به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۷۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹

محمودزاده: تیم‌ها برای ثبت قرارداد باید مجوز بگیرند

محمودزاده: تیم‌ها برای ثبت قرارداد باید مجوز بگیرند

خوزستان اسپورت- رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: تمامی تیم‌ها برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید باید از کمیته‌های انضباطی و تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال مجوز بگیرند.

به گزارش خوزستان اسپورت، فریبرز محمودزاده در گفت‌وگو با فارس در مورد شرایط نقل و انتقالات تیم‌ها گفت: نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتری و لیگ دسته اولی از روز 16 خرداد آغاز شده است. با این حال باشگاه‌ها برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود باید از کمیته‌های تعیین وضعیت و انضباطی فدراسیون فوتبال مجوز لازم را بگیرند. حتی باشگاه‌هایی که بدهی هم ندارند باید از این کمیته‌ها مجوز بگیرند.

وی افزود: از سویی دیگر اگر باشگاه‌ها می‌خواهند از سهمیه بازیکنان رده‌های جوانان و امید خود هم در لیگ برتر استفاده کنند باید مجوز اکادمی باشگاه خود را از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ تمدید کنند.باشگاه‌ها به شرط تمدید مجوز اکادمی خود می‌توانند از 15 بازیکن امید و 15 بازیکن جوانان در فهرست خود استفاده کنند.

محمودزاده تصریح کرد: نقل و انتقالات در روز 6 شهریور به پایان می‌رسد و تیم‌ها با شروع لیگ برتر هم فرصت تغییر در فهرست بازیکنان خود را دارند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها