به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۷۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲
تعداد نظرات: ۵ نظر

خسارت وارده به فولاد آره‌نا چقدر است؟

خسارت وارده به فولاد آره‌نا چقدر است؟

خوزستان اسپورت- باشگاه فولاد خوزستان که از درآمد بازی فینال جام حذفی نصیبی نبرده است، حالا باید دنبال دریافت خسارت‌های وارده به ورزشگاه فولاد آره‌نا باشد.

به گزارش خوزستان اسپورت، بازی فینال جام حذفی خسارت‌های مالی و معنوی زیادی برای فوتبال خوزستان داشت؛ از شکستن صندلی‌ها و آسیب به تأسیسات ورزشگاه فولاد آره‎نا گرفته تا هتک حرمت و مضروب شدن تعدادی از هواداران فولاد خوزستان.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان نیز در مصاحبه‌ای اعلام کرد براساس برآورد اولیه بالغ بر 2 هزار صندلی ترک برداشته یا شکسته شده و به بخش های دیگری از ورزشگاه خسارت‌هایی وارد شده و ضرر میلیاردی را بر جای گذاشته است.

گرچه رقم دقیق خسارت مالی وارد شده به ورزشگاه فولاد خوزستان هنوز مشخص نشده، اما تخریب حدود 2 هزار صندلی با توجه به تورم فعلی مبلغ بسیار بالایی از خسارت را به دنبال داشته و مدیرعامل باشگاه فولاد نیز به میلیاردی بودن خسارت اشاره کرده است.

در موارد مشابه قبلی، به عنوان مثال در برخی بازی‌ها که هواداران تیم‌های خوزستانی چند صندلی را در ورزشگاه غدیر اهواز شکستند، باشگاه‌های خوزستانی محکوم به پرداخت خسارات مالی سنگینی شدند. اکنون که هواداران پرسپولیس اقدام به تخریب حدود 2 هزار صندلی کرده‌اند، انتظار می‌رود که در خصوص این تیم تحت پوشش وزارت ورزش نیز اعمال قانون شده و خسارت وارده به فولاد آره‌نا از باشگاه پرسپولیس گرفته شود.

اما در کنار خسارت‌های مالی به ورزشگاه فولاد خوزستان، کلیپ‌های منتشر شده در فضای مجازی گوشه هایی از حمله‌ی دسته جمعی هواداران پرسپولیس به دو هوادار فولادی حاضر در ورزشگاه را نشان می‌داد که جای تأسف را باقی می‌گذاشت.

به گزارش خوزستان اسپورت، این اتفاقات در ورزشگاهی اتفاق افتاد که روی در و دیوارهای آن پیام‌های هشدار مبنی بر مجهز بودن ورزشگاه به دوربین‌های مداربسته برای شناسایی تماشاگران خاطی به چشم می‌خورد و علاوه بر آن دوربین‌های صداوسیما و تصویربرداران سایر رسانه‌ها نیز تصاویر افراد آشوبگر را به وضوح ضبط کرده‌اند تا هیچ بهانه‌ای برای شناسایی و برخورد با این آشوبگران وجود نداشته باشد.

باید دید روند رسیدگی به پرونده‌ شب سیاه فینال جام حذفی عادلانه پیش می‌رود یا موضوع با برکناری دو-سه مهره پایین دستی سازمان لیگ و هیئت فوتبال به فراموشی سپرده می‌شود؟

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۶
0
0
وقتی که یک استاندار کاملا پرسپولیسی داریم و خود ایشون با چشمای خودشون اونجا شاهد قضایا بودن و بعد بازی با خوشحالی میرن جام دودستی تقدیم لنگیها میکنن واقعا چه انتظاری باید از بقیه باشه
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۶
0
0
هر موقع پرونده سروش رفیعی مشخص شد چی بود و چی شد ؛ پول خسارت فولاد آره نا هم گرفته میشه !!!
کشور ما بر اساس یک تفکر و اندیشه چرخانده میشه؛ کدخدا منشی.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۶
0
0
باشگاه فولاد باید قبل بازی ازفدراسیون فوتبال و2باشگاه جام حذفی ضمانت رسمی ومالی میگرفت وبعد اجازه بازی میداد حالا با هزار زحمت دنبال احقاق حقوق خود است. کار عاقلانه باید انجام میگرفت.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۷
0
0
عزیزان پرسپولیس تیم این حکومت است هرچی دلش بخواد میکنه هرچی دلش بخواد به دست میاره از مجری‌های تلویزیون بگیر که وسط یه برنامه سیاسی اقتصادی در مورد پرسپولیس صحبت میکنن تا برسه به بودجه و سران مملکت فقط من بحثم‌ با اون دسته از آدمای بیغیرته که من‌ بهشون نمیگم‌ خوزستانی فقط دارن خوزستان زندگی میکنن احمقها یا از پرسپولیس حمایت نکنید یا گورتون از این استان گم کنید یا حداقل به اهواز نرید تیم تهرانی رو تشویق کنید
محسن از اندیشمک
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
0
0
خسارات فدای سر وزیر محترم!!!! لنگ تهران باید در آخرین پرده خیمه شب بازی جام دوم رو میگرفت که گرفت. باید از دور و نزدیک و استان های مجاور لنگی می آورد اهواز که بگه توی خوزستان لنگ طرفدار داره!!! ضمنا اول اس اس اهواز بعد نفت (آبادان) و فقط تیم خوزستانی رو عشقه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها