به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۷۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۴

طاهری: به خاطر بیماری مدال طلا را از دست دادم

طاهری: به خاطر بیماری طلا را از دست دادم

خوزستان اسپورت- وزنه‌بردار خوزستانی دارنده مدال نقره مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان گفت: به علت کسالتی که بخاطر آب و هوای فیجی پیش آمد کمی شرایط بدنی‌ام بد شد و طلای یکضرب به نقره تبدیل شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، افشین طاهری درخصوص عملکردش در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان گفت: سطح مسابقات امسال مثل سال‌های قبل خیلی خوب بود و تیم‌های زیادی شرکت کرده بودند. در دسته 96 کیلو 7 نفر بودیم که تقریبا به یک اندازه وزنه می‌زدیم و رقابت نزدیک بود.

وی ادامه داد: سطح نزدیک حریفان باعث شد بعضی از وزنه‌برداران برای کسب مدال وزنه‌های ریسکی را انتخاب کنند که باعث اوت کردنشان شد. من در تمرینات وزنه‌های خوبی زده بودم؛ در حرکت یکضرب شانس بیشتری برای طلایی شدن داشتم، اما به علت کسالتی که بخاطر آب و هوای فیجی پیش آمد کمی شرایط بدنی‌ام بد شد و طلای یکضرب به نقره تبدیل شد.

دارنده مدال نقره مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان گفت: بیماری باعث شد بدنم تحلیل رود و در دوضرب انرژی برای رقابت بیشتر با رقبا برای من باقی نماند، اما خداراشکر در نهایت دست خالی برنمی‌گردم و مانند تمامی اعضای تیم سهمی در پیروزی و کسب عنوان قهرمانی داشتم. سعی می‌کنم در آینده نتایج بهتری بگیرم.

این ورزشکار جوان خوزستانی تصریح کرد: از مسئولان فدراسیون و علی مرادی بخاطر زحمات زیادی که برای تیم کشیدند و همچنین خسروی، سرپرست حال حاضر فدراسیون و بیرانوند، دبیر فدراسیون که شبانه روز در تلاش بودند که تیم اعزام شود، تشکر می‌کنم. از مربیان عزیز و زحمتکش؛ بیرانوند و جوانمردی و کاظمی‌نژاد، مدیر فنی تیم ملی جوانان بخاطر زحمات زیادی که در این چند ماه برای پیشرفت هر چه بهتر تیم کشیدند نیز تشکر دارم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها