به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۷۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

بازیکن جدید فولاد سهمیه لیگ برتری است!

بازیکن جدید فولاد سهمیه لیگ برتری است!

خوزستان اسپورت- هافبک 19 ساله فصل گذشته تیم استقلال خوزستان سهمیه لیگ برتری محسوب می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، در خبرها داشتیم که وحید نامداری بازیکن جوان فصل گذشته تیم استقلال خوزستان به عنوان بازیکن سهمیه امید (زیر 21 سال) به تیم فولاد خوزستان پیوسته است تا این تیم را در لیگ نوزدهم همراهی کند.

این در حالیست که امروز باخبر شدیم بازیکن مذکور با وجودی که 19 ساله است، جزو شش سهمیه لیگ برتری محسوب می‌شود.

یک مقام مسئول در سازمان لیگ به خبرنگار ما گفت: نامداری با توجه به اینکه فصل گذشته در فهرست بازیکنان زیر 23 سال تیم استقلال خوزستان به سازمان لیگ معرفی شده بود، جزو شش سهمیه لیگ برتری محسوب می‌شود و در صورتی که باشگاه فولاد قصد ثبت قرارداد این بازیکن در سازمان لیگ را داشته باشد، یک سهمیه از شش سهمیه لیگ برتری این تیم کم می‌شود.

وی افزود: هفته گذشته باشگاه سپاهان اصفهان در خصوص وحید نامداری از سازمان لیگ استعلام گرفت که به آن‌ها اعلام کردیم بازیکن نامبرده سهمیه لیگ برتری است و به همین دلیل باشگاه سپاهان از امضای قرارداد با وی منصرف شد.

لازم به ذکر است، براساس قوانین لیگ برتر فوتبال هر گاه نام بازیکنی در فهرست 9 نفره بازیکنان سهمیه زیر 23 سال به سازمان لیگ معرفی شود، برای سال بعد از آن سهمیه لیگ برتری محسوب خواهد شد.

اما بازیکنانی که در لیست امید (زیر 21 سال) یا جوانان (زیر 19 سال) به سازمان لیگ معرفی شوند، به شرط آن‌که در تیم امید یا جوانان باشگاه مربوطه نیز عضویت داشته و کارت بازی در لیگ امید یا جوانان هم داشته باشند، سهمیه لیگ برتری محسوب نمی‌شوند.

این قوانین دست و پاگیر فوتبال ایران باعث می‌شود که تعدادی از فوتبالیست‌های جوان عضو باشگاه‌های لیگ برتری با مشکل مواجه شوند. وحید نامداری تنها یک نمونه از این بازیکنان است و قطعاً نفرات جوان دیگری هم با این وضعیت روبرو خواهند شد.

باید دید باشگاه فولاد خوزستان در رابطه با این موضوع که وحید نامداری جزو شش سهمیه لیگ برتری محسوب می‌شود، چه تصمیمی را اتخاذ خواهد کرد. آیا فولادی‌ها یک سهمیه لیگ برتری را به این بازیکن اختصاص می‌دهند یا قید ثبت قرارداد وی در سازمان لیگ را خواهند زد؟
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
0
0
گل بود به سبزه هم اراسته شد!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
0
0
سپاهان کار اصولی انجام میده که قبل از قرارداد استعلام می گیره. فولاد متاسفانه 3-4 سال بی قانون شده. نمونش قرارداد محمد بلبلی اول بدون رضایت سپیدرود باش قرارداد امضا کردن بعد رفتن دنبال فسخ
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
0
0
سوا از این مساله مشکل دیگه ای هست دیروز سایت بانک ورزش نوشته بود مدیربرنامه نامداری گفت اصلا قراردادی با فولاد امضا نشد فقط عکس گرفتن تا اگه بعدا قرارداد بست خبرشو منتشر کنن!!! اگه گزارش اون سایت جدی باشه نمیدونم چی باید بگیم زبونمون مو در آورد از بس اعتراض کردیم به این وضع مدیریتی.
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
0
0
بنظرم الکی بزرگش نکنید. اصلا مهم نیست بیاد یا نیاد. توی آکادمی فولاد بازیکنایی خیلی بهترش داریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
0
1
سیاست گذاری باشگاه فولاد نامفهومه...
از وقتی آقای دهکردی رفت معلوم نیس تو این باشگاه چی میگذره. بازیکن جوون آکادمی رو مجانی تقدیم استقلال خوزستان میکنیم و همون بازیکنه بعنوان سهمیه لیگ برتری میخریم با مبلغ قراردادی که معلوم نیس چند صد میلیونه؟
منطق فوتبال میگه بازیکن جوون قرضی انتقال بده یکسال بازی کنه تا اگه بهش نیاز داشتی برش گردونی به تیمت .
مثالش سپاهان بالای صدمیلیون پول رضایتنامه از فولاد گرفت برای یکسال میرزایی رو قرضی داد به فولاد بازی کرد باتجربه شد امسال برگشت سپاهان اگر سپاهان هم نخوادش با قیمت بالاتر می فروشه به تیم های دیگه .
اما فولاد بازیکن جوونش رو مجانی میده بعد با پول زیادی میره دنبالش که برگرده و سهمیه لیگ برتری هم حساب میشه !
بعد ما میگیم باشگاه فولاد تو ایران بی نظیره از چه نظر مثبت یا منفی ؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها