به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۷۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
تعداد نظرات: ۹ نظر

گردان: افتخار می‌کنم که مورد توجه فولاد هستم

گردان: افتخار می‌کنم مورد توجه فولاد هستم

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از اینکه در لیست بازیکنان موردنظر سرمربی جدید فولاد خوزستان قرار گرفته است ابراز خرسندی کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، شهاب الدین گردان دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مصاحبه با ایران ورزشی توضیحاتی در خصوص آمار و ارقام بازی‌ها و گل‌های زده و خورده تیمش داده و در ادامه به سایر سئوالات در خصوص شرایط کلی تیم صنعت نفت پاسخ گفته است.

بخش دوم صحبت‌های این سنگربان 35 ساله شمالی در رابطه با عملکرد صنعت نفت در لیگ هجدهم، وضعیت قراردادش با این تیم، جدایی پائولو سرجیو و ... را در ادامه می‌خوانید.

فکر می‌کنی با توجه به مشکلاتی که صنعت‌نفت آبادان در فصل گذشته داشت، رتبه‌تان خوب است یا نه؟
ما کمی بدشانسی آوردیم، وگرنه می‌توانستیم رتبه بهتری به دست بیاوریم. اگر فولاد خوزستان در بازی آخر آن گل را نمی‌زد، رتبه ما بالاتر می‌شد اما متأسفانه بدشانس بودیم. در مورد مشکلات هم باید بگویم تیم ما از لحاظ بودجه و مسائل مالی، 50 درصد نسبت به فصل قبل کاهش داشت. مثلا اگر فصل قبل‌تر 20 میلیارد هزینه می‌شد، در این فصل 10 میلیارد هزینه کرده بودند که با توجه به این کاهش هزینه، نتایج فوق‌العاده بود.
 
الان چند درصد از مبلغ قراردادتان را گرفتید؟
ما تا الان 65 درصد گرفتیم که باید ببینیم بقیه آن چه زمانی پرداخت می‌شود.
 
دیگر خیلی از باشگاه‌ها به این صورت شدند که بخشی از قراردادها را نمی‌دهند.
همه به این صورت نیستند اما واقعا این مساله اپیدمی شده و دارد جا می‌افتد که بخشی از قراردادها را نمی‌دهند.
 
کار کردن با سرجیو چطور بود؟ ظاهرا ارتباط دوستانه‌ای با بازیکنان داشت و به همین دلیل همه اعضای تیم او را خیلی دوست داشتند.
بله، همینطور است. البته اینکه فکر می‌کنید ارتباط دوستانه عجیب و غریبی بین او و اعضای تیم بود، نه. ارتباط فوتبالی و کاملا محترمانه‌ای بود. وقتی سرجیو آمد، کار خیلی سختی داشت چون تیم کاملا عوض شده بود و چندین هفته برد نداشتیم. با این شرایط او سعی می‌کرد شرایط روانی تیم را بالا نگه دارد. در واقع به جز مسائل فنی، بزرگترین کاری که انجام می‌داد این بود که می‌توانست تیم را به لحاظ روحی و اعتماد به نفس بالا ببرد. با بازیکنان برخورد خوبی داشت و صحبت‌هایش سرشار از انرژی بود. اینکه سرجیو رفت، ناراحت شدم اما خیلی خوشحالم تیم خوبی انتخاب کرد. قرارداد او در تیم جدیدش 7، 8 برابر صنعت‌نفت است. تجربه خوبی در کار با سرجیو به دست آوردم که از این بابت هم خیلی خوشحالم.
 
این در حالی بود که سرجیو نیم‌فصل هم پیشنهاد داشت اما به خاطر تعهدی که به قراردادش با صنعت‌نفت آبادان داشت، قبول نکرد.
دقیقا. نکته جالب این است که دریافتی سرجیو از بازیکنان خیلی کمتر بود. من در جریان پیشنهادهایی که به او می‌شد بودم اما با وجود اینکه 2، 3 پیشنهاد خیلی خوب در نیم‌فصل داشت، قبول نکرد و گفت تا پایان قراردادم در صنعت‌نفت می‌مانم.

قرارداد شما هم ظاهرا با صنعت‌نفت آبادان به پایان رسیده. شما می‌مانی یا اینکه قرار است به تیم دیگری بروی.
بله، قراردادم تمام شده و باید ببینم شرایط به چه صورت است. صنعت‌نفت فعلا سرمربی ندارد و باید دید چه کسی انتخاب می‌شود و چه تفکراتی دارد.
 
گفته می‌شود در فهرست جواد نکونام برای حضور در فولاد خوزستان هستی؟
نمی‌دانم اما باعث افتخار است که مورد توجه باشگاه فولاد و نکونام هستم.
مصاحبه: سمیرا شیرمردی

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
0
0
این از اولیش !! خدا بخیر بگذرونه !!
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
0
0
بازم هیات مدیره و مدیر عامل فرار کردن تا بازیکنا تاراج شه و برن تیمهای دیگه
بازم صنعت میمونه و ته جدول و دست و پا زدن
خسته شدیم از این وضعیت
امیدوارم کل هیات مدیره و مدیر عامل کلا عوض بشن و یه گروه بیان که برا سربلندی تیم تلاش کنن نه اینکه دنبال رفتن به لیگ یک باشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
0
0
خدا نکنه بیاد فولاد، ما یکی در حد دروازه بان سپاهان میخواهیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
0
0
الان گلر خوب داخل لیگ خیلی کم است فقط استقلال و پرسپولیس ، ذوب آهن و سپاهان گلرهای خوبی دارند بقیه گلرها همه در یک حد هستند به نظرم بهترین گزینه های موجود همین گردان و ده خسوس هستند
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
0
0
با احترام به اقای گردان دروازبان خوبی نیست
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
0
0
چرا باشگاه صنعت بلاتکلیفه هرسال این موقع باید عذاب بکشیم هرسال میگن مدیریت استعفا داد بازیکنها پخش میشن و زمان از دست میدیم تا تیم جمع وجور بشه
بابك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
0
0
تا داور سوت بازي را زد همه فرار كردن سرجيو و بعد عیسي زاده و هيت مديره و بازيكنان در هيج تيمي در جهان نيست انگار سه جام فتح كردن
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
0
0
دروازبان خارجی فقط
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
0
0
این فولادیا چقدر اعتماد بنفس دارن . طرف میگه خدا نکنه بیاد فولاد ما دروازبانهایی مثل سپاهان و .... میخواهیم میشه بگی کی میره اینهمه راه انگاری یادت رفته با همین دروازه بان چهارتا بتون زدیم و نذاشت گل بخوریم انگاری یادت رفت که به همین سپاهان با این دروازبانشون چطوری گل زدیم و بزور ازما مساوی گرفتن انگاری یادت رفته که با همین دروازبان چطور تراکتور را با اون دروازبانش در آبادان شکست دادیم و گردان دروازمونو حفظ کرد و در تبریز هم با عملکرد خوب او با تراکتور مساوی کردیم و با استقلال که در اوجش بود با نمایش خوب گردان مساوی کردیم و ...... میخوای بگیم بوفن بیاد فولاد . یادت باشه فقط بخاطر یک امتیاز از تیم ما بالاتر بودید . بقول اصفهانیا این بلند بلندا چی چیه .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها