به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۷۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
تعداد نظرات: ۴ نظر

جدایی بازیکن برزیلی از صنعت نفت آبادان

جدایی بازیکن برزیلی از صنعت نفت آبادان

خوزستان اسپورت- هافبک برزیلی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اعلام کرد که فصل آینده در خارج از ایران توپ خواهد زد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم صنعت نفت آبادان در دوره نقل و انتقالات زمستانی لیگ هجدهم اقدام به جذب سه بازیکن خارجی کرد که وینیسیوس فرانکو هافبک برزیلی به ترکیب اصلی این تیم راه یافت و در خط هافبک زردپوشان تبدیل به بازیکن ثابتی شد.

این بازیکن 33 ساله اما با خاتمه لیگ هجدهم در مصاحبه‌ای با خبرورزشی اعلام کرد به دلیل مشکل تحصیل فرزندش نمی‌تواند در ایران بماند. متن صحبت‌های وینیسیوس فرانکو را در ادامه مرور کنید.

از بازی‌های خودت در تیم صنعت نفت رضایت داری؟
من از نیم‌فصل دوم به صنعت‌نفت آبادان اضافه شدم و به زعم خودم هم بد بازی نکردم. خوشبختانه سرجیو هم از عملکردم به عنوان هافبک دفاعی تیم رضایت داشت.

تو قبلاً با قوچان‌نژاد همبازی بودی؟
بله من با قوچان‌نژاد در تیم آپوئل نیکوزیا همبازی بودم. قوچان‌نژاد مهاجم خوبی است که می‌تواند به هر تیمی که در آن بازی می‌کند در امر گلزنی کمک کند.

فصل آینده در صنعت‌نفت می‌مانی؟
قراردادم که با تیم صنعت‌نفت تمام شده، اما واقعاً دوست داشتم یک فصل دیگر را در تیم آبادانی که هواداران پرشوری دارد بازی کنم، با این وجود به دلیل مشکلات خانوادگی و از آنجا که فرزندم باید امسال به مدرسه می‌رفت و مدرسه انگلیسی زبانی هم در آبادان وجود ندارد دیگر نمی‌توانم به آبادان برگردم و در برزیل یا کشوری دیگر به فوتبالم ادامه می‌دهم.

کسب مقام نهمی تیم‌تان را رتبه‌ای قابل قبول می‌دانی؟
با توجه به جوانگرایی و تغییرات زیادی که در تیم‌مان داشتیم فکر می‌کنم کسب عنوان نهمی برای ما کمتر از کسب سهمیه نبود و بازی‌های این فصل‌مان خصوصاً در نیم‌فصل دوم هواداران را راضی کرد.

تو دوتابعیتی هستی؟
من برزیلی هستم، اما پاسپورت دو کشور پرتغال و برزیل را دارم و به قولی دوتابعیتی محسوب می‌شوم.

از کار با سرجیو راضی بودی؟
سرجیو مربی خوبی بود و همه بازیکنان از کار با مربی پرتغالی راضی بودند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
یوسف فولاد نفت اس خ ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
1
0
خواهشن زود پولشو بدید که بعدا" نیاد شکایت کنه 6امتیاز کسر کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
0
0
حرف قشنگیه خواهشا" خیلی زود پولش را بدهید تا با کسر شش امتیاز توسط فیفا مواجه نشویم اولا" نگزارید این کار در تیمهای خوزستانی عادی شود ثانیا" از نظر انسانیت هم قشنگ نیست که مردم را سرکار بگذاریم. و خواهشا" مدیران عزیز با این رویه که هرکه فردا مسئول شد خودش مجبور است مشکلاتش را حل کند و جوابگو باشد عمل نکنید بازیکنی را با قرارداد چندین هزار دلار نیاورید که سالهای بعد مدیران بعد از شما بدلیل نداشتن توان پرداخت حق و حقون آن بازیکن با کسر امتیاز و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات مواجه شوند چون همانگونه که ضرری به شما نمیرسد مطمئن باشید مدیر فعلی هم آسیب نخواهد دید تنها این باشگاه هست که ضرر خواهد کرد و هوادار است که دودش چشم او را گریان خواهد کرد .
ناشناس
|
Dominican Republic
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
0
0
بازیکن خوبیه حیف تا آماده شد میخواد بره حالا بهانه آورده یا برای بچشه خدا میدونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
0
0
تنها خارجی که خوب بازی میکرد و بدرد تیم میخورد هم رفتنی شد . و ما هنوز اندر خم انتخاب هیئت مدیره و مدیرعامل و سرمربی هستیم .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها