به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۷۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۷
تعداد نظرات: ۵ نظر

امتیاز نماینده فوتبال خوزستان فروخته می‌شود؟

امتیاز نماینده فوتبال خوزستان فروخته می‌شود؟

خوزستان اسپورت- امتیاز تیم دسته دومی استقلال رامشیر در آستانه واگذاری به باشگاه فولاد یزد قرار گرفته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال رامشیر نماینده فوتبال جنوب در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های ایران که با هزینه شخصی مالکان آن اداره می‌شود به دلیل مشکلات مالی در آستانه واگذاری امتیاز به باشگاه فولاد یزد قرار گرفته و توافق اولیه در این خصوص انجام شده است.

استقلال رامشیر از جمله تیم‌های قدیمی و ریشه‌دار فوتبال خوزستان به شمار می‌رود که بازی‌های خانگی آن در فصل گذشته لیگ دسته دوم هزاران تماشاگر را به ورزشگاه تختی رامشیر می‌کشاند. این تیم علیرغم همه مشکلات مالی توانست سهمیه فوتبال خوزستان را حفظ کند و با قرار گرفتن در رده ششم جدول عملکردی قابل قبول را در اولین سال حضورش در لیگ 2 به ثبت برساند.

مالکان تیم استقلال رامشیر علاوه بر تأمین هزینه‌های شرکت در مسابقات لیگ دسته دوم و پرداخت قراردادهای اعضای تیم ناچار به تأمین هزینه‌های بازسازی ورزشگاه تختی رامشیر شدند تا بتوانند بازی‌های خانگی را در این ورزشگاه که متعلق به اداره ورزش و جوانان است برگزار کنند.

آبی‌پوشان رامشیر فصل گذشته لیگ دسته دوم را با وجود همه مشکلات مالی به پایان رساندند اما مالکان این تیم برای فصل آینده قادر به پرداخت هزینه‌های سنگین تیمداری از منابع شخصی خود نیستند و به همین دلیل تصمیم به فروش امتیاز باشگاه گرفته‌اند و توافقات اولیه با باشگاه فولاد یزد برای این انتقال امتیاز انجام شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال رامشیر سابقه چندین دهه فعالیت در فوتبال جنوب را داراست و در شهر محرومی که از ابتدایی ترین امکانات بی‌بهره است هزاران تماشاگر را در بازی‌های خانگی به ورزشگاه می‌کشاند و انتقال امتیاز آن به استان یزد می‌تواند به معنای گرفتن همین اندک دلخوشی از مردم رامشیر باشد.

در پایان یک فصل کابوس‌وار که فوتبالدوستان دیار کارون شاهد سقوط تیم‌های این خطه از لیگ‌های چهارگانه‌ی فوتبال کشور بودند، فروش امتیاز تیم‌های مردمی و پرطرفدار خوزستانی، مصائب فوتبال جنوب را بیش از پیش افزایش می‌دهد و بجاست که مدیران ارشد اجرایی و ورزشی استان خوزستان برای پیشگیری از نابودی چنین تیم‌های ریشه داری اقدامات لازم را انجام دهند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
0
0
مسولین خوزستان فکر و ذکرشون میزبانی از پرسپولیسه لحظه شماری میکنن پرسپولیس برسه اهواز برن پیشواز اصلا وقت خالی ندارن به تیمهای خوزستان رسیدگی کنن فقط تیم تهرانی وجلب رضایت مدیران پایتخت
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
0
0
یکی ازدوستان پاک باخته خوزستانی گفت. خیلی وقته ازبی توجهی مسئولین جوانان خوزستان یتیم شده اند.... گفتم یتیم به معنای سنتی به کسانی اطلاق میشد که پدرهایشان را که نان آورشان بودازدست میدادند..... اما.. اما.. اما جوانان این دیارشاهد غارت خوزستان هستند.. یتیم نشدند.. غارت شدند... واژه ای غیر از یتیم پیداکن....
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
0
0
همیشه استقلال ها باید از بین بروند و تیمهای جدیدی سر در بیاورند!!!!!! متاسفانه استقلال زدایی کماکان ادامه دارد.
یوسف فولاد نفت اس خ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
0
0
بابا حداقل به استقلال اهواز تیمو واگذار کنند یا به یه خوزستانی واگذار کنند
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
0
0
بنازم به پول نفت که از زیر پای ما میاد بیرون اماخیرش به همه از اصفهان ویزد وکرمان وتهران تا کاشان ومشهد ورفسنجان میرسه الا ما !!!!!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها