به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۷۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
تعداد نظرات: ۵ نظر

آخر هفته در نفت مسجدسلیمان چه روزی است؟!

آخر هفته در نفت مسجدسلیمان چه روزی است؟!

خوزستان اسپورت- هفته‌ای دیگر به پایان رسید و تکلیف تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان هنوز مشخص نشده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم نفت مسجدسلیمان با وجودی که سهمیه لیگ برتری‌اش را حفظ کرد، اما همانند سال گذشته در پیچ و خم مشکلات اداری ابتدای فصل گرفتار شده و سومین هفته‌ی مفید برای شکل دادن اسکلت بندی تیم در فصل آینده را از دست داد.

مدیرعامل باشگاه نفت روز یکشنبه 5 خرداد در مصاحبه با خبرگزاری‌ها عنوان کرد که هیئت مدیره باشگاه نفت در حال بررسی برنامه‌های ارائه شده از سوی گزینه‌های سرمربیگری است و تا پایان هفته (پنجشنبه 9 خرداد) سرمربی نفت مسجدسلیمان برای لیگ نوزدهم معرفی خواهد شد.

با وجود سپری شدن 3 هفته و رسیدن به روزهای پایانی خردادماه، هنوز تکلیف سرمربی نفت مسجدسلیمان مشخص نشده و پنجشنبه‌ی موعود باشگاه نفت از راه نرسیده است!

البته هیئت مدیره باشگاه نفت در همان هفته‌ای که قرار بود سرمربی جدید معرفی شود، جلسه‌ای با محمود فکری برگزار کرد. این مربی که موفق شده بود نفت را به قهرمانی لیگ یک برساند، در مسجدسلیمان حضور یافت و هواداران نفت استقبال زیادی از خبر احتمال بازگشت فکری به نیمکت نفت داشتند اما برخلاف انتظار موضوع انتخاب سرمربی زردپوشان به دلایل نامشخصی به تعویق افتاد.

محمود فکری در مصاحبه‌ای اعلام کرد: «ارتباط خیلی خوبی بین من با مردم مسجدسلیمان و مسئولان شرکت نفت برقرار است اما یکسری افراد که احساس می‌کنند با حضور من منافع‌شان به خطر می‌افتد سنگ‌اندازی می‌کنند و شاید حضور من در مسجدسلیمان با منافع آنها سازگار نباشد.»

کیوان بابادی مدیرعامل سابق باشگاه نفت مسجدسلیمان نیز با رسانه‌ها مصاحبه کرد و گفت: «اعضای هیات مدیره نفت متشکل از پنج نفر است و واقعا نمی‌دانم وقتی چهار نفر با یک مربی موافق هستند، چطور یک نفر اجازه نمی‌دهد که قرارداد مربی که با اقبال عمومی در بین هواداران مواجه است، بسته شود.»

پس از آن شایعاتی در صفحات فضای مجازی منتشر شد که برخی مسئولان ورزشی و اجرایی استان از اهواز به متولیان باشگاه نفت مسجدسلیمان فشار می‌آورند تا فرد موردنظر خود را سرمربی تیم نفت کنند و این در حالیست که فضای عمومی فوتبال مسجدسلیمان مخالف مربیان تحمیلی است که همیشه با آویزان شدن به مسئولان استانی به سرمربیگری تیم‌ها می‌رسند.

 این شایعه با واکنش طرفداران نفت همراه شد. گروهی از هواداران نفت با حضور در مصلای نماز جمعه مسجدسلیمان و دیدار با حجت الاسلام امینی خواستار ورود امام جمعه‌ این شهر به مشکلات باشگاه نفت و جلوگیری از تحمیل مربی سفارشی به این تیم شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت، با تمامی این تفاصیل سومین هفته‌ی مفید برای آماده سازی پیش فصل تیم نفت مسجدسلیمان سپری شد و هواداران نفت مسجدسلیمان در انتظار دریافت اخباری مثبت از تیم محبوب‌شان هستند.

باید دید پنجشنبه‌‌ی موعود باشگاه نفت مسجدسلیمان در هفته آینده از راه می‌رسد یا این تیم کماکان در بن بست مشکلات گرفتار می‌ماند؟!
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
0
0
خسته شدیم از بس اعتراض کردیم فکرکنم هدف مسئولین همینه میخوان هوادارا رو خسته کنن بعدش مربی ضعیف به تیم تحمیل کنن ولی مطمئن باشن غیر از محمودخان فکری هیچ مربی دیگه ای رو قبول نمی کنیم
شروین یوسفی ازاهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
0
0
فقط میتونم بگم خاک توی سر مسئولین شهر مسجدسلیمان حالمو بهم زدن با اینکاراشون تاسف تاسف تاسف
پیام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
0
0
خاک بر سر نماینده مسجدسلیمان اگر کمی غیرت داشت باید شلوار ، وزیر را از پایش در بیاورد درود بر شرف قاضی زاده نماینده ارومیه ک اینقدر برایش شهرش تلاش می کند و از حق ترک ها دفاع می کنه واقعا تاسف آقای ظاهری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
0
0
هواداران. عزیز نفت آقای عطا بهادری و افشین حیدری و اقای فرجی. نمیزارن. فکری بیاد. این سه نفر تیم نفت نابود کردن.
شیران زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
0
0
آخر هفته در تیم نفت 9 شنبه است. خخخخخخ قراره مربی خارجی بیارن!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها