به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۷۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

توضیحات بهادری درباره شرایط نفت مسجدسلیمان

توضیحات بهادری در خصوص آخرین شرایط تیم نفت

خوزستان اسپورت- رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: باشگاه از لحاظ مالی شرایط خوبی ندارد و به علت مشکلات ساختاری که وجود دارد اجازه انجام دادن بعضی از کار‌ها را نداریم.

به گزارش خوزستان اسپورت، عطاالله بهادری رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد شرایط این باشگاه و مشکلاتی که با آن مواجه هستند گفت: هنوز هیچ چیز مهیا نشده است و پیگیر رفع مشکلات موجود هستیم. باشگاه از لحاظ مالی شرایط خوبی ندارد و به علت مشکلات ساختاری که درون باشگاه وجود دارد اجازه انجام دادن بعضی از کار‌ها را نداریم. محمدی مدیر مناطق نفت خیز جنوب برای پیگیری امور باشگاه نامه‌ای به مسعود کرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت ارسال کرده است. منتظر هستیم تا کرباسیان دستورات لازم را صادر کند.

به دلیل گرفتاری‌ها اقدام قابل توجهی نمی‌توانیم انجام دهیم
بهادری در مورد انتخاب سرمربی تیم و از دست دادن زمان آمادگی سازی گفت: ما به دنبال این هستیم تا هر چه زودتر سرمربی تیم را انتخاب کنیم. من خودم ورزشی بوده‌ام و می‌دانم زمان بسیار مهم است و باید هرچه سریعتر سرمربی انتخاب شود، قرارداد‌های بازیکنان بسته شود و تمرینات آمادگی برای فصل بعدی رقابت‌های لیگ برتر را آغاز کنیم. ما به دلیل گرفتاری‌های موجود اقدام قابل اجرایی نمی‌توانیم انجام دهیم.

مردم از هیئت مدیره انتظار دارند کار‌ها را درست کند
او در مورد انتظار مردم مسجدسلیمان و مشکلات موجود گفت: مردم از هیئت مدیره انتظار دارند کار‌ها را درست کند. ما نیز دوست داریم امور باشگاه هرچه زودتر روی روال عادی پیش برود. امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه‌اش صحبت‌هایی در مورد تیم فوتبال نفت مسجدسلمان کرد. روز گذشته با ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان مذاکره کردم و از او پرسیدم ما باید چکار کنیم؟ مسائل اداری وجود دارد که باید هموار شود، ناصری نیز به نامه‌ای که محمدی به کرباسیان ارسال کرده است اشاره کرد.

سرمربی باید انتخاب کنیم تا با امکانات ما بتواند کار کند
بهادری ادامه داد: مردم مسجدسلیمان نیز شدیدا به شرایط موجود در این باشگاه معترض هستند و عده‌ای نسبت به هیئت مدیره حملات تندی انجام می‌دهند. ما نیز فرزندان همین شهر هستیم و دوست داریم خیلی سریع‌تر این مسائل رفع شود و سرمربی تیم انتخاب شود. نام سرمربی تفاوتی ندارد و کسی باید هدایت این تیم را برعهده بگیرد که بتواند با امکاناتی که ما داریم تیم خوبی را راهی مسابقات لیگ برتر کند.

مشکلات مسجدسلیمان و تیم نفت را به رئیس جمهور منتقل کردم
او درمورد ملاقاتی که با رئیس جمهور داشته است گفت: در مراسم افطاری با حضور جامعه‌‌ی ورزش و رئیس جمهور برگزار شد فرصت پیدا کردم چند دقیقه‌ای در خدمت رئیس جمهور باشم و مشکلات شهر مسجدسلیمان و تیم نفت را به او انتقال دهم. در ادامه با وزیر ورزش و رئیس دفتر رئیس جمهور نیز دیدار کردم، 2 نامه نوشته‌ایم و منتظر هستیم تا ببینیم چه دستوری صادر خواهد شد.

تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال کشورمان «خصولتی» هستند
بهادری در مورد قانونی که اجازه نمی‌دهد وزارت خانه‌ها در ورزش حرفه‌ای فعالیت کنند گفت: طبق قانون هیچ وزارت خانه‌ای در لیگ‌های حرفه‌ای اجازه فعالیت ندارند، اما همه تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال کشورمان به نوعی «خصولتی» هستند.

او گفت: در پیش مردم شهرمان شرمنده نیستیم، چون کم کاری نکرده‌ایم. ما تمام تلاش خودمان را کرده ایم تا این تیم مشکلاتش رفع شود.

راه حل مشکلات در دست دولت و خواست شرکت ملی نفت ایران است
بهادری در پاسخ به این سوال که کلید حل مشکلات نفت در دستان کیست گفت: راه حل مشکلات در دست دولت و خواست شرکت ملی نفت ایران است. طبق مصوبات مجلس، برنامه ششم توسعه و قانون، تیم‌های وابسته به دولت حق فعالیت در لیگ‌های حرفه‌ای را ندارند. ما این وسط مانده ایم که چه کسی باید تکلیف باشگاه و امورش را مشخص کند. فشار زیادی روی هیئت مدیره و مسئولان باشگاه وجود دارد.

کمک مالی اولین درخواستی است که ما داریم
رئیس هیئت مدیره نفت مسجدسلیمان درمورد درخواست‌هایی که از دولت دارند گفت: کمک مالی اولین درخواستی است که ما داریم تا بتوانیم شرایط اقتصادی باشگاه را کمی بهبود بخشیم و برای فصل بعدی رقابت‌های لیگ برتر آماده شویم. مشکل دیگری که به آن اشاره کردم مشکل ساختاری باشگاه است که با کمک وزات نفت و وزارت ورزش و جوانان امکان پذیر است. باشگاه نفت به یک استادیوم متناسب با جمعیت شهر مسجدسلیمان نیازدارد که می‌تواند در قالب یک مجموعه چند منظوره باشد تا فقدان زیرساخت‌های لازم ورزش شهرستان رفع شود.

اسپانسر تیمی را انتخاب می‌کند که نگاه های بیشتری به آن باشد
او در مورد جذب اسپانسر برای رفع مشکلات مالی گفت: اسپانسر برای چی از یک تیم حمایت می‌کند؟ برای اینکه دیده شود و قطعا تیمی را انتخاب می‌کند که نگاه‌های بیشتری روی آن وجود دارد. اسپانسر وقتی می‌بیند این باشگاه چنین وضعیتی دارد سمتش نمی‌آید. مذاکراتی با چند اسپانسر داشته‌ایم، اما مشکل این است که وضعیت باشگاه هنوز مشخص نیست. من هم از جنس مردم همین شهر هستم.

تمام وقت خودمان را گذاشته‌ایم و بی احترامی و تهمت نصیبمان می‌شود
بهادری ادامه داد: استقلال خوزستان که قهرمان ایران شده بود چرا به دسته‌های پایین‌تر سقوط کرد؟ به علت مشکلات اقتصادی و ساختاری. نفت همین شرایط را دارد و از دست من کار خاصی بر نمی‌آید و فقط می‌توان مسائل را انتقال دهم و پیگیری کنم تا در خلوت خودم شرمنده نباشم. تمام وقت خودمان را گذاشته ایم و بی احترامی و تهمت نصیبمان می‌شود. اشکالی ندارد، واقعیت‌ها در آینده برای مردم مشخص خواهد شد و متوجه می‌شوند که ما به عنوان همشهری هایشان کم کاری نکرده‌ایم. این موضوع در شهر تبدیل به مسائل حاد شده است و هواداران تیم در روز عید فطر و نماز جمعه با لباس نفت به دفتر امام جمعه رفته‌اند و مشکلات را بیان کرده‌اند. این تیم برای مردم مسجدسلیمان است.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
0
0
جناب بهادری اگه باشگاه نفت برای شما و دوستان سودی نداره چرا استعفا نمیدید چرا نمیذارید اقای فکری مربی محبوب و موفق نفت به تیم برگرده چرا اصرار دارین اون مربی بیسواد پرحاشیه که از اهواز سفارش میشه رو به نفت تحمیل کنید و دهها سوال بی جواب دیگه...
پیام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
0
0
ولا اگر بدونی معنی خصولتی یعنی چه؟
فقط نشستی پشت میز بعنوان کارمند رسمی شرکت نفت ماهیانه 20میلیون حقوق میگیری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
0
0
از تموم حرفهایش معلوم بود که مربی میخواهند که دست و پا بسته در اختیارشان باشه، نه حاج محمود فکری !
اشکان بختیاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
0
0
اقای بهادری جنابعالی و افشین حیدری دنبال مربی دلخواه خودتان هستید ما فقط محمود فکری رو میخواییم خیالت راحت هرکی بیاد ب غیر محمود فکری فراریش میدیم ب افشین حیدری هم بگو ب تو ربطی نداره نفت مسجدسلیمان
شیران زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
0
0
کمتر از دو ماه به شروع لیگ باقی مانده زمان به سرعت خواهد گذشت و ما فرصت های خوب را از دست خواهیم داد در آخر سر باقی مانده بازیکن هایی که خریدار نداشتند نصیب نفت خواهد شد همراه یک مربی نه چندان خوب و قصه فصل گذشته تکرار خواهد شد
asghar
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
0
0
با سلام حالا تلاش کنید که تو همین هفته اینده وضعیت مشخص بشه ،تا سرمربی وقت داشته باشi برا جذب بازیکن و تمرین بدنسازی....
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
0
0
نفت رو منتقل کنید به اهواز بشه استقلال خوزستان ، بهترین کار ممکن که میشه کرد
اگر قرار باشه تیمی بسته بشه برای نیافتادن ، همون بهتر که بسته نشه
از همین الان پیداست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
0
0
بهادری و حیدری دست بردارید از سر تیم نفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
0
0
اره جون خودت نفت میدن اهواز. که تو حسود نمیدونی چکار کنی. مسجدسلیمان مهد فوتبال ایران. زورت میاد
نفتونی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
0
0
یه دوه آدم هی فکری فکری اکنن !!هر کی ندونه دار اگو یه چند باری قهرمانی اورده! ای آقا رنگ لیگ خلیج فارس رو به تی ندیده،!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها