به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۷۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۰
تعداد نظرات: ۳۵ نظر

تصاویری از افتضاح بزرگ در ورزشگاه فولاد خوزستان

تصاویری از افتضاح بزرگ در ورزشگاه فولاد خوزستان

خوزستان اسپورت- دیدار فینال جام حذفی فصل 97-98 تبدیل به نقطه تاریکی در این فصل پرحاشیه فوتبال کشور شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، بازی فینال جام حذفی بین پرسپولیس تهران و داماش گیلان که طبق برنامه قرار بود از ساعت 21 یکشنبه شب در استادیوم اختصاصی فولاد خوزستان آغاز شود به دلیل عدم رعایت قوانین با چند ساعت تأخیر مواجه شد و آسیب‌هایی به ورزشگاه جدیدالتأسیس فولاد آره‌نا وارد گردید.

مسئولان برگزاری مسابقه با نادیده گرفتن حق تیم داماش گیلان تمامی سکوهای ورزشگاه را در اختیار هواداران پرسپولیس قرار دادند و طرفداران تیم قرمزپوش تهرانی که اکثرا از استان‌های مختلف به اهواز آمده بودند و از صبح امروز به این شهر رسیده بودند سکوهای ورزشگاه را پر کردند.

اما هواداران تیم داماش گیلان که با طی کردن مسافت بسیار طولانی شمال تا جنوب از رشت به اهواز آمده بودند اجازه‌ی ورود به استادیوم را پیدا نکردند و همین امر باعث شد که مدیرعامل باشگاه داماش تأکید کند تا زمانی که براساس قانون به هواداران داماش اجازه‌ی ورود به ورزشگاه داده نشود در بازی حاضر نمی‌شوند.

تلاش مسئولان سازمان لیگ که قصد داشتند به هر شکل ممکن تیم دسته دومی داماش گیلان را مجاب به انجام بازی در ساعت 21 کنند نتیجه‌ای در پی نداشت و مدیران تیم شمالی ضمن دفاع از حق قانونی تیم‌شان اصرار به رعایت قانون و حضور تماشاگران داماش در ورزشگاه داشتند.

حوالی ساعت 22:30 اعلام شد که بازی لغو شده است و تماشاگران باید ورزشگاه فولاد را ترک کنند و همین امر موجب گردید تا هواداران پرسپولیس با زیرپا گذاشتن اصول اخلاقی اقدام به پرتاب سنگ و بطری‌های آب معدنی، شکستن صندلی‌های ورزشگاه و مضروب کردن اعضای تیم داماش و پرسنل نیروی انتظامی کنند و صحنه‌های بسیار زشتی را رقم بزنند.

حدود ساعت 23 امشب اما مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان دستور برگزاری مسابقه تحت هر شرایطی را صادر کرد و در حالی که نیمی از تماشاگران اقدام به ترک ورزشگاه کرده بودند به هواداران تیم داماش اجازه‌ی ورود به سکوهای ورزشگاه داده شد و این مسابقه حوالی ساعت 23:30 دقیقه یکشنبه شب با سوت موعود بنیادی‌فر آغاز گردید تا قهرمان در ساعات بامداد دوشنبه مشخص شود.

پندار خمارلو مدیر روابط عمومی پرسپولیس پس از اینکه هواداران تیمش اتفاقات زشتی را رقم زده و به ورزشگاه جدیدالتأسیس فولاد خوزستان وارد کردند، در اظهارنظری تأسف آور گفت: « بعد از دیدار مقابل سپاهان در جلسه‌ای که داشتیم به مکان فینال جام حذفی اعتراض کردیم و گفتیم چه استدلالی وجود دارد که بازی در اهواز برگزار می‌شود. سوسک و ملخ به ورزشگاه هجوم آورده و هیچ بستری برای برگزاری بازی وجود ندارد!»

اما باشگاه داماش گیلان با صدور اطلاعیه‌ای از میهمان نوازی مردم خوزستان تشکر نمود و اسماعیل حاجی‌پور مالک این باشگاه گفت: «باشگاه داماش خصوصی است، نه از وزیر ورزش نه از جای دیگری دستور می‌گیریم و فقط به احترام مردم خوزستان و اینکه میزبانی آن‌ها زیر سئوال نرود در مسابقه حاضر می‌شویم.»

به دنبال این اتفاقات، مرتضی تورک رئیس کمیته اخلاق در گفت‌وگو با خبرگزاری‌ها اظهار داشت: «سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ تا اطلاع ثانوی به دلیل اتفاقات و حواشی این دیدار از کلیه فعالیت‌های فوتبالی محروم است و باید روز دوشنبه به کمیته اخلاق مراجعه کند. علاوه بر فتاحی، حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ و عبدالکاظم طالقانی، رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان هم باید روز دوشنبه در جلسه کمیته اخلاق حاضر شوند تا به بی‌نظمی‌های پیش از بازی تیم‌های پرسپولیس و داماش رسیدگی کنیم.»

به گزارش خوزستان اسپورت، فینال جام حذفی فوتبال ایران (یادواره آزادسازی خرمشهر) طبق اعلام قبلی فدراسیون فوتبال باید همه ساله در ورزشگاه خرمشهر برگزار می‌شد اما سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با بهانه‌هایی نظیر گرمای هوا خرمشهر را از حق میزبانی محروم کردند و پس از اینکه باشگاه داماش تأکید داشت حاضر به انجام مسابقه در شهرستان مشهد نیست، سازمان لیگ محل بازی فینال را به اهواز که هوای آن امروز گرم‌تر از خرمشهر بود منتقل کرد!

در این میان ظاهراً تعدادی از مسئولان محلی استان نیز درخواست انجام بازی در ورزشگاه اختصاصی فولاد خوزستان را داشتند؛ آن هم در حالی که سفرهای تیم پرسپولیس به این استان همواره حاشیه‌ساز بوده و این تیم قرمزپوش تهرانی در اکثر سفرهایش به سواحل کارون جنجال و حاشیه را به ورزشگاه‌های جنوب آورده است.

در نهایت همه این اتفاقات به یک افتضاح بزرگ منتهی شد و تاریک‌ترین شب جام حذفی فصل 97-98 در بازی فینال این دوره به ثبت رسید.

افتضاح بزرگ جام حذفی در ورزشگاه فولاد خوزستان


افتضاح بزرگ جام حذفی در ورزشگاه فولاد خوزستان


تصاویری از افتضاح بزرگ در ورزشگاه فولاد خوزستان


http://khuzestansport.ir/files/fa/news/1398/3/13/91028_994.jpg


http://khuzestansport.ir/files/fa/news/1398/3/13/91052_298.jpg


http://khuzestansport.ir/files/fa/news/1398/3/13/91053_445.jpg


http://khuzestansport.ir/files/fa/news/1398/3/13/91027_988.jpg


http://khuzestansport.ir/files/fa/news/1398/3/13/91054_965.jpg

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳۵
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
1
مدیران تیمهای خوزستان غیرت و مردانگی رو از مدیریت تیم داماش یاد بگیرن از حق تیمشون دفاع کردن تا بالاخره هوادارای داماش وارد استادیوم شدن مهم نیست ببرن یا ببازن مهم اینکه نذاشتن تیم نورچشمی وزیر ورزش حق مردم گیلان رو پایمال کنه
Ramos
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
1
وقتی بلیط فروشی دست سازمان لیگ باشه همین میشه دیگه.ورزشگاهمون رو خراب کردند رفت .خاک بر سر مدیریت فولاد که ورزشگاه به این گرونی رو داد دست یه مشت نادان.
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
1
مسولین خوزستان که اصرار داشتند بازی اهواز باشه سریعا برکنار و توبیخ بشند بی لیاقتها
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
1
باید فدراسیون و باشگاه پرسپولیس تمام خسارت وارد شده رو بده
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
1
اینم سهم ما خوزستانی ها... بنظرم باید فولاد را ازبازی خانگی محروم کنند... تا سهم مان کامل شود... چقدر بی لیاقتند این شیادها...
سپاهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
1
وقتی لنگیا رو تو نقش جهان می زنیمشون برای همینه. حمایت بی چون و چرای تمامی مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ انها را پر رو و پر مدعا کرده. افرین به مدیر عامل داماش که از حق تیمش دفاع کرد بر عکس مسئولان بی عرضه سپاهان که نتونستن از حق میزبانی ما که ۹۰ به ۱۰ بود دفاع کنند. الانم که این بلا رو بر سر استادیوم شما در اوردند.
Foolad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
1
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان مطرح کرد؛
میزبانی فینال جام حذفی باید همیشه در خوزستان باقی بماند!!
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
1
چرااستادیومی که با هزینه وزحمت کارگرای زحمتکش فولاد برای مردمی که هیچ دلخوشی غیر از فوتبال ندارن ساخته شده باید به این روز بیفته سود برگزاری این مسابقه چی بود جز این که بعضی ها برای خودنمایی درخواست برگزاری مسابقه رودادن هزینه رو هم خودشون باید پرداخت کنن
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
1
خودشیرین کردن به چه قیمتی جناب مسئول درفولاد...
چه کسی وچه ارگانی پاسخگوی آسیب وارده به ورزشگاه اختصاصی فولاد خواهد بود. این تیم های نورچشمی مصرف کننده ازبیت المال وپایتخت نشین، همیشه اصول اخلاقی رارعایت نمیکنند وعلی الاصول، طلبکار از زمین وزمان
واقعا چرا باید ما، تاکید میکنم ما، خودمان رو کوچک کنیم؟ درحالی که تیم ما برتر از نورچشمی های فدراسیون ووزارت است.
این چه پیشنهادی بود آقای مسئول؟
یوسف فولاد نفت اس خ ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
1
یعنی واقعا بی عرضه و نوکرای تیم لنگی هستید اگه از اونا شکایت نکردید منظورم با مدیریت فولاد و هیئت خوزستانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
1
کی گفته تقصیر مسولین خوزستان . اصلا چه ربطی داره . سازمان لیگ باید جواب بده . الان داماش تماشاگرانش اومدن داخل استادیوم. چه اتفاقی افتاد . بازی کاملا یک طرفه بود . ولی یه چیز بگم به مسولین فولاد چرا ورزشگاه مدرن رو در اختیار اینا دادن ؟ میخواست اهواز برگذار بشه خوب همون الغدیر هم از سرشون زیاد بود. وااالا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
1
فقط میخوام بدونم جلسه هماهنگی که شب قبل بازی برگذار شد در مورد چی حرف میزدن ؟
شایان
|
Germany
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
1
بفرماید مسولین خوزستانی پاچه خوار. اینم سهم خوزستانی ها از این برگزاری فینال جام حذفی نمیدونم چی را میخواستین ثابت کنید خودنمایی به چه قیمتی خوزستان با بدبختی التماس کمترین حق از نفتی که از خودمون میدن اونم خرج خسارت استادیوم میشه لعنت به این پست و مقامی که از جیب مردم خوزستان درمیارین خرج بیهوده میکنید مرگ بر همتون مسولین بی لیاقت
لطفا پخش کنید ادمین جان نوکرتم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
1
فولادو داغون کردید حالا ورزشگاهش را. نمیدانم فردا لابد انحلالش صادر شود.
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
1
استاندار خوزستان،طالقانی ،حیدری ،رضایی باید پاسخگو باشند، خسارت وارد شده به ورزشگاه فولاد بر عهده کیست ؟ عذرخواهی و استعفا و توبیخ کمترین کار ممکن است .از ابتدا مخالف میزبانی فولاد بودم .هواداران پرسپولیس که از استان های لرستان ،کهگیلویه و بویر احمد ،ایلام ،چهارمحال بختیاری و ... به اهواز می آیند فقط به قصد تخریب وارد می شوند، بارها ثابت کردند که چیزی از فوتبال نمی فهمند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
1
چرا همیشه به مسئولین خوزستانی گیر میدین ، مگه بازی ایران و ژاپن یادتون رفت تو ورزشگاه آزادی ۷ تا کشته شدن زیر دست و پا و در ازدحام جمعیت ، اولا سازمان لیگ مقصره بعدشم ما خودمون باید درست بشیم تا کی باید فرهنگ تماشاگران ما پائین باشه ، فرقی هم نداره طرفدار کدوم تیم باشن فرهنگ پائینه ، دیشب بازی لیورپول و تاتنهام فینال لیگ باختن اما تیمشون تشویق کردن و رفتن
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
1
2
یکی نیست بم بگه اینجا تهران یا اهواز؟؟؟
اخه چرا به خوزستان اینقد بایدخیانت بشه پرسپولیس و استقلال چی به مردم خوزستان میدن که این همه جمعیت میاد برا تشویقشون بخدا مایه تأسف مایه ننگ برا خوزستان حتی به خاک خودمون هم رحم نمیکنن حسودیم میشه به مردم تبریز دمشون گرم که همیشه متحدن وحقشون از تهرانیا میگیرن ایوووول به غیرتشون
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
1
1
قهرمانی پوشالی ارزش ندارد. همین تیم امسال در آسیا تبدیل به زنگ تفریح شد در گروهش بین 4 تیم چهارم شد
اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
1
1
وقتی میبینم طرفدارای فولاد میرن تشویق لنگیای تهران واقعا خونم به جوش میاد یعنی واقعا بی غیرتی تا کی
ناشناس
|
Germany
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
1
باور کنید بیشتر این جمعیت از شهرهای دور دست خوزستان و اکثرا" هم از استانهای همجوار آمده بودن .
باور کنید خاطر داماش و مردم شریف شمال کشور برای مردم حقیقی خوزستان خیلی عزیز است .
اینها عمدا" برای تخریب ورزشگاه مدرن اهواز وقصد تشویش اذهان عمومی نسبت به فرهنگ غنی مردم شریف خوزستان بخصوص اهواز ، آبادان و خرمشهر و ... را دارند .
نیروی امنیتی در این ورزشگاه مدرن خیلی راحت میتوانست آنانکه از راههای دور عمدا" برای تخریب آمده بودن را دستگیر کنند و هویت آنان را برای مردم روشن کنند .
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
1
مسئول این افتضاح شخص آقای طالقانی رئیس هیات فوتبال خوزستان هست که فقط جهت معروف و مشهور شدن رئیس شده و هیچگونه سابقه ورزشی نداره. به یاد بیاریم زمانی که مرد اول فوتبال استان سیف الله دهکردی بود و معاونینش در حد معاون استاندار بودند. 12 سال مسابقات برگزار کردند و به صورت کاملا شایسته و آبرومندانه به پایان رساندند. تازه این هیات که کلا فوتبال استان رو رها کرده، از پس برگزاری یک مسابقه هم برنمیاد
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
2
هوالعلیم
سلام همه میدانند که عشق اول و اخر خوزستان زر خیز و قهرمان،‌ استقلال است و بس. این چند هزار پرسپولیسی از نقاط دور و نزدیک با اقدام تیم دارنده زر و زور و تزویر به استادیوم آورده شدند تا نمایش قدرت کذب لنگی ها د رخوزستان اجرا شود. تیم سوگلی هر دو جام را دریافت کرد و قهرمان قلابی کشور شد. و آسیبش برای فوتبال خوزستان بود
یوسف فولاد نفت اس خ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
1
انشالله بازی فولاد و پرسپولیس درخدمت طرفداران و چاپلوسان تیم تهران هستیم یه کاری کنیم که بدتراز بازی اس خوزستان و پرسپولیس بشه
ادمین بچاب
میرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
1
دورود بر مدیرعامل با غیرت داماش از حق هوادارانش دفاع کرد
غلامحسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
1
تازمانی ک مدیران ارشد استانمون از خدمت ب پایتخت نشینان دست نکشند، حال وروز ما همین است. ننگین ترین تاریخ مدیریتی در استانمون، مدیران فعلی اند. فرقی هم نداره ورزشی وغیره.. غیرت وشرافت راب زور نمیشه ب خون شخصی تزریق کرد. ورزش وفوتبال خوزستان بیمار بیماراست، بگذاریداهل طبابت ب میدان بیایند. بروید کنار آدم های بی عرضه... مدیران تبریز واصفهان وهمین تیم نجیب داماش رو ببینید حق تیم شان را از دهن عزرائیل در میارن ومدیران بی لیاقت ما در زمین وشهر خود کارش شده خدمت به مرکزنشینان.... لعنت ب نان ذلتی ک ازاین راه تآمین میشه.... عزت مارو خراب کردید..بی لیاقت ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
1
خسارت ورزشگاه رو باید فدارسیون فوتبال بده
این اتفاق درس عبرتیست تا مسئولین استانی دیگه خودشیرنی نکنند
در این جریان همه مقصر بودن از نحوه بلیط فروشی بیش از ظرفیت ورزشگاه تا نحو پیاده شدن بازیکنهای پرسپولیس از اتوبوس در خیابان و گذر از تونل وحشت تا نبود جایگاه برای تماشگران داماش
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
1
این ورزشگاه ظاهرا برای فولاد ساخته شده ولی در اصل برای پرسپولیس و استقلاله. چون بازی های فولاد به زور 2 هزار تماشاگر میاد ورزشگاه. بجای این همه خرج که براى ساخت این ورزشگاه شد ميشد چند تا زمین چمن خوب در جاهای مختلف خوزستان ساخت برای پرورش اين همه استعداد در خوزستان
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
1
آقای اهواز همه تماشاگرا از اطراف اومدن؟؟ داداش 70 درصدشون مال اهواز بودن
یه بار بیا استادیوم تا ببینی کیا میان تو استادیوم اهوازیا همیشه طرفداریشون رو به استقلال و پرسپولیس نشون دادن با حرف زدن چیزی درست نمیشه اینا همونایی ان که همیشه میان استادیوم
علی فولاد اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
1
از روزی که فولاد آره نا افتتاح شد تیمهای تهرانی از روی حسادت در صدد تخریب اون بر اومدن و متاسفانه آقایان رضایی و طالقانی با در اختیار قرار دادن اون کمال همکاری رو با اونها کردند
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
1
اصلا میزبانی فینال حذفی رو نخواستیم
جز خسارت جانی و مالی و آبروریزی هیچی برا ما نداشته چه تو خرمشهر چه تو اهواز
اگه قراره برای هر مسابقه سر شکسته بشه و چشم کور بشه کلن در فوتبال و گل بگیرن بهتره
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
1
هرچه شور وهیجان نادانها بیش....غارت وچپاول لاکچری های باشخصیت بیشتر.... ماچقدر پریم ازنادانی... زنده باد ژن های برتر....
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
1
خوب پایان مفتضحانه خیمه شب بازی و سیاه بازی فوتبال باشگاهی با یک قهرمانی قلابی دیگر برای تیم نورچشمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
1
حالا ببینیم پرسپولیسا رو بخاطر این خرابکاری محکوم و محروم میکنن یانه.
بیرگانی
|
France
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
0
معدود طرفداران فولادی هم در ورزشگاه اختصاصی خودشون توسط پرسپولیس ها کتک خوردن!!!
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
0
حیف است این ورزشگاه مدرن که هنوز بصورت رسمی افتتاح نشده به چنین وضعیتی بیفتد خیلی هستن که چشم دیدن این چنین ورزشگاهی در اهواز را ندارند و دنبال فرصت بودن ولی چرا نیروهای امنیتی اینچنین فرصتی را در اختیارشان گذاشتن .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها