به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۷۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
هیات مدیره دوست دارد تیم نفت در لیگ یک باشد!

بابادی: یک نفر نمی‌گذارد فکری سرمربی نفت شود

بابادی: یک نفر نمی‌گذارد فکری سرمربی نفت شود

خوزستان اسپورت- مدیرعامل فصل گذشته نفت مسجد سلیمان معتقد است که برخی از اعضای هیات مدیره باشگاه از اینکه این تیم در لیگ برتر است، خوشحال نیستند.

به گزارش خوزستان اسپورت، کیوان بابادی مدیرعامل سابق نفت مسجد سلیمان در مورد کارشکنی اعضای هیات مدیره به خبرنگار بانک ورزش گفت: اعضای هیات مدیره نفت متشکل از پنج نفر است و واقعا نمی‌دانم وقتی چهار نفر با یک مربی موافق هستند، چطور یک نفر اجازه نمی‌دهد که قرارداد مربی که با اقبال عمومی در بین هواداران مواجه است، بسته شود.

وی ادامه داد: این موضوع مختص امسال نیست و ما سال گذشته هم این مشکل را داشتیم. به طوری که پس از اینکه با آقای فکری که یک سال و نیم برای تیم ما زحمت کشیده بودند قرارداد امضا کردیم، این افراد با جو رسانه‌ای که به راه انداختند من را مقابل آقای فکری قرار دادند و طوری وانمود کردند که گویی من با ایشان مخالف بودم.

بابادی در مورد اینکه چرا در زمانی که در سمت مدیرعاملی تیم بودید این مباحث را مطرح نکردید، افزود: خب در آن زمان ترجیح دادم که تیم در آرامش باشد و سکوت کردم و از طرفی واقعا از نظر قدرت زورم به آنها نمی‌رسید، به طوری که همه کسانی که با آنها مخالف بودند در نهایت با بلیط یک استخر و یا مهمانسرا با آنها همراه می شدند و واقعا زورم به آنها نمی‌رسید.

مدیرعامل سابق نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه گفته می شود مدیرکل ورزش و جوانان در امورات دخالت می‌کند، گفت: قویا این موضوع را تکذیب می کنم زیرا اگر راهکارهای مدیرکل، استاندار و نماینده مجلس در فصل گذشته نبود قطعا به مشکل می‌خوردیم. به طور مثال فصل گذشته که در بازی نخست کارت بازی بازیکنان صادر نمی‌شد، ساعت 3 صبح با مدیرکل تماس گرفتم و ایشان جواب دادند و همان ساعت در تماس با وزیر ورزش از او درخواست کردند تا مساعدت خود را از باشگاه نفت دریغ نکنند و در نهایت نیم ساعت مانده به آغاز مسابقه ای که همگان فکر می کردند نمی توانیم در آن حاضر شویم، مجوز حضور در زمین را به مسجدسلیمان آوردم و در بازی حضور پیدا کردیم.

وی در مورد بودجه فصل گذشته گفت: در فصل گذشته با راهکار مدیرکل ورزش و جوانان، استاندار و نماینده مجلس 9 الی 11 میلیارد بودجه مصوب کردیم و بر مبنای آن قرار شد بازیکن جذب کنیم.

وی در مورد تغییر اعضای هیات مدیره گفت: ما از فصل گذشته با مشکل تغییر اعضای هیات مدیره مواجه شدیم و در نهایت هم این اتفاق رخ نداد ولی سوال من این است که چرا همین اعضا خیلی شفاف به هواداران اعلام نمی‌کنند که چه کسانی اجازه نمی‌دهند تا محمود فکری، سرمربی منتخب آنها که از اقبال عمومی هم برخوردار است سکان هدایت تیم را به دست بگیرد؟

مدیرعامل سابق نفت با بیان اینکه فوتبال تنها یک سرگرمی نیست، ادامه داد: اکثر تیم‌ها طی چند روز آینده تمرینات خود را آغاز می‌کنند و تیمی مانند نفت که هنوز هیچ چیز آن مشخص نیست، قطعا از همین حالا یکی از کاندیداهای سقوط خواهد بود مگر اینکه اتفاق دیگری رخ دهد.

وی در ادامه اظهار داشت: در باشگاه نفت هیات مدیره‌ای وجود دارد که بیشتر دوست دارند تیم در لیگ یک حضور داشته باشد تا لیگ برتر، زیرا برای لیگ یک بودجه ای 7-8 میلیاردی وجود دارد که بدون هیچ مانعی می‌توانند از آن بهره ببرند و در این میان اتفاقات دیگری هم رخ می‌دهد. همین افراد سال گذشته کارشکنی کردند تا در نهایت محمود فکری از نفت برود و امسال هم همان روال را در پیش گرفته‌اند و متاسفانه هیچکس هم با آنها مخالفتی نمی‌کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
0
0
چون دسته یک بودجه از شرکت نفت میاد..وراحت میشه دزدی کرد ولی لیگ برتر نمی شه دزدی کرد..به خاطر همین میخوان تیم بندازن دسته یک
mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
0
0
محمود فکری تو نفت موفق بوده تیمو اورد لیگ برتر بین هواداران محبوبه فضا براش مهیاس که تیم خوبی بسازه پارسال دیدی چه زجری کشیدیم با امثال علی مرزبان امسال هم میگن افشین حیدری میخواد پورموسوی رو قالب کنه به نفت اقا به چه زبونی بگیم مربی تحمیلی نمیخوایم بهترین گزینه محمودخان فکری اگر خودش نخواست بیاد بعد برید یه مربی خوب از بیرون استان بیارید
Amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
0
0
اینا همشون سودجو هستن فقط کافیه جیبشون پربشه هرکاری میکنن نه شهرشون براشون مهمه نه تیم الهی روی زمین برداشته بشین کسی که داره حق این شهر این تیم میخوره
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
0
0
مرحبا صد درصد باهاتون موافقم
این زالوها هم تو نفت مسجدسلیمان هستن هم نفت ابادان و دوست دارنم تیم تو لیگ یک باشه
برا این کار از راه های مختلف وارد میشن و هدفشون بودجه ایه که تو لیگ یک نصیب این ارازل میشه لعنت به هر چی خائن و مفت خوره
asghar
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
0
0
با سلام این افشین کیه ،یا بندازینش بیرون از هیات مدیره یا به ما طرفدارا بگید تا خودمون حسابشو برسیم ،جمع کن این طرفدارای نفت امسال خون دلخوردن ،خدایش چه وقتایی یه هفته ناراحت بازی نفت بودیم ،واقعا ادم بی معنی !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
0
0
واقعا خنده داره، مسولین تیم مهم ورزشی که با بلیط استخر و مهمانسرا خریده میشن باید در این تیم را گچ کرد پس مسولین استانی کجا هستند تا این فرصت طلبها را بیرون کنند. اگر محمود فکری با اونها هم پیاله بود هیچ مخالفتی نمی کردند ولی حیف که سالم بودن تو فوتبال ما جایی نداره وباید تاوانش رو بدی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
0
0
آآقای مدیرعامل عزیز چرا اون زمان شما از حاج محمود دفاع نکردی؟ اگر زورت نمی رسید پس چرا استعفا نکردی حداقل مرد بودی و هواداران را مطلع میکردی تا فکری بنده خدا بعد از دو سال زحمت با اون وضعیت نمی رفت! مردانگی نکردید برادر مسوول!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
0
0
محمود فکری بدرد نفت تو لیگ برتر نمیخوره
نفت با توجه به بضاعتش با هر مربی که باشه نمیتونه خیلی خوب نتیجه بگیره این مساله در لیگ های معتبر دنیا پذیرفته شدست که بعضی تیمها از اول برای ماندن در لیگ میجنگن و تا آخرین بازی هم طرفدارا حمایتشون میکنن اما تمشاگرهای ما کم طاقتن و تحمل باخت و ندارن و محمود فکری هم آدمی نیست که انقدر قوی باشه که انتقاد و تهدید و تحمل کنه
تو لیگ یک فرقش این بود که نفت میتونست نتیجه بگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
0
0
کجا تو لیگ یک میتونست نتیجه بگیره؟! به لطف مربیان ودوستان بومی در حال سقوط به لیگ 2 بود که وقتی همه نا امید شدند وفرار کردند محمود فکری نجاتش داد وحالا همون آدمها دوباره میخوان تحویل بگیرند! چقدر زود ما فراموشکار میشیم!
شیران زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
0
0
اگر مربی نالایق بیاورید اینبار با هواداران نفت روبرو هستید یک سال خون دل خوردیم بر حسب بخت و اقبال نفت در لیگ باقی ماند ایبار نمی خواهیم خون و دل بخوریم می خواهیم با قدرت ظاهر شویم وای به حال هیات مدیره که مربی نالایق و تحمیلی بیاره ما چه کم از تیم نفت آبادان داریم اینهمه به شعور هواداران نفت مسجدسلیمان توهین نکنید آقایان هیات مدیره ....!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
0
0
افشین حیدری دست ازسر تیم نفت بردار. بجز فکری اجازه کار کردن به دیگر مربیان نمیدهیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها