به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۷۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
تعداد نظرات: ۶ نظر

شاملی: وضعیت مدیرعامل و سرمربی مشخص نیست

شاملی: وضعیت مدیرعامل و سرمربی مشخص نیست

خوزستان اسپورت- عضو هیأت مدیره نفت آبادان، گفت: حکم اعضای هیأت مدیره باشگاه نفت آبادان به اتمام رسیده و باید بعد از مشخص شدن هیأت مدیره و مدیرعامل امور دیگر تیم را دنبال کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، مظفر شاملی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌در مورد وضعیت کادر فنی نفت آبادان، گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست. باید ابتدا وضعیت هیأت مدیره و مدیرعامل مشخص شود تا امور لازم در این رابطه بررسی شود.

وی در مورد این‌که آیا وضعیت حضور علی عیسی‌زاده به عنوان مدیرعامل مشخص نیست، تصریح‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌:‌‌‌‌‌‌‌‌ حکم همه به پایان رسیده، باید ابتدا وضعیت هیأت مدیره مشخص شود و بعد از آن در مورد مدیرعامل تصمیم‌گیری شده و درنهایت بررسی‌های لازم در مورد قرارداد سرمربی انجام شود.

عضو هیأت مدیره نفت آبادان در مورد اینکه پس صحبت‌های حسن نصر اصفهانی مبنی بر اتمام کار هیأت مدیره صحت دارد، اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دقیقاً آن مسائل درست است. باید پالایشگاه بخش، هیأت مدیره را معرفی کند تا امور لازم انجام شود.

وی در مورد این‌که آیا زمان از دست نمی‌رود، گفت: هرچه بگذرد این مسئله به ضرر نفت است. باید جلسه‌ای بگذارند و به نقطه‌نظرات مشترک برسند و پس از مشخص شدن هیأت مدیره اقدامات لازم برای کادر فنی انجام شود.

شاملی در ادامه تأکید کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هنوز خیلی از تیم‌ها کارشان را آغاز نکرده‌اند. وضعیت هیأت مدیره‌مان طی امروز و فردا مشخص می‌شود و سپس کارهای بعدی را انجام می‌دهیم. فعلا فولاد از همه تیم‌ها جلوتر است ولی آنها هم تمرینات را شروع نکرده‌اند. جای نگرانی نیست و کارها را به زودی دنبال می‌کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
0
0
اگر شما هم مثل پرسپولیس به خودتون لنگ می پیچیدید و شوگلی وزیر می شدید الان هیچ مشکلی نداشتید پول مربی و بدهی هاشون تمدیدشون و ... همه تامین میشد. تازه در حالیکه اردوی خارج از کشور ممنوع شده لنگیها میخواهند بروند کانادا البته قطعا توجیه میکنند کانادا نوشیدنیه بدون الکل گازداره نه خارج از کشور ههههه
Ramos
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
0
0
من بعنوان هوادار فولاد خوزستان از هواداران صنعت نفت می خواهم جلوی باشگاه نفت تجمع کنند. اینها دارند راحت صنعت رونابود می کنند .همونطور که فولاد رو به شکل دیگری ضعیف کردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
0
0
با یک مربی پرتغالی به اسم برونو میگوئل مذاکره کردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
0
0
دارن وقت به هدر میدن بعد هم اخر وقت بر میگردن بازیکن خوب صنعت میفروشن دو یا سه بازیکن بدرد نخور میارن همین دودش هم تو چشمان ما هوادار میره هر سال این کارشونه دیگه
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
0
0
شما مگه هنوز عضو هیات مدیره ای که مصاحبه میکنی
اینکه میگی هنوز خیلی از تیمها کارشون رو شروع نکردن دقیقا کدوما رو میگی؟؟
همه هم مدیرعامل دارن هم هیات مدیره
شما تیمهایی رو ببین که کارشون رو شروع کردن
مگه میخای با تیمهای پایین جدول رقابت کنی؟
اگه منظورت تیمهای پایین جدوله درست ولی اگه قراره سهمیه بگیریم باید با پرسپولیس و استقلال و سپاهان و ذوب آهن و پدیده و فولاد رقابت کنیم که تکلیف تمام این تیمها معلومه و بازیکناشون هم اکثرا قرارداد دارن
مدیریت اونا مثل شما نیست که هر سال نصف تیم عوض شه
این تیمها ثبات دارن
بله ببیخشید حواسم نبود شما قراره با نفت مسجد سلیمان و شاهین بوشهر برا نیفتادن رقابت کنی
ولی جهت اطلاعات این تیمها هم هیات مدیره و مدیرعامل دارن
پس آقای بی سواد لطفا فقط سکوت کن
نمیدونم شما با چه متری شدی عضو هیات مدیره وقتی بی صاحب باشه همینه نوش جونت
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
0
0
همینطوری دست دست کنید تا انشاءالله کاندید صددرصد سقوط بشید شک نکید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها