به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۷۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

جبیره: یک فصل دیگر با باشگاه قرارداد دارم

جبیره: یک فصل دیگر با باشگاه قرارداد دارم

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: کار کردن با پائولو سرجیو در فصل گذشته فوق‌العاده بود و از جدایی این مربی ناراحت شدم.

به گزارش خوزستان اسپورت، رضا جبیره در گفت‌وگو با تسنیم در مورد عملکرد صنعت نفت در فصل گذشته گفت: در ابتدای فصل تغییرات زیادی داشتیم و در فوتبال هم وقتی تیمی با چنین تغییراتی مواجه می‌شود حداقل به یک سال زمان نیاز دارد تا بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند. در خیلی از بازی‌ها می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم، ولی خدا را شکر که فصل برای ما خیلی خوب تمام شد.

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه «موتور تیم ما دیر روشن شد»، بیان داشت: دو فصل پیش آن همه هزینه کردیم، ولی در رده هشتم جدول قرار گرفتیم. امسال هم با اینکه تیم جوانی داشتیم، اما نتایج بسیار خوبی گرفتیم.

وی در رابطه با جدایی پائولو سرجیو از صنعت نفت آبادان تصریح کرد: کار کردن این مربی پرتغالی برای من در فصل گذشته فوق‌العاده بود و از جدایی این مربی ناراحت شدم. سرجیو از لحاظ فنی و اخلاقی بی‌نظیر بود و برای این مربی آرزوی موفقیت دارم.

جبیره در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد خودش در فصل گذشته راضی است، خاطرنشان کرد: هشت یا 9 بازی را به خاطر حضور در اردو و مسابقات تیم امید از دست دادم و رفت و آمد به این تیم اجازه نداد تا از عملکردم راضی باشم. جالب اینجاست که وقتی از اردوی تیم المپیک به اردوی صنعت نفت برمی‌گشتم، سرجیو به من می‌گفت بازیکن جدید. وقتی بازی‌ها و اردوها تمام شد، چند هفته زمان برد تا تبدیل به بازیکن فیکس صنعت نفت شوم. البته هر وقت هم بازی کردم نهایت تلاشم را به خرج دادم تا بازیکن تأثیرگذاری باشم.

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد وضعیتش برای فصل آینده نیز اظهار داشت: یک فصل دیگر با باشگاه صنعت نفت قرارداد دارم و باید دید چه اتفاقاتی در آینده رخ خواهد داد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
0
0
فرق باشگاه با دلال خونه اینه که
باشگاه همه چیزش رو برنامه ریزی هست و قبل از انتهای فصل برای فصل آینده برنامه ریزی میشه
ولی دلال خونه جایی هست که مدیراش بعد از اتمام فصل میرن خونشون و استعفا میدن و با شروع لیگ برمیگردن سر کارشون
تو اون زمان بازیکنای خوب قطعا جذب تیمای دیگه شدن و دست دلالان برای ساختن تیمی خالی از ستاره باز است
به امید نابودی و مرگ هیات مدیره صنعت نفت آبادان شاید فقط با مرگشون از شر اینها خلاص شیم
یا حق
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها