به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۷۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

رضایی: طالقانی پشت تیم‌های خوزستان را خالی کرد

رضایی: طالقانی پشت تیم‌های خوزستانی را خالی کرد

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: طالقانی پشت تیم های خوزستانی را خالی کرد و به جای تشکر از فولاد به خاطر زحمات باشگاه برای فولاد خوزستان به دنبال پاک کردن صورت مساله در موضوع فینال جام حذفی بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، حبیب الله رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به خسارات وارد شده به ورزشگاه فولاد در فینال جام حذفی، گفت: در این زمینه نامه نگاری‌هایی با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال انجام دادیم و باید ببینیم که در نهایت چه اتفاقی در این زمینه خواهد رخ داد.

وی در مورد اینکه چه کسی باید این خسارات وارده را پرداخت کند، افزود: ما نامه را به سازمان لیگ دادیم و آنها تشخیص خواهند داد که چه کسی و چه باشگاهی خسارات را باید پرداخت کند یا اصلاً آنها باید بپردازند یا باشگاه‌ها. طرف ما نه باشگاه داماش است و نه پرسپولیس. ما سازمان لیگ را می‌شناسیم و ورزشگاهمان را در اختیار آنها قرار دادیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در رابطه با برآورد خسارات گفت: برآورد اولیه ما از خسارات دو میلیارد تومان بوده است. در این زمینه با رئیس سازمان لیگ و این سازمان نامه نگاری انجام دادیم تا ببینیم چه پاسخی به ما می‌دهند.

وی با ابراز گلایه از هیأت فوتبال استان خوزستان تصریح کرد: هیأت فوتبال معمولاً پشتوانه تیم‌های باشگاهی استان است اما تا الان ما هیچ حمایتی از هیأت فوتبال ندیدیم. وظیفه هیات حمایت از باشگاه‌ها است.

رضایی اضافه کرد: فولاد خوزستان یک کارخانه بازیکن سازی و برند فوتبال خوزستان است و در همه رده‌های سنی در لیگ‌های برتر کشوری تیم دارد و موفقیت به دست می آورد. دلیل اینکه هیأت فوتبال استان خوزستان همیشه جزو هیأت‌های برتر بوده، همین فولاد خوزستان بوده است که در همه رده‌ها همیشه حرف برای گفتن در سطح اول کشوری داشت. حد اقل به حرمت همان امتیازاتی که ما برای هیأت فوتبال خوزستان می‌گیریم و اعتباری که کسب می‌کنیم از ما حمایت کنید.

وی تصریح کرد: متولی برگزاری بازی در هر استان هیأت فوتبال به نمایندگی از سازمان لیگ است. در فضای برگزاری جام حذفی هم باید هیأت فوتبال شرایط و جو را کنترل می‌کرد و سازمان لیگ را همراهی می‌کرد. ما انتظار حمایت نداشتیم اما آقایان در پی پاک کردن صورت مساله بودند. این خیلی بد است که رئیس هیأت فوتبال یک استان به دنبال پاک کردن صورت مساله باشد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان اضافه کرد: زمانی که ما در لیگ قهرمانان آسیا بازی داشتیم این باشگاه فولاد بود که تمام تجهیزات ورزشگاه غدیر را به عهده گرفت. تمام تجهیزات مانند یخچال‌های رختکن داوران و تیم‌ها، میز ماساژ، میز داوران و جایگاه خبرنگاران، سیستم‌های سرویس بهداشتی برای تمام ورزشگاه، اینترنت، آبسرد کن، کولر، اسکنر، تجهیز اطاق ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا و تمام اینها از جمله مواردی بود که فولاد خوزستان برای ورزشگاه غدیر هزینه کرد چون ما معتقد بودیم این حیثیت فوتبال استان است.

وی گفت: رئیس هیأت فوتبال خوزستان پشت ما را خالی کرد. طالقانی نماینده شهرستان‌ها در هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال است. نه به عنوان رئیس هیأت فوتبال استان خوزستان، بلکه به عنوان نماینده استان‌ها در فدراسیون فوتبال انتظار پشتیبانی داشتیم. فولاد تیمی است که در تیم‌های پایه ملی و تیم ملی اصلی همیشه نماینده داشتیم. ایشان باید بیایند از خدمات فولاد تشکر کند.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
Ramos
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
0
0
آقای رضایی شما هم کم ضرر نزدی به فولاد خوزستان.طالقانی هم یکی مثل خودته .همتون تیشه برداشتین تا فوتبال خوزستان رو خراب کنید .تا دیر نشده با نکونام فسخ کن و ویسی رو بیار بگذار جوانان آکادمی بدرخشند نه بازیکنان تحمیلی از دلالها.
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
0
0
تا چنین مسئولینی در خوزستان داریم هیچوقت استان پیشرفت نمی کنه هیات فوتبال خوزستان که از پرسپولیس حمایت کنه پس چه انتظاری از تهرانیها هست؟
فولادی
|
Germany
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
0
0
دمت گرم همه ازچشم شما می بینند چون مدیرعامل فولاد محسوب میشی طالقانی ضد فوتبال خوزستان است.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
0
0
مدیریت فولاد اشتباه کرد که اجازه داد بازی فینال در فولاد آرنا برگزار بشه ولی جانبداری رییس اداره ورزش استان جناب حیدری و رییس هیئت فوتبال جناب طالقانی از هواداران بی فرهنگ پرسپولیس جای تاسف دارد انتظار داشتیم این دوستان بشدت در مقابل اعمال وحشیانه هواداران پرسپولیس موضع بگیرن و ازحق خوزستان دفاع کنند اما افسوس بخاطر حفظ صندلی و جلب رضایت وزیر ورزش هیچ دفاعی از حق استان نکردن حالا این خسارت 2 میلیاردی رو چه کسی باید بده آقای استاندار جناب شریعتی هم از ترس وزیر هیچ دفاعی از حق ما نمی کنه ولسلام.
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
0
0
آقای رضایی ممنون ازاین مصاحبه.... ازاینکه صف طالقانی وحیدری رامشخص کردی.... ابتدا از نردبام شهرواستان بالا میروند وسپس اقدام به نابودی شهر واستانشان میکنند.... پرسش گاندی این بود... کدام قشر خطرناکترند. خودفروشان یاوطن فروشان... آقای طالقانی ضربه زدن به غیرتمندان خوزستان بی جواب نمیماند...مگرعذرخواهی واستعفا دهید... که عرضه این کار راهم ندارید.... خب خواهید دید.... غیرتمندان خوزستان چگونه باشعارهایشان اخراجتان میکنند...
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
0
0
دکتر رضایی! با چند خط استعفا ما رو خوشحال کن! همین شما بودی که بال بال میزدی از خوشحالی وقتی گفتن فولاد آرنا بعنوان میزبان فینال انتخاب شده! مصاحبه ات هستش اقای دکتر!
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
0
0
همه برای ابقا در مشاغلشون در خدمت لنگ پایتخت هستند. نمیدانند که این تیم مظهر زر و زور و تزویر است و برای منافع خودشون همه را قربانی میکنند منتهی به موقعش! از قهرمان قلابی بیش از این نمیشه انتظار داشت.
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
0
0
اگه فدراسیون نتونست کاری کنه از فدراسیون شکایت کنین نامه بزنین به فیفا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
0
0
اقا رضایی تازه یادش اومد مصاحبه کنه ؟ گردوخاک فینال خوابید فراموش شد. فکر کنم اقا رضایی تازه اومده اعتراض و انتقاد که حواس هوادارانو از قضیه بلبلی و اشتباه تاریخی پرت کنه
غلامحسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
0
0
باسلام...اقای رضایی،، طالقانی وافشین حیدری خیلی وقته عرضه وشهامت دفاع ازحق وحقوق فوتبال خوزستان رو ندارند اما عده ای بدبخت اندونمیدونستن، و عده ای دیگر بخاطر ادب ومتانتی ک دارن ساکت بودند،اما حالاک داریم میبینیم دوستان در روزروشن وجلوی انظار عموم حق تیمهای استان رو پایمال و ازتهران حمایت میکنند، ماهم ازهرطریق ..فضای مجازی. جو ورزشگاه وراههای دیگر متقابل عملکرد آنهاعمل میکنیم تا عرصه را تنگ احساس کنند وکناربروند.. چون چنین مدیرانی ب دردهیچ کس نمیخورد،. خواهشا کنار بروید وبگذارید متخصص فوتبال و ورزش سکاندار شود تا فوتبال خوزستان کمر راست کند.. عیب است درتیم ملی یک بازیکن ذخیره هم نداریم.. این است خروجی مدیریت پلید شما درفوتبال خوزستان...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
0
0
طرف میگه فولاد کارخانه بازیکن سازیه خب اگه این ادعای پوچ را داری پس چرا دنبال بلبلی و گنجشکی هستید . با حرف و ادعا بجایی نمی رسید همتون خائن به فوتبال خوزستانید. شما صنعت نفت را نگاه کنید فصل گذشته 6 یا 7 بازیکن بومی و جوان خودشو رو کرد که همینا در بازی با فولاد که 4 به یک بنفع صنعت شد کولاک کردن ولی باز مسئولین صنعت نمیگن ما بازیکن سازی کرده ایم فولاد فصل قبل را نگاه کنید چند بازیکن جوان تونست رو کنه . بهتره بجای این حرفای مفت برید مشکلات مدیریتی خودتونو حل کنید . بلبلی را بیخیال بشید و به بازیکنای جوان و تکنیکی خودمون نگاه کنید شاید باور کنیم .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها