به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۷۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

شوک بزرگ به بازیکنان جوان استقلال خوزستان

شوک بزرگ به بازیکنان جوان استقلال خوزستان

خوزستان اسپورت- تمامی بازیکنان فصل گذشته تیم استقلال خوزستان سهمیه لیگ برتری محسوب می‌شوند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال خوزستان به عنوان آخرین تیم شهرستانی فاتح لیگ برتر در پایان فصل گذشته این رقابت‌ها به لیگ یک سقوط کرد تا این تیم دوست داشتنی فوتبال جنوب برای نخستین بار طعم تلخ سقوط را احساس کند.

براساس قوانین نقل و انتقالات فوتبال ایران، بازیکنان رده سنی بزرگسال و زیر 23 سال تیم‌هایی که به لیگ یک سقوط می‌کنند، جزو شش سهمیه لیگ برتری محسوب می‌شوند و بازیکنان رده سنی امید (زیر 21 سال) و جوانان (زیر 19 سال) این تیم‌ها جزو شش سهمیه لیگ برتری به حساب نمی‌آیند.

این موضوع باعث می‌شد تا تعدادی از بازیکنان جوان زیر 21 یا 19 سال تیم استقلال خوزستان برای فصل جدید شانس ادامه بازی در تیم‌های مختلف لیگ برتری را داشته باشند اما اعلام این خبر که تمامی این نفرات جوان برای فصل جدید جزو شش سهمیه لیگ برتری محسوب می‌شوند شوک بزرگی به جوان‌های آبی‌پوش خوزستانی است.

خبر اختصاصی خوزستان اسپورت از سازمان لیگ حاکی از آن است که در فصل گذشته با توجه به اینکه آکادمی باشگاه استقلال خوزستان ثبت رسمی نشده بود، این تیم نتوانست هیچ‌کدام از بازیکنان جوان خود را در لیست نفرات رده سنی امید (زیر 21 سال) یا جوانان (زیر 19 سال) به سازمان لیگ معرفی کند و به همین دلیل تمامی نفراتی که فصل گذشته برای استقلال به میدان رفتند امسال جزو شش سهمیه لیگ برتری محسوب می‌شوند.

استقلالی‌ها در لیست فصل گذشته تعداد 18 بازیکن بزرگسال، 3 بازیکن زیر 25 سال و 9 بازیکن زیر 23 سال به سازمان لیگ معرفی کردند که در این فصل هرکدام از آن‌ها قصد انتقال به تیم دیگری داشته باشد جزو شش سهمیه لیگ برتری خواهد بود.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
0
0
سلام البته برای بازیکنان خوب نیست ولی این خبر برای تیم استقلال خوزستان خوبست اگر حفظشون کنه و به تیم های لیگ یک دیگر نروند. اینجوری چارچوب تیم حفظ میشه و سال بعد به لیگ برتر برمی گردیم. ان شاء ا... تعالی
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
0
0
خوبشون شد نه همشون ولی چندتا از بازیکنا خیلی باشگاهو اذیت کردن هرروز بازارگرمی که پیشنهاد لیگ برتری داریم و فلان بهمان یالا بفرمایید برید ببینم کدوم تیم شمارو جذب می کنه بعنوان 6 سهمیه
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
0
0
به نظر بنده هم اتفاق خوش یمنی میتونه واسه تیم باشه...بهتر بود تیتر میزدید که شوک بزرگ به بازیکنان استقلال خوزستان!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها