به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۷۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

شادکام: فصل سختی را پشت سر گذاشتم

شادکام: فصل سختی را پشت سر گذاشتم

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: برای فصل بعد چند پیشنهاد دارم، ولی در انتخاب تیمم عجله نمی‌کنم، چون باید بهترین تصمیم را بگیرم.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمد شادکام در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به فصلی که پشت سر گذاشت، گفت: در مجموع باید بگویم که فصل سختی را پشت سر گذاشتم. دو فصل بسیار خوب در صنعت‌نفت داشتم و با رفتن به پارس جنوبی، امیدوار بودم که حتی عملکرد بهتری داشته باشم، ولی خیلی چیزها برخلاف پیش‌بینی من جلو رفت. وقتی بازیکن کم فرصت بازی پیدا می‌کند شرایط سخت می‌شود و من در پارس جنوبی نتوانستم به چیزهایی که می‌خواستم، برسم. به همین دلیل تصمیم به جدایی گرفتم.

وی با اشاره به حضورش در نفت مسجد‌سلیمان آن هم در شرایطی که در هفته‌هایی پایانی برخی مشکلات برای‌اش ایجاد شد، خاطر نشان کرد: من همان زمان هم مصاحبه کردم و گفتم که در زمین مسابقه هیچ وقت برای تیم کم نگذاشتم و وجدانم راحت است. وقتی بازی می‌کردم نهایت تلاشم را انجام می‌دادم و این را تماشاگران واقعی نفت مسجدسلیمان و کادر فنی می‌دیدند.

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که قرار است فصل آینده در چه تیمی بازی کند، تصریح کرد: چند پیشنهاد دارم، ولی واقعیت این است که نمی‌خواهم عجله کنم، چون به اندازه کافی زمان دارم. من فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشتم و امیدوارم برای فصل آینده بهترین تصمیم را بگیرم و جایی بازی کنم که به خوبی خودم را نشان دهم.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
0
0
خخخخخخ کل فصل برای تیم نفت بازی کردی یک گل نزدی. دروازه خالی توپ میزدی بیرون.
احسانmis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
0
0
کمرت خورد جونمون ب خوذت بود ارواح اضوع خصوسیت فرشید پاداش هم باخودت ببره یتیم گوشتای ک خردی حرمت
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
0
0
شادکام عزیز...بمان اما تلاش کن به روزهای خوب برگردی....باتمرین زیاد... آخه ما ازتو گل میخوایم...گللللل
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها