به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۷۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷

سرمربی تیم امید نفت اهواز ابقا شد

سرمربی تیم امید نفت اهواز ابقا شد

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: تمام تلاش ما مهیا کردن شرایطی برای رشد و شکوفایی نیروهای مستعد و توسعه ورزش خصوصا رشته پرطرفدار فوتبال در استان است و در این راه تمامی تلاش خود را انجام خواهیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، هدایت یزدی در ابتدا با ابراز رضایت از عملکرد تیم فوتبال امید نفت اهواز در مسابقات فصل گذشته لیگ برتر باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: محمد خمیسی با تیم فوتبال امید نفت اهواز نتایج بسیار خوبی کسب کرد و تیم با بدشانسی درسکوی سوم رقابت‌ها قرار گرفت. در مجموع با توجه به عملکرد مورد رضایت این مربی در فصل آینده نیز او هدایت تیم فوتبال امید نفت اهواز را برعهده خواهد داشت.

وی گفت: تیم فوتبال امید نفت اهواز به ترتیب با چهار و یک امتیاز کمتر نسبت به تیم‌های فولادخورستان و نساجی مازندران در مکان سوم جدول رده بندی قرار گرفت که با کمی دقت می‌توانستیم در جایگاه بهتری قرار بگیرم.

مدیرعامل باشگاه مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به کاهش بودجه باشگاه براساس شرایط ویژه کشور در دو سال گذشته، عنوان کرد: ما نسبت به تیم‌هایی همانند فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان و ذوب آهن با بودجه کمتری تیم را روانه مسابقات کردیم و لازم است در همین جا نیز از تمامی اعضای تیم امید تقدیر و تشکر کنم.

وی با اشاره به این‌که تمامی ترکیب تیم‌های باشگاه نفت اهواز از بازیکنان بومی هستند، گفت: تمام تلاش ما مهیا کردن شرایطی برای رشد و شکوفایی نیروهای مستعد و توسعه ورزش خصوصا رشته پرطرفدار فوتبال در استان است و در این راه تمامی تلاش خود را انجام خواهیم داد.

یزدی گفت: وضعیت کادر فنی تیم‌های فوتبال نوجوانان و جوانان نفت اهواز نیز برای حضور در لیگ برتر باشگاه‌های کشور به زودی مشخص خواهد شد. همچنین در فصل گذشته تعدادی از بازیکنان تیم‌های فوتبال نفت اهواز به اردوهای تیم‌ملی در رده‌های پایه و تیم‌ملی دانشجویان راه یافتند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها