به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۷۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

رضاییان: زمان برای صنعت نفت از دست می‌رود

رضاییان: زمان برای صنعت نفت از دست می‌رود

خوزستان اسپورت- معاون ورزشی باشگاه صنعت نفت آبادان با اشاره به وضعیت مبهم هیئت مدیره این باشگاه و انتخاب نشدن سرمربی جدید گفت: زمان برای صنعت نفت از دست می‌رود و این موضوع ممکن است به تیم آسیب بزند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، مسعود رضاییان در مورد اینکه چرا هنوز جانشین پائولو سرجیو مشخص نشده است، گفت: انتخاب شدن سرمربی فرآیند خاص خودش را دارد، ولی مسئله مهم این است که ابتدا تکلیف هیئت مدیره و مدیرعامل مشخص شود. وقتی فصل به پایان می‌رسد ممکن است یک باشگاه با تغییرات مدیریتی مواجه شود و البته این امکان هم وجود دارد که تغییری صورت نگیرد. ابتدا باید این موضوع مشخص شود و پروسه انتخاب سرمربی در مرحله بعدی قرار دارد.

رضاییان در پاسخ به این پرسش که چه زمانی تکلیف هیئت مدیره و مدیرعامل مشخص خواهد شد، عنوان کرد: من عضو هیئت مدیره نیستم و در این زمینه اطلاعات درست و دقیقی ندارم. در حال حاضر زمان برای صنعت نفت از دست می‌رود و این موضوع ممکن است به تیم  آسیب بزند. گاهی اوقات گرفتن تصمیم غلط بهتر از تصمیم نگرفتن است. وقتی تصمیم غلطی گرفته می‌شود بعدها می‌توان آن را درست کرد، ولی این بلاتکیفی خوب نیست و امیدوارم هرچه زودتر تکلیف هیئت مدیره، مدیرعامل و سرمربی مشخص شود.

وی در رابطه با اینکه سرمربی جدید ایرانی خواهد بود یا خارجی، تصریح کرد: در این باره مسئولان باشگاه باید تصمیم بگیرند. علاقه‌مندان به صنعت نفت منتظر هستند تا هر چه زودتر وضعیت تیم برای فصل آینده مشخص شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
0
0
صنعت داره نابود میشه خواهشا زودتر به مربی انتخاب کنید بهترین گزینه ویسی اگر نشد تار تار هم بد نیست
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
0
0
بدبختی توی دو باشگاه نفت خوزستان بیداد میکند... چه وزیر نفت خوبی داریم.... ما را بگو فکر کردیم آن کارتخوانها و ... در دفتر وزیر متعلق به این دوتیم است.. و طلاها برای جشن قهرمانی.... انشالله آقای وزیر بزودی مطالبات را از خانم آل آقا وبابک زنجانی میگیرند ودو تیم نفت مسجدسلیمان وآبادان را برای قهرمانی باشگاههای آسیا عالیتر ازعالی می بندند.... ما که مطمئنیم....
mehdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
0
0
ظلم به فوتبال است اگه ویسی و تار تار را بخواهیم با هم مقایسه کنیم !! این کجا و آن کجا؟ موفقیتهای ویسی با کمالوند و تارتار و...؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
0
0
مربی داخلی فقط تارتار .ضمنا دوستانی که میگن ویسی باید بدانن که ویسی با شهرداری بوشهرتمام کرده .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها