به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۷۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

نجفی: مخالف برگزاری مسابقه در فولاد آره‌نا بودیم

نجفی: مخالف برگزاری مسابقه در فولاد آره‌نا بودیم

خوزستان اسپورت- مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: برخی از اعضای شورای تامین این استان از جمله اداره کل اطلاعات با برگزاری فینال جام حذفی در ورزشگاه فولاد اهواز مخالف بودند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایرنا، رضا نجفی مهر با تاکید بر اینکه بازی پرسپولیس و داماش گیلان در اهواز هیچ‌گونه حاشیه امنیتی نداشته است، اظهار داشت: پس از درخواست برگزاری این مسابقه توسط سازمان لیگ فوتبال کشور و فدراسیون فوتبال از طریق وزارت کشور به استان، در کمتر از سه روز مانده به بازی پنج جلسه هماهنگی، امنیتی و انتظامی شامل 2 جلسه شورای تأمین استان و شهرستان اهواز، دو جلسه کمیسیون تأمین نظم و امنیت مسابقات ورزشی و یک جلسه هماهنگی هم با حضور معاون استانداری خوزستان برگزار شد.

این مقام مسئول در استانداری خوزستان با تاکید بر اینکه در این جلسات پیش بینی‌های لازم پیرامون مباحث مربوط به نیازهای امنیتی و انتظامی این بازی صورت پذیرفت، افزود: در یکی از جلسات کمیسیون تأمین نظم و امنیت مسابقات ورزشی که با حضور سعید فتاحی نماینده تام الاختیار سازمان لیگ برگزار شد، اداره کل اطلاعات استان و همچنین نیروی انتظامی خوزستان مخالفت خود با برگزاری این بازی در ورزشگاه تازه تاسیس شهدای فولاد اهواز را اعلام کردند.

نجفی مهر تصریح کرد: این مخالفت به لحاظ پیش بینی از استقبال هواداران و ظرفیت کم این ورزشگاه بود که این پیش بینی نوع برآوردی است که خود دستگاه‌های ورزشی باید بهتر از هر نهاد دیگری از آن مطلع باشند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان ادامه داد: در هر صورت با وجود این مخالفت، نماینده تام الاختیار لیگ با توجیهاتی مبنی بر اینکه این بازی بیش از 20 هزار نفر تماشاچی ندارد و تیم داماش در استان خوزستان بیشتر از 100 نفر طرفدار به همراه نخواهد داشت، محل برگزاری این رقابت ورزشی درهمان محل اعلام شده ورزشگاه فولاد اهواز تعیین شد.

وی یادآور شد: یکی از توجیهات دیگر که از سوی نماینده سازمان لیگ برای برگزاری این بازی در اهواز مطرح شد این بود که تنها 2 ورزشگاه فولاد و امام رضای شهر مشهد به دلیل فوق مدرن بودن، استانداردهای برگزاری فینال جام حذفی را دارند.

نجفی مهر همچنین با تاکید بر اینکه این بازی هیچ‌گونه حاشیه امنیتی نداشته است، گفت: با وجود تهییج احساسات تماشاچیان و تأخیر 2 ساعته در برگزاری بازی، این بازی کمترین خسارات را در پی داشت.

مسابقه فینال جام حذفی باشگاههای کشور که قرار بود از ساعت 21 روز 12 خرداد ماه جاری در ورزشگاه فولاد اهواز برگزار شود، به دلیل ناهماهنگی با 2 ساعت و 20 دقیقه تأخیر برگزار شد.

همچنین در جریان این مسابقه سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ و نماینده تام الاختیار این سازمان از فعالیت‌های فوتبال تا اطلاع ثانوی به دلیل بروز مشکلات در برگزاری دیدار از فعالیت‌های فوتبالی محروم شد.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
0
0
بااین حرفها مقصر سعید فتاحی وطالقانی هستند که هیچگونه شناختی از حضور خیل عظیم تماشاچی نداشتند وبیهوده پافشاری کردند وعامل آن شب تلخ تلخ تلخ شدند... بله شانس آوردیم بچه های 16و17ساله هیجان زده خدای ناکرده عزادارمان نکردند... اما عکس های دلخراش باصورت خونی وخانواده های نگران دنبال فرزندان همه وهمه خسارت است.... ورزشگاه نوساز که هواداران فولاد ازخوشحالی مدتی ست ژست آنرا میگرفتند بقول دکتررضایی 2میلیارد تومان خسارت دید... هرچند طالقانی پشت فولاد را خالی که چه عرض کنم علیه فولاد شد .....اما توصیه به عزیزان... یادمان باشد بازی های فولاد با سرخابی های پایتخت گاهی به بیش از80هزار نفر میرسد قطعا ورزشگاه فولادآره نا جوابگو نیست... کری تماشاگران دوطرف خیلی خیلی بیشتراز فینال حذفی خواهد شد. خدای ناکرده آبستن حوادث... لطفا لطفا آن دو بازی را درغدیر انجام دهید... خوزستان اسپرت عزیز لطفا اگر میتوانید بگوش مسئولان برسانید... به امید روزهای خوش وشیرین
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
0
0
سلام برادر گرامی
وقتی پای لنگ تهران ، سوگلی وزیر در میان باشد مخالفت کسی جوابگو نیست و تیم باید قهرمان قلابی می شد و هر دو جام را با تضییع حقوق سایر تیم ها به ناحق در کلکسیون مکر و فریب و تزویر خود قرار می داد.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها