به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۲۷۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
تعداد نظرات: ۵ نظر

سومین مشتری بلبلی از راه رسید!

مشتری سوم بلبلی از راه رسید!

خوزستان اسپورت- باشگاه تراکتورسازی به جمع مشتریان بازیکن جنجالی تیم فوتبال سپیدرود اضافه شد و مالک این باشگاه رشتی هم مشغول بازار گرمی است!

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از مهر، محمد بلبلی در شرایطی که با تیم سپیدرود رشت قرارداد داشت، بعد از پایان فصل ابتدا با تیم فولاد خوزستان قرارداد داخلی امضا کرد و سپس مورد توجه مسئولان استقلال قرار گرفت و با این باشگاه به توافق رسید.

با این حال مسئولان تیم سپیدرود تاکید کرده اند که جدایی بلبلی تنها در صورت گرفتن رضایتنامه از این باشگاه عملی است.

این در حالی است که تیم تراکتورسازی هم خواهان به خدمت گرفتن بلبلی شده است و محمدرضا زنوزی مالک تراکتور شخصاً برای جذب این بازیکن مذاکراتی را آغاز کرده است.

کیومرث بیات مالک باشگاه سپیدرود رشت هم با استفاده از این موقعیت مشغول بازارگرمی برای بالا بردن قیمت رضایتنامه این بازیکن جوان است! صحبت‌های بیات در رابطه با داستان محمد بلبلی را بخوانید.

آقای بیات! آخرین وضعیت محمد بلبلی به کجا رسید؟
در حال حاضر سه باشگاه فولاد خوزستان، استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز خواهان بلبلی هستند. بلبلی را به باشگاهی می دهیم که رقم بیشتری بپردازد.

آیا هنوز مشخص نیست این بازیکن راهی کدام تیم می شود؟
فعلاً در حال مذاکره هستیم. نمایندگان باشگاه‌ها به رشت آمده اند و گفتگوهایی داشته ایم.

آیا نماینده باشگاه استقلال هم به رشت آمده است؟
نماینده استقلال خودش در رشت هتل دارد (اسماعیل خلیل زاده) و ما صحبت هایی داشتیم.

در حال حاضر رقم پیشنهادی کدام باشگاه بیشتر است؟
رقم تراکتورسازی از همه بیشتر است. بنده با آقای زنوزی مالک باشگاه تراکتور هم صحبت کردم. او گفت مشکلاتی که بین تراکتورسازی و سپیدرود وجود داشت و پرونده های قضایی که در تبریز تشکیل شده است را جمع می‌کند. زنوزی گفت سپیدرود را دوست دارد و اقدام تماشاگران سپیدرود (در بازی با تراکتورسازی) احساسی بوده است که باید کار فرهنگی انجام بدهیم. مالک تراکتورسازی حتی گفت هر موقع سپیدرود کمکی بخواهد دریغ نمی کنم. این دیدگاه زنوزی است.

دیدگاه نمایندگان فولاد و استقلال چطور بود؟
دید باشگاه های فولاد و استقلال بسیار غیراخلاقی بود. نمایندگان آنها در جلسه با ما یک چیزی می‌گویند ولی دو ساعت بعد حرف دیگری می‌زنند و نظرشان عوض می‌شود. آنها دنبال این هستند که بلبلی را مفت به دست بیاورند!

با این حساب واکنش شما چه خواهد بود؟
اگر لازم باشد بلبلی دو سال دیگر هم در سپیدرود بماند، او را به استقلال و فولاد نمی‌دهیم.

دلیل اینکه با نماینده استقلال به توافق نرسیده‌اید چیست؟
استقلالی‌ها می‌گویند ما پول نداریم ولی یک مرتبه مربی ایتالیایی می‌آورند و خریدهای میلیاردی می‌کنند. کدام را باور کنیم؟ آقای زنوزی صداقت داشت و فکر می‌کنم مشکلات قضایی سپیدرود و تراکتورسازی حل شود. زنوزی حُسن نیت بیشتری دارد.

فکر می‌کنید با این شرایط بلبلی را به کدام تیم بدهید؟
افکار ما و تراکتورسازی به هم نزدیک‌تر است. زنوزی حتی گفت حاضرم به رشت بیایم و از هواداران سپیدرود دلجویی و به تیم سپیدرود کمک کنم. او گفت دوست داریم پرونده قضایی در رشت و تبریز جمع شود. زنوزی دنبال این نیست که چون حالا سپیدرود در فشار است، عدد و رقم بلبلی را پایین بیاورد.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
0
0
پریرا داره میره پدیده نذارید بره شما که مهاجم خوب نمیارید
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
0
0
آقایان فولاد شما ابتدا مشکل بازیکنان خوب خودتان را هرچه سریعتر حل کنید... کاری که مدیریت پرسپولیس خیلی وقته انجام داده ...آقایان خیلی عقب هستید ... بعدکه فهمیدین بازیکن خوبتان دارد میرود دستپاچه مجبور به رقم های بالا میشوید... بابا کمی کمی بقول آقای ظریف وزیرخارجه هنر معامله داشته باشید... لعنت به بیسوادی....
غلامحسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
0
0
خواهشا بازیکنای خوبمون روحفظ کنید ،بلبلی وکفتری هرجا میخاد بره بسلامت... یارسانه ها بیکاراند یا مدیرعامل ها پول حرام دارند. آخه این بلبلی راب هفت آسمان بالاتر بردید بر چه اساس وهنری؟
داود
|
Netherlands
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
0
0
ای خدا آدم نباید سکته کنه از دست این رفتارا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بابا تو رو خدا اینقد خوزستان و فوتبال خوزستان رو خوار نکنید، بابا ول کنید امثال این بلبلی و کفتری، بابا مگه این کیه که اینجوری این آقا می گه نماینده های شهرها اومدن و ما فرمودیم و اونها خواهش کردند و فلان و بهمان، یه جوری حرف می زنه کم مونده بگه زنوزی گفته ما از این به بعد بجای ستارخان و باقرخان می گیم میرزاکوچک خان، فقط شما این بلیلی رو به ما بدین، بابا بخدا همین حردانی رو نگر دارین صدتای اون می ارزه، آل کثیر یه پاش به اون می ارزه، الان می فهمم چرا بازیکنای خوزستانی به هر پیشنهاد خارج استانی اینجوری با کله اوکی میدن، وقتی بازیکنی که عاشق خوزستان و گرمای خوزستان در مقابل امثال خانزاده و فشنگچی و بختیار و خشتان و و و و تحقیر می شوند چرا باید بمونند خوزستان؟؟؟؟؟؟؟ خدا شاهد من از یه نفر نزدیک به حردانی شنیدم که می گفت با هر شرایطی حاضرم بمونم تو فولاد فقط بهم بازی بدن اونوقت دوستان می رن دنبال لوبیا چشم بلبلی. خاک بر سرت دشمن خوزستان که به اینجا رسوندی ما رو.
نسیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
0
0
بازیکنی که اینگونه کل فوتبال ایران را در عرض یک هفته بهم زد مطمئن باشید بازیکن نمیشه مثل مهدی شریفی که در سپاهان اوج گرفت بخاطر سربازی رفت تراکتورسازی خوب بود خودش را کشت که بیاد پرسپولیس اونجا هم فقط 5 دقیقه آخر بازی بهش میرسه این دیگه خراب شد بلبلی بدتر از او میشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها