به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۷۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
تعداد نظرات: ۶ نظر

عکس/هواداران نفت خواهان بازگشت فکری

عکس/هواداران نفت خواهان بازگشت فکری

خوزستان اسپورت- اکثریت هواداران تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خواستار بازگشت محمود فکری به نیمکت مربیگری این تیم هستند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم نفت مسجدسلیمان در پایان یک فصل پر فراز و نشیب که در جریان آن سه بار سرمربی عوض کرد، توانست سهمیه لیگ برتری‌اش را حفظ کند. نفتی‌ها طی روزهای گذشته شاهد ابقای مدیرعامل باشگاه بودند و اکنون هیئت مدیره باشگاه مراحل انتخاب سرمربی برای حضور در لیگ نوزدهم را انجام می‌دهد.

نام چند گزینه برای هدایت زردپوشان نفت در رسانه‌ها مطرح شده و سایت هواداران نفت مسجدسلیمان برهمین اساس از طرفداران این تیم نظرسنجی کرده است که اکثریت قاطع رأی به بازگشت محمود فکری سرمربی اسبق نفت داده‌اند.

این مربی شمالی در فصل 96-97 لیگ دسته اول نتایج درخشانی با تیم نفت کسب کرده و زردپوشان زاگرس نشین را به لیگ برتر آورد، اما ابتدای فصل گذشته در حالی که برای هدایت نفتی‌ها در لیگ برتر قرارداد داخلی بسته بود، به دلیل وجود مشکلاتی نتوانست به همکاری ادامه دهد و تصمیم به جدایی گرفت.

پس از جدایی محمود فکری، سکوهای ورزشگاه مسجدسلیمان هیچ گاه رنگ آرامش را ندید و این مربی که به دلیل کارنامه موفقش در تیم نفت از محبوبیت خاصی بین هواداران فوتبال مسجدسلیمان برخوردار شده، همواره مورد تشویق و حمایت فوتبالدوستان این شهر قرار می‌گرفت.

محمود فکری روز گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرد که مسئولان شرکت نفت و مردم شهر مسجدسلیمان به من لطف زیادی دارند و ارتباط خوبی بین ما برقرار است اما از جاهای دیگر فشار می‌آورند که من به نفت مسجدسلیمان نروم.

این مربی قرار است طی امروز و فردا در مسجدسلیمان حاضر شود و مذاکرات رسمی را با مدیران باشگاه انجام دهد. در کنار اعلام آمادگی محمود فکری برای بازگشت به تیم نفت مسجدسلیمان، نظرسنجی صورت گرفته از سوی هواداران این تیم نیز نشان می‌دهد که اکثریت آن‌ها خواهان بازگشت فکری هستند.

البته در اغلب تیم‌های ایرانی به ویژه تیم‌های خوزستانی معمولاً کارنامه موفق یک مربی و رضایت هواداران از عملکرد آن مربی ملاک قرار نمی‌گیرد و همانطور که فکری در مصاحبه‌اش عنوان کرده فشارهای جانبی در انتخاب سرمربی تأثیر می‌گذارد.

به هر حال باید دید در تیم نفت مسجدسلیمان روند تصمیمات به کدام سو می‌رود و طی روزهای آینده سکان هدایت زردپوشان در لیگ نوزدهم به کدام مربی سپرده می‌شود؟

تصویر نتیجه نظرسنجی سایت هواداران تیم نفت مسجدسلیمان در خصوص انتخاب سرمربی این تیم در لیگ نوزدهم را مشاهده کنید.

عکس/هواداران نفت خواهان بازگشت فکری

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
0
0
هر مربی غیراز فکری بذارن نتیجه نمیگیره مربی جدید تا بیاد به جو مسجدسلیمان اشنا شه چندبازی فرصت میخاد هوادار دیگه تحمل نداره از بس این فصل استرس داشتیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
0
0
شک نکنید محمودخان فکری سرمربی انتخاب شد تمام
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
0
0
یعنی عاشق اون 3 درصدم که به کاپلو رای دادن هههههه
فولاد
|
United States of America
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
0
0
جونم کاپلو که رکورد زده. خخخخخخ
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
0
0
فکری مربی متعصبیه که به جوانان بهای زیادی میده و اهل زد و بند نیست.یه بار با نفت موفق بوده و راه موفقیت نفت رو بلده
به نظر من هم تو شرایط فعلی هم از نظر قیمتی هم از نظر کیفیت مناسبه
امیدوارم نفت مسجد سلیمان سال جدید زمان رو از دست نده
نفتونی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
0
0
اتفاقا فراز کمالوند از همه بهتره از هر نظر حتی خودش اینقدر اعتبار و نفوذ داره که می‌تونه به جذب کمک مالی از منابع مختلف کمک کنه،کارنامه ش هم معلومه، صنعت آبادان رو به روزهای اوج قدرت ش برگرداند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها