به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۷۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

آخرین خبر رسمی از باشگاه نفت آبادان

آخرین خبر رسمی از باشگاه نفت آبادان

خوزستان اسپورت- آخرین خبر درج شده در سایت رسمی باشگاه صنعت نفت آبادان، مربوط به توافق این باشگاه با پائولو سرجیو می‌باشد!

به گزارش خوزستان اسپورت، علی عیسی‌زاده مدیرعامل باشگاه صنعت نفت این هفته در شبکه تلویزیونی مرکز آبادان حضور یافت و در مصاحبه پخش زنده تلویزیونی توضیحاتی در رابطه با وضعیت نامشخص این باشگاه داد.

عیسی‌زاده عنوان کرد که هنوز حکم کتبی مبنی بر تمدید دوره مدیرعاملی‌اش در باشگاه نفت آبادان را دریافت نکرده است و از هواداران تیمش خواست که توجهی به مطالب منتشره در فضای مجازی نداشته باشند و اخبار صحیح تیم نفت آبادان را فقط از سایت و کانال رسمی باشگاه صنعت نفت دنبال کنند.

این در حالیست که با مراجعه به سایت رسمی باشگاه صنعت نفت آبادان مشاهده می‌کنیم آخرین خبر این سایت مربوط به تاریخ 30 اردیبهشت 98 است که علی عیسی‌زاده عنوان کرده با پائولو سرجیو برای ادامه همکاری به توافق رسیدیم!

البته نباید از انصاف گذشت که رسانه رسمی باشگاه نفت آبادان در طول فصل مسابقاتی لیگ برتر بدون پرداختن به مسائل حاشیه‌ای اقدام به اطلاع رسانی می‌کرد و جزو فعال‌ترین باشگاه‌ها در امور رسانه‌ای بودند، اما از تاریخ 30 اردیبهشت تا امروز (23 خرداد) خبر جدیدی در سایت رسمی باشگاه نفت آبادان منتشر نشده است که هواداران بتوانند به آن استناد کنند.

احتمالا دلیل عدم اطلاع رسانی سایت رسمی باشگاه صنعت نفت طی هفته‌های اخیر بی‌ارتباط با اتمام دوره کاری هیئت مدیره و مدیرعامل و نامشخص بودن شرایط مدیریتی نفت آبادان نبوده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، صنعت نفت جزو تیم‌های قدیمی و با اصالت جنوب است که نزدیک به پنجاه سال سابقه فعالیت در سطح فوتبال باشگاهی ایران دارد و هواداران پرشور آبادانی ساکن در داخل و خارج پیگیر اخبار و شرایط تیم محبوب‌شان هستند. صفحات مجازی هواداران صنعت نفت هم جزو فعال‌ترین صفحات مجازی باشگاه‌های لیگ برتری به شمار می‌روند که از سوی طرفداران نفت دنبال می‌شوند تا جدیدترین اخبار تیم طلایی پوش آبادان را دریافت کنند.

به هر حال باید منتظر ماند و دید که در هفته آینده وضعیت کادر مدیریتی، تعیین بودجه، انتخاب سرمربی و جذب بازیکنان جدید صنعت نفت برای لیگ نوزدهم به کجا خواهد انجامید.

تصویر زیر مربوط به صفحه اصلی سایت رسمی باشگاه صنعت نفت آبادان است.

آخرین خبر رسمی از باشگاه نفت آبادان

آخرین خبر رسمی از باشگاه نفت آبادان
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
0
1
بهتره گفت آخرین خبر از باشگاه نفت بی خبری است!
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
0
1
گزارش خیلی جالبی بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
0
1
یک نیست بیاد مشکل صنعت حل کنه نه مدیر عامل نه مربی واقعا مسخره بازی ها چیه وقت نیست کمتر چهل روز بازیها شروع میشه صنعت هم بدون تکلیف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
0
1
تا وقتی که ما هوادارا نریم جلوی باشگاه و فریاد نزنیم همین وضعیت بی تفاوتی در باشگاه ادامه خواهد داشت . لیدرهای تیم هم که فقط و فقط بفکر پول جیبشونن وگرنه چرا نباید لیدرها اقدامی در جهت فشار بر باشگاه برای تعیین وضعیت تیم بشن . باور کنید بیخیالترین لیدرها در ایران را صنعت نفت داره و ما هوادارا هم که فقط نشسته ایم نگاه میکنیم که یکی کاری برامون بکن همیشه گفتم بازم میگم صنعت نفت هوادار نداره سیاهی لشکر داره . هوادار واقعی نمیشینه نگاه کنه که دیگران براش کاری بکنه . پس بشینیم و نابودی تیممون را نظاره کنیم .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها