت چون قطبی میدونست با بودجه 30 تومنی فولاد کاری ازپیش نخواهد برد پارسال استقلال و پرسپولیس و سپاهان نزدیک به 90 تا100 تومن فقط هزینه خرید بازیکن و مربیشون بوده
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
0
0
دوست عزیز آقا فؤاد تحریم اقتصادی تأثیر بسیار بدی بر درآمد زایی شرکت فولاد خوزستان گذاشته تا اینجا هم باید سپاسگذار مدیران فولاد باشیم که قید تیمداری در لیگ برتر و نزدن
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
0
0
برادرعزیز جناب محمد
اینجا سؤالی که مطرح می شود این است آیاتحریم ها صرفاد ر تیم فولاد وبودجه آن تاثیر گذاشته است؟ چرا همیشه مقولات تحریم واقتصاد مقاومتی واثرات آن دراین دو باشگاه وتیم های سوگلی پایتخت تاثیر داشته است.
به نظر بنده وضمن احترام به عقیده شما، مدیران فولاد، فقط در قامت مدیریت هستند وقدرت تحکم والقای حقوق خود نیستند زیرا با زدوبند وچندین صله براین صندلی تکیه زدند و بله قربان گویی بیش نیستند.
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
0
0
مدیران فولاد؟؟؟؟؟؟
چندتا منشی که بله قربان گو تهران هستن و برای حفظ صندلی هرکاری میکنند
تحریم اقتصادی فقط برای خوزستان جناب دوست عزیز
چرا فولاد اصفهان مشکلی نداره
اینجا ۸۰درصد منابع کشور تامین میکنه
فقط ۱ونیم درهزار ارزش افزوده مالیاتی که حق مردم خوزستان برای اداره ۴تیم حرفه ای کافیه
مدیران فولاد؟؟؟؟؟ لطف کردن قید تیم داری را نزدن!!!! دود والودگی فولاد تو حلق مردم مظلوم اهواز
البته سالها پیش برای پرسپولیس بودجه می‌فرستادن
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
0
0
از الان آب پاکی را ریخت انتظار از فولاد نداشته باشید که سهمیه بگیره
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
0
0
درپاسخ به حسن اینو از من سوال نکن از نمایندگان ومسوولین که نوچه وتو سری خور پایتخت نشینها هستن بپرس
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
0
0
خانه از پایه خراب است دوست عزیزم
فوتبال که سهله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
0
0
برادر عزیزم آقا حسن عرض کردم سکوت اختیار کردن بهتره اینارو از خیلی وقت بخدا سپردیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها