به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۷۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

علوی: استقلال خوزستان با سرمربی بزرگ صعود می‌کند

علوی: استقلال با مربی بزرگ صعود می‌کند

خوزستان اسپورت- سرمربی فصل گذشته تیم استقلال خوزستان معتقد است که این تیم با هدایت یک سرمربی بزرگ و باتجربه می‌تواند دوباره به لیگ برتر صعود کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیدمحمد علوی که در شش هفته پایانی فصل گذشته لیگ برتر هدایت تیم استقلال خوزستان را به عهده داشت، در گفت‌وگو با ایران ورزشی در خصوص دلایل سقوط آبی‌پوشان و احتمال صعود مجدد این تیم به لیگ برتر توضیحاتی داده است.

علوی در رابطه با تأثیر تغییرات پیاپی کادر فنی استقلال خوزستان در سقوط این تیم گفت: صددرصد تغییرات تأثیرگذار است. به هر حال هر مربی تفکراتی دارد که باید در تیم رخنه کند و به ذهن بازیکنان برساند. این تغییرات پیاپی باعث شد بچه‌ها سردرگم شوند. به خاطر اینکه هر وقت می‌آمدند خودشان را با ساختار سرمربی جدید وفق بدهند، سرمربی دیگری می‌آمد. این تغییرات، بازیکنان را اذیت کرد چون تفکرات زیادی را تجربه کردند. به نظرم هر تیمی با یک و نهایتا 2 سرمربی می‌تواند کار کند اما این اتفاق در استقلال خوزستان زیاد افتاد و باعث شد اتفاقی که نباید بیفتد، رخ بدهد.

وی در خصوص برنامه‌های استقلال خوزستان برای فصل جدید عنوان کرد: تا جایی که من اطلاع دارم می‌خواهند با قدرت در لیگ یک تیمداری کنند تا خیلی زود به لیگ برتر برگردند. خود آقای رحیمی مدیرعامل باشگاه گفته که قرار است مربی بزرگ بیاورند. صددرصد با این تفکرات، استقلال خوزستان می‌تواند موفق باشد.

این مربی جوان خوزستانی در خصوص تجربه سرمربیگری چند هفته‌ای در لیگ برتر گفت: واقعا در شرایط سختی آمدم اما به این تجربه خیلی خوب و البته سخت نیاز داشتم. ترسی نداشتم از حضور در استقلال خوزستان و از همان روز اول سعی کردم به تیم بیش از هر چیزی روحیه و انگیزه بدهم. با توجه به اینکه مطالبات تیم به موقع پرداخت می‌شد و زمانی که من آمدم تیم حدود 70 درصد از مطالبات خود را گرفته بود، پیدا کردن دلیل برای انگیزه دادن سخت بود اما تلاشم جواب داد و با صحبت کردن با تیم توانستم به آنها انگیزه بدهم. به این ترتیب بود که در 5، 6 بازی پایانی لیگ، بازیکنان با جان و دل بازی می‌کردند. در کل خود مسوولان باشگاه، کادرفنی و بازیکنان غیرت گذاشتند که از تک تک آنها تشکر می‌کنم. اینکه به من اعتماد کردند و تیم را به دست یک جوان دادند، اتفاق مهمی بود که از آنها تشکر می‌کنم.

سیدمحمد علوی در پاسخ به این سئوال که آیا برای فصل آینده پیشنهادی دارد، عنوان کرد: بله، من شنبه گذشته با یک تیم لیگ یکی مذاکرات خوبی داشتم و توافق کردم که به زودی آن را اعلام می‌کنم.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
0
0
سلام
تا وقتی وزیر قرمزدوست پابرجاست تیم های غیرقرمز وضعیت مساعدی نخواند داشت به خصوص اگر اسمشون استقلال باشه تازه قرمزها هم نباید قهرمانیه قلابی تیم محبوب وزیر را تهدید کنند وگرنه مثل تراکتور میشن!!!!!!
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
0
0
تا وقتی بی عدالتی و تبعیض بین تیم های سوگلی تهرانی و بقیه تیم های شهرستانی وجود داره ؛ هیچ انگیزه و دلیلی برای ماندن در لیگ برتر باقی نمی ماند بخصوص که خروجی جهت تیم ملی از طرف تیم های شهرستانی تقریبا در حد صفر است . از همه نظر به نفع استان هاست که بجای لیگ برتر همون بازی های استانی را برگزار کنند و بیش از این مورد تحقیر و تبعیض فدراسیون و مدیران دست نشوندش قرار نگیرند برای مثال حالا شما فکر کردید چه امتیاز و یا تفاوتی بین اس خوزستان که به لیگ یک سقوط کرده با فولاد و یا بقیه تیم های شهرستانی لیگ برتری وجود داره ؟ هیچی ؛ تا وقتی سیاست ؛ راضی نگهداشتن عده ای بی فرهنگ باشه که استادیوم فولاد را داغون کنند و مدیر طالقانی هم بیاد از اونها پشتیبانی کند فاتحه لیگ برتر خوانده است ؛ میگم چطور آقای مدیر ؛ بازی بعدی پرسپولیس - فولاد خودت بشی جلودارشون از نرده برو بالا ؛ چند تا صندلی هم بشکن دستور بده یک کامیون سنگ هم خالی کنند پشت در ورزشگاه !
اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
0
0
تا وقتیکه طالقانی که ریس هیات فوتبال این استان بی در پیکر واقای استاندار طرفدار پرپاقرص لنگ تهران چطور انتظار داری تیمی با اسم استقلال موفق باشه وبهش توجه کنن بقول سرمربی داماش که حرف خیلی خوبی زد گفت که من در تعجبم چرا مردم اهواز با داشتن 4تا تیم خوب لیگ برتری طرفدار لنگ تهرانن اخه واقعا چرا من کاری به مردم عادی شهرم ندارم فقط وفقط چرای من مخصوص اقایان مسئول هستش
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها